Soud

17 1 4
                                    

Poznámky autora: hurá jdeme k soudu! Ta kapitola na kterou jste všichni čekali 🤗🤭

Když Harry vystoupil z auta a vešel do soudní budovy, pocítil změnu z teplého odpoledního dne, na tmavý, chladný vzduch. Harry se načapal jak hledá svým pohledem prezidenta Obamu. Harry na něj nemohl přestat myslet. Věděl, že prezident to bude řešit s klidem, ale zároveň si nemohl pomoct, ale doufat, že se prezidentu nezhnusil. Z nějakého důvodu mu na prezidentovu názoru velmi záleželo. Ale to je přeci normální, vždyť je to prezident. Ondra, Harryho PR specialista se objevil po jeho levém boku. Společně vešli k lavičce. A proces začal.

Soud bylo utrpení. Harryho pohled byl celou dobu uplý na prezidentovi, jeho myšlenky se otáčely jen kolem jedné věci. Je naštvaný? Zlobí se? Určitě důležitější věci na práci než soud. Snad se nehněvá. Harry nakonec došel k názoru, že se mu musí omluvit. Z oči do očí. Soud skončil velmi dobře, prezident ani nezadal žádnou finanční náhradu, a proces byl ukončen velmi rychle. Louis byl vážně dobrý právník, ale ani to nebylo potřeba. Než si Harry uvědomil co se stalo, už byl před soudní budovou a podával si ruku s prezidentem ve světle fotoaparátů.

"Teď nastane krátký oběd s prezidentem, a poté půjdete na krátkou procházku a necháte se vyfotit. Nejlépe prohoď vtip, sem tam. Pokud dokážeš prezidenta rozesmát, máš vyhráno." Vykládal Harrymu Emil. Harry pokývl hlavou, že rozumí, neschopen slov ze stresu. Je to celkem ironické a on si tím je vědom, ale Harry nikdy nezvládal kamery dobře, vždy mu to působilo mnoho stresu a Harry si nikdy nepamatoval většinu interview. Občas se na ně koukl zpátky a podivil se tomu, jak dobře to zvládl. Harry doufal že toto taky zvládne.

Poznámka autora: omlouvám se za kratší kapitolu, ale příští bude delsi! Pokusím se vydat co nejdřív, bohužel spolužačka nenechává psát často (píši to na jejím telefonu haha) pac a pusu nakrm husu, co řekl Batman když ztratil traktor ..

Sweet Home ObamaKde žijí příběhy. Začni objevovat