omg on je další díl???? ..možná :) já vím, hustý. nečekaný. snad to bude stát za to čekání. Hobama je hodně důležitá část života, a ani já nejsem tak podlá, abych vás o ní připravila. jdeme se bavit ! 🥳🥳✌️
Harry přijel na letní sídlo Baracka. Z nějakého důvodu o tom ale neřekl Ondrovi. Požádal Emila, aby ho odvezl blízko k tomu sídlu. Řekl, že zpátky dojde pěšky. Emilovi to možná přišlo divné, ale nic neřekl. Harry vzhlédl nahoru k temným mračnům. Emil zmínil, že možná bude pršet, ale Harry odvětil, že si s tím poradí. Jakmile bylo Barackovo sídlo v dohledu, spustil se déšť. Prudký. Harry zrychlil krok, a když začalo i hřmít, svolil do běhu. Barack mu otevřel a zhrozil se nad Harryho stavem. Celý promoklý se chvěl před Barackovými dveřmi a nevěděl co říct. "Ahoj" řekl Harry a usmál se na Baracka. Ten se na něj v odpověď zamračil a popohnal ho dovnitř. "V tomhle nemůžeš zůstat, vždyť zmrzneš!" stěžoval si Barack. "Pojď za mnou, ukážu ti koupelnu a ty si dáš teplou sprchu, donesu ti suché oblečení a pak si dáš teplý čaj." rozhodl Barack. Harry se musel pousmát nad tím jak starostlivě se chová. "Dobře mami." zavtipkoval Harry, ale Barack očividně nebyl v náladě pro vtipy.
Jakmile byl Harry pod teplou sprchou, byl vděčný Barackovi za jeho starostlivé chování, tohle bylo přesně to co potřeboval. Jenže když se Harry začal oblékat do oblečení co tu Barack ponechal pro něj, zjistil, že chybí tričko. To Barack jako chce, aby se tu Harry pohyboval polonahý? Harry zakroutil hlavou, Barack by nerad riskoval, že by se Harry nachladil, takže buď na triko omylem zapomněl, a nebo mu někde vypadlo. To sídlo bylo celkem velké, a Harry neměl tušení jak dalekou cestu musel Barack kvůli tomu oblečení ujít.
Harry přišel za Barackem, který právě dělal Harrymu čaj. Kdo by byl tušil, že prezident bude tak puntičkářský ohledně Harryho zdraví? "Ehm," začal Harry, když se Barack otočil a zděšeně na něj pohleděl "nebylo tam žádné triko." vysvětlil Harry s pokrčenými rameny. Barackovo zděšení se změnilo v jasný pocit viny. "Jasně, promiň, počkej hned ti ho donesu." odpověděl Barack přiškrceným tónem hlasu a vysprintoval od Harryho pryč. Harry se zasmál nad Barackovým pohledem, když si myslel, že se tu Harry promenáduje polonahý naschvál. Tolik zděšení!
Zbytek dne uběhl rychle. Kdyby jste se zeptali Harryho, tak uběhl až moc rychle. Harry seděl vedle Baracka, který se smál nad Harryho příběhem, a byl naštvaný na čas. Harry si poposedl a doufal, že si Barack nevšimne kolik je hodin. "Poslouchej, Harry.." začal Barack a Harry zpozorněl, normálně mu Barack říkal Henry, nebo Hairy Henry, když se cítil obvzlášť vtipně, takže pokud mu říká Harry, musí to být něco důležitého. "chtěl jsem s tebou mluvit o něčem." pokračoval Barack. Harry mu odpověděl s úsměvem: "Jasně, o čem?" Barack si odkašlal a Harry se bál nějakých špatných zpráv. " Ehm, jak to říct... víš, ty jsi zpěvák, že ano." řekl Barack a Harry pokýval hlavou. Ano, Harry je zpěvák. "A já jsem prezident." pokračoval Barack. Harry znovu přikývl. Ano, Barack je prezident. "A musíme naše soukromé a veřejně životy rozlišovat, že ano?" Harry znovu přikývl, souhlasil, ale bál se kam tím Barack mířil. "Víš, já... poslední dobou, když jsem se s tebou bavil pokaždé, tak.. " Barack se pozastavil a začal odznovu. "No, očividně tu je soukromý a veřejný život. A veřejnost ví, že jsme byli u soudu, ale máme dobré vztahy." Barack pohlédl na Harryho, který kývl na souhlas. S touto podporou Barack pokračoval: "A soukromě jsme víc než jen známí. Jsme.. přátelé." Harry souhlasil, nechápal proč nad tím Barack vůbec zaváhal, jasně že jsou přátelé. Co jiného by byli? "A sám víš, že soukromé vztahy jsou lepší, když nejsou všem na očích. To co se snažím říct Harry, je že.. samozřejmě to nechci nechat tajemstvím nebo tak něco, ale nechci aby naše přátelství bylo veřejné pro všechny, aby o tom věděli... Ne že bych se za tebe styděl nebo něco! To vůbec ne!" Vrtěl Barack hlavou. "Já jen, že nechci aby se naše .. přátelství změnilo kvůli kamerám, a tak. Tak jsem se chtěl zeptat, jestli by jsi o tom nikomu moc nezmiňoval?" Zeptal se Barack nesměle. Wow, toho bylo hodně. Harry ale chápal o čem mluví, proto Emilovi neřekl kam dnes jede. Harry se usmál "souhlasím. A tajné vztahy jsou o dost zajímavější a zábavnější, ne?" zavtipkoval Harry a Barack se zasmál. Harry byl šťastný, že Barack neměl žádné špatné zprávy. Taky se mu líbilo vidět Baracka se znovu smát. Harry si pomyslel, že není nic, co by neudělal pro Barackův úsměv.
K večeru se Harry s Barackem museli rozloučit. Jakmile se Barack zeptal, jak Harry pojede zpátky, Harry mu musel říct pravdu, že půjde pěšky. Barack nesmlouvavě zavrtěl hlavou a nakonec Harryho odvezl svým autem. Cestou si alespoň mohli povídat o dost déle. Harry se pousmál, dnešek byl dobrý den. Jeden z nejlepších.
to je vše! co říkáte na hobamu?? já to miluju. frfr. best ship everrr! Jinak ohledně dnešního příběhu. -Barack strašně starostlivý o Harryho a Harry 'Ano mami' Styles. hahahfhEFJWE. A Harry neměl triko! Kdyby to byl Barack pov, věděli by jsme to utrpení co musel zažít, a pak to váhání kolem přátelé... že by Barack chtěl něco víc? možná, možná ne. A pak harry a barack mluví o tom, že jejich 'přátelství' bude lepší jako tajemství. AHHhh HOBAMA je život. a taky: "Harry si pomyslel, že není nic, co by neudělal pro Barackův úsměv." woww, proč asi. nechce se nad tím harry zamyslet? ne? tak ne. Jinak další kapitola bude... někdy. :D „Jsou to naše setkání a loučení, která nás posouvají vpřed. Kam, to nemůže nikdo říct." -Hadžime Isajama
ČTEŠ
Sweet Home Obama
FanfictionHobama fanfikce. Tento příběh sleduje zpěváka Harryho Stylese, kterého shoda nešťastných příhod zavedla před prezidenta.