texting

18 3 2
                                    

Další kapitolaaaa! Letsss goooo.

Po jejich druhém obědě, si Barack a Harry vyměnili telefonní čísla. Několik týdnů si psali a Barack se nachytal jak se usmívá více než kdy jindy. Harry byl velmi charismatický a dokázal Baracka rozesmát. Prvně mu Harry říkal, "pane prezidente", ale po chvíli si zvykl mu říkat Baracku. Ale poté, co si Harry stěžoval na to, že to c jeho jméně se nevyslovuje. (Barack se čte [Barak]) tak mu Harry říkal [Barack]. Barack to vždy velmi rozesmálo, a ani mu nevadilo, když to Harry zamenil a začal mu říkat Ba Racku, poté co zmínil že Ba rack, mu připomíná racky. Barack si to samozřejmě nenechal líbit a začal Harrymu říkat Henry. Ten sice říkal, že se mu to nelíbí. Ale jakmile Barack Rekl, že to bude buď Henry, nebo Hairy, tak se s tím smířil. Přesto mu Barack občas řekl Hairy Henry, a to Harryho vždy rozesmálo.

Prezident si psal s Harrym velmi často, a stali se velmi dobrými kamarády. Barack se nemohl dočkat až se znovu uvidí, a po několika měsících, se mu jeho přání naplnilo.

Harry a Barack byli oba pozvání na jeden event. Všichni známí lidé tam budou. Barack si nemohl pomoct ale odpočítávat vteřiny než se s Harrym uvidí. Harry byl jediné na co mohl myslet, ale to dává smysl, vždyť byli velmi dobří přátelé.

To je všeOmlouvám se za tak krátké kapitoly, ale kvalita nad kvantitu! V příští kapitole se znovu potkají! Joo. Doufám že se vám líbil Barackuv pov! Příští bude asi Harryho. A nebo obou...?

Harry pro Baracka přezdívku! +- ( Ba Rack) . Jsou velmi dobří KAMARÁDI
A Barack že pry: Henry nebo Hairy, výběr si. A Harry prostě si vybral menší zlo. Hahajsoe.

Au revoir. Tím teda zakončíme dnešní kapitolu, další bude kdo kdy. Je to ve hvězdách. !

Sweet Home ObamaKde žijí příběhy. Začni objevovat