rozuzlení

2 0 0
                                    

omg jsem zpátky :)   snad vás tato kapitola bude bavit. Harry si uvědomí city jooo. nebudu vás zdržovat, pohodlně se usaďte a užijte si kapitolu! 

Zároveň je tato kapitola věnovaná Terce jako narozeninový dárek!

Bez ní bychom neměli Hobamu ani jakékoli jiné fanfikce, které jsou na tomto účtu, jelikož to je její wattpad účet! Díky, že jsi mě toho osudného dne nechala napsat random fanfikci na tvém telefonu ve škole, protože nás to dostalo až sem. Harry si uvědomí city!  Všechno nejlepší k narozeninám a užij si Hobamu!


Byl to ničím výjimečný úterní večer, když si to Harry uvědomil. Harry se přistihl jak si brouká jednu z jeho písniček. Čirou náhodou to byla zrovna ta, co napsal o Barackovi. Harrymu přišlo vtipné, jak si všichni myslí, že to je milostná píseň, jelikož Harry přece nemá milostné city pro Baracka. Harry se ze zvídavosti koukl na tu píseň a rozebral ji slovo od slova, větu po větě. Hledal náznak čehokoliv co by prokazovalo jakékoliv milostné city. Harry se občas pozastavil u některých částí a uznal, že by se daly vyložit jako přiznání romantických citů, ale také v nich spíše viděl svoje city pro Baracka. Platonické. Platonické?

Pokud jsou ty pocity co má k Barackovi platonické, tak proč v tom ostatní vidí romantickou náklonnost? Harry nevěděl co dělat, má romantické pocity k Barackovi? Jak to má vědět? Rozhodl se jít za svým PR specialistou Ondrou. Ten byl zrovna v zaujatém rozhovoru s jeho řidičem Emilem, který vešel dovnitř na šálek kávy. Když si všimli Harryho, odskočili kousek od sebe, a Harrymu v ten moment přišlo jako kdyby něco narušoval. "Ehm, můžu s tebou mluvit?" Zeptal se Harry koukajíce z Ondry na Emila a zpátky. Ti zmateně ukázali na sebe a pak na toho druhého a Harrymu došlo, že neví na koho z nich mluvil. "Oba dva, klidně." řekl Harry a sedl si na židli.

Harry nevěděl jak začít. Emil i Ondra seděli naproti němu s očividnou starostí na jejich tváři. Harry otevřel pusu ale pak jí znovu zavřel. Seděl tak asi 2 minuty, než Ondra promluvil: "Nechceš taky kávu?" Harry zavrtěl hlavou a trapné ticho pokračovalo. "Znáte tu písničku? Tu co jsem napsal. Tu.." Harry nevěděl jak jí popsat. Tu milostnou píseň, která vlastně není milostná? Ale možná je? Tentokrát to byl Emil kdo prolomil to ticho: "Tu co je teď populární? Ta o té tajné lásce?" Harry kývl hlavou a když se jejich obličeje rozzářily nadšením, došlo mu, že neví, že ta píseň je o prezidentovi.  "Až na to, že to není moje tajná láska. Nebo..aspoň si nemyslím, že.. jako jak člověk ví, že city co má nejsou čistě platonické?" dostal ze sebe nakonec Harry. Emil a Ondra si vyměnili pohled, Ondra se očividně zamyslel nad jeho otázkou, zatímco Emil si jen vytáhl telefon.

Emil už byl na telefonu nějakou dobu když se mu rozsvítily oči nadšením, jako kdyby našel co hledal. Ondru to vytrhlo z jeho myšlenek a s radostí přenechal Emila odpovědět na tuto otázku. Pod tímto světlem to vypadalo skoro jako by se Ondra červenal. "Zaprvé: Vaše myšlenky se k nim pravidelně vrací." začal Emil a Harrymu došlo, že na telefonu hledal odpověď na Harryho otázku. Ondrovi to taky došlo a právě na Emila zíral s překvapením, a něčím dalším co Harry nedokázal rozluštit, v očích. "Zadruhé, cítíte se s nimi v bezpečí." pokračoval Emil a Harry si začal odpočítávat co pro něj platí a co ne.

Harrymu došlo, že pro něj vše platí. Život je více vzrušující, souhlasil Harry myslící na ten den v letním sídle, když tam přišel promoklý skrz naskrz. Chcete spolu trávit spoustu času, souhlasil Harry myslící na to jak se cítil jako kdyby život stál a znovu začal běhat jen když byl Harry s Barackem. Cítíte se trochu žárliví na ostatní lidi v jejich životě, souhlasil Harry myslící na Barackovu ženu. "Barack má ženu."  Došlo Harrymu v ten moment a možná by nad tím přemýšlel víc, kdyby ho nevyrušil z myšlenek Emil s dalším bodem který pro Harryho platil. Soucítíte s nimi, souhlasil Harry myslící na jeho první den kdy omylem narazil do prezidentova auta a jak provinile se cítil.

Když si Harry myslel, že už je konec, Emil pokračoval: "Dokážu si představit, že bych s touto osobou sdílel svůj život?" Ano. Naopak, Harry si nedokázal představit svůj život bez Baracka. "To je vše." řekl Emil ale Ondra, který si četl stejný článek přes jeho rameno ho zastavil: "Romantická přitažlivost je často definována touhou účastnit se s někým romantických aktivit. Ty mohou zahrnovat následující: chození na rande, líbání, držení se za ruce, mazlení, vzájemné poznávání, označování vztahu, slovní vyjádření lásky, dávání dárků, trávení více času společně, dělání milých úkolů nebo služeb jeden pro druhého, otevřenost a vzájemná komunikace o pocitech." dokončil svůj monolog Ondra.

"Aha." pomyslel si Harry.

"Aha."

Harry poděkoval Ondrovi a Emilovi za pomoc a rozhodl se pročistit si hlavu. Sedl si za volant a jel pro zmrzlinu. Zmrzlinu, která to všechno začala. Harry byl zamilovaný do prezidenta. Kdo by to byl tušil? Harry to nečekal, ale dává to smysl. Všechno co Emil či Ondra vyjmenovali pro Harryho platilo. Harry si dokázal představit svůj život s Barackem a ve svém nadšení, že konečně rozuzlil co cítí, Harry omylem přejel to místo, kde si obvykle kupuje zmrzlinu a musel se vracet.

Harry vystoupil z auta a myslel na to jak omylem naboural do prezidenta. Harry si koupil čokoládovou zmrzlinu a myslel na to, že takovou barvu má prezidentova pleť. Harry lízal zmrzlinu a zjistil, že přestože Harry věděl, že Barack je přitažlivý muž, nikdy by ho nenapadlo, že k němu bude takto přitahován. Barack neopustil Harryho myšlenky ani poté co dojedl svou zmrzlinu, ani poté co dojel zpátky domů. Barack byl poslední Harryho myšlenkou předtím než usnul a první jeho myšlenkou když se ráno vzbudil.

Přestože Harry už chápal co cítil k Barackovi, nevěděl co s jeho pocity dělat. Barack má manželku. Harry si to ale nemohl nechat pro sebe. Napsal Barackovi a naplánoval setkání příští týden. Znovu v Barackově letním sídle. Tam kde to všechno začalo.


to je vše! aspoň pro dnešní kapitolu! Jeeej Harry už to ví! A příští kapitola bude přiznání! AHHIOfhrgojkaerngokenr už se těším lol. Jinak pro tuto kapitolu jsem šla hluboko do internetu a vyhledala 2 články ze kterých jsem čerpala informace lol. Věci co stojí za zmínku:

1. Omil! Ondra a Emil! Idk jestli jste si toho všimli ale já jo!

2. Harry ví co cítí!

To je vše lol. Snad vás to bavilo a  uvídíme se znovu někdy! Už se těším na příští kapitolu, ale budu potřebovat pár měsíců pauzu asi.

„Je vzácné, jak moc to bolí, když přítel opouští a zanechává jen ticho."

Pam Brown

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Jul 25 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Sweet Home ObamaKde žijí příběhy. Začni objevovat