setkání s právníkem

23 3 1
                                    

Harry se nepovažuje za génia, či extrémně chytrého člověka, ale nikdy by ho nenapadlo, nazvat se stupidním. Až do teď. Harry to viní na to, že je pořád trochu zmatený z celé bizarnosti této situace. Vše co chtěl byla zmrzlina, a teď je nucen jít k soudu s prezidentem! A jeho právník, je jeho ex! Vážně, Harry se měl více zamyslet nad jménem Tomlinson. Vždyť on zná, jednoho Tomlinsona, ale nikdy by ho nenapadlo, že by se Louis stal právníkem. Toto slibuje velmi trapnou situaci, a Harry je celkem vystresovaný. Normálně by si zajel pro zmrzlinu, aby ho to odreagovalo, ale zmrzlina je to, co ho do této šlamastyky dostalo. Harry si povzdechl a nastoupil do auta, tentokrát neřídil on, ale jeho řidič. Ještě že tak.

Když dojeli ke kavárně, kde se potká s jeho právníkem/ex/první láskou, Harry vystoupil z auta a jeho řidič, Emil, mu pokývl hlavou na rozloučení a odjel. Vrátí se později, aby je odvezl k soudu. Harry se před kavárnou setkal s jeho PR specialistou Ondrou. Ondra na něj kývl a zeptal se: "Připraven?" "Jako nikdy předtím." Usmál se na něj Harry. Ondra už se otočil, že vejde dovnitř, ale Harry ho zastavil. Jeho PR specialista se staral o jeho online image a novináře, celá tato situace mu zabrala hodně práce a Harry se cítil celkem špatně, že mu jeho práci tak stěžuje. Ale ještě horší by bylo něco před ním tajit, a přestože si je Harry jist, že Ondra už to ví, pro jistotu by bylo lepší mu to říct. "Poslouchej, Ondro, ten právník, Tomlinson, on...." "Je tvůj ex, že ano?" Skočil mu do řeči Ondra. Harry kývl hlavou na souhlas. "Toto sice může vést k velice trapné situaci" Ondra pokračoval. "Ale mistr Tomlinson je nejlepší ve svém oboru, a naše priorita, je zvládnout soud s co nejmenším trestem, a ujistit se, že média nebudou podporovat jakýsi rozepře mezi tebou, a prezidentem. Rozumíš?" Harry pokýval hlavou, Ondra mu vždy řekl, co je jejich prioritou, a to Harrymu pomáhá, se soustředit na to nejdůležitější, zvládnout soud. Přestože cesta jak toho dosáhnout, je skrz jeho ex. Harry vešel do kavárny.

Harry vyšel z kavárny a nadechl se čerstvého vzduchu. Typicky mu vůně kávy nevadí, ba naopak, ale s jeho ex přímo naproti mu bylo trochu dusno. Přesto ale celou situaci zvládl a teď už 'jen' soud. Poté co se Harry a Louis dostali přes to trapné znovuseznamování: "Jak se daří? Dlouho jsme se neviděli. Nevěděl jsem, že jsi právník. Baví tě to? Slyšel jsem, že jsi dobrý ve svém oboru. To se mi bude hodit haha. Díky, za pomoc, Louis, vážně. Jsem rád že to není trapné mezi námi." (Bylo to trapné mezi nimi.) už řešili ten soud. Harry přizná svoji chybu a bude žádat nejlépe o finanční náhradu. Také bude potom muset dokázat, že mezi ním a prezidentem, nejsou žádné špatné city. Harry se nadechl a vstoupil do auta. Emil kývl na Ondru, který nastoupil hned za Harrym a zavřel dveře. Louis má vlastní odvoz. Harry je za to rád. Být s ním v jedním autě by přidalo na té trapnosti. "Jak to šlo?" Zeptal se Emil, jeho řidič. Harry se soustředil na klidně dýchání a nedokázal odpovědět. Naštěstí se toho ujal Ondra a vedl konverzaci s Emilem až k soudu.

Sweet Home ObamaKde žijí příběhy. Začni objevovat