Nişan

17 0 2
                                    

Kabulenemezdim asla bu durumu bana reva görülen bu olmamalıydı . Kapımı artık kilitlemiyorlardı sayılı dakikalar kalmıştı cenaze törenime . İçime sindiremiyorum bu durumu benim için ölümle eş değer di Harun amcayla evlenmek , babam yaşasa idi eğer bu hallere düşmezdim o sahip çıkardı bana bırakmazdı beni böyle . Dayanamıyordu içimde kopan fırtınaya . Kapımın açılma sesi ile gözlerimi o tarafa çevirdim . Annem giyindiğime memnun bir şekilde bakıyordu bana

- aferin söz dinlemeyi öğrendin . Yüzünü de boya biraz ruh gibisin .

Sokaktan bulup evinde sığıntı gibi yaşadığı kızıyım sanki ben tiksinircesine bakışları ile yüzüme tükürür gibiydi bu kadar çok mu istiyordu benden kurtulmak o zaman kurtulurdu ama evlenerek bir ömür ağlayacağıma bu canı burda bırakmak daha iyi değilmiydi yıllardır uyuduğum yatağımda cesedimi görmeleri vicdanlarını sızlatırmıydı ki .

Donuk bakışlarım altında annem odadan çıktı. Çıkar çıkmaz çekmeceleri karıştırmaya başladım ,ölmeliydim hem kendimi kurtarmalı hem de onların vicdanlarını sızlatmalıydım intikam istiyorum ve tek çözüm yolum buydu . Kan beni tutuyordu yoksa bileklerimi kesmek daha hızlı öldürürdü . Bileklerimi kesmeye cesaret edemezdim ama hap tutabilirim .
En alt çekmecede ilaç poşetini buldum . Hasta olduğum zaman bana yakın olsun diye buraya koymuştum geç hatırladım ama bulduğum için sevinçliydim belki de ölüme gittiğim için .

Tüm haplardan bir kaç tane karıştırıp yutum bir kaç dakika bekledim ama halla bir şey hissetmiyordum . Tekrar içtim başım ağrımaya başladı hafif bir yorgunlukla bedenim yavaşça yatağın üzerine serilmeye başladı .

Ölüm böyle bir şeymiş demek uyumak gibi bir his

Konuşma sesleri duyuyordum . Rüya mı görüyordum bu olayları hiç yaşamamışmıydım yoksa rüya mıydı annem amcam bana bunu yapmamışlardı . Korkularım yüzünden mi böyle bir kabusun içerisindeydim . Zorlukla gözlerimi açtım .

Bir hastane odasındaydım . Kabus değildi gerçekti herşey ama neden kurtuldum o zaman neden ölmedim nedennn.

- irfan bey kızın gönlü var dediniz siz bana nasıl bir şey dır bu .

- Harun abi gönlü var korkmuştur o heycandan bayılmıştır .

-ne diyorsun sen irfan ilaç içmiş kız intihar etmeye kalkmış .

- başı ağrıtmıştır onun için dir o

- doktor bey nesi var durumu nasıl
- midesini yıkadık durumu şuan kontrol altında intihar girişimi var kendine gelince polis te ifadesini alıcak .

- olur mu öyle şey doktor bey ne intiharı ne polisi bizim kız yapmaz öyle şey

- beyfendi derdinizi polise anlatın

Kurtarmışlardı beni konuşulanları duyuyordum ama gözlerimi tamamen açarsam beni ne bekliyordu polise şikayet etsem iyi bir şey yapmış olurmuydum . Benim için iyi ailem sandığım düşmanlarım için kötü olurmuydu . Artık onlardan hiç biri umrumda değil sadece Cemil için bunu yapmıcaktım .

- uyandı kız uyandı irfan

- kızım kızım iyimisin neden yaptın bunu kızım

Polis memurları içeri girip annemle amcamı kenara doğru iti

- uzak durum beyfendi önce ifadesini almamız gerek dışarı çıkarmışsınız .

Amcan tedirgindi şikayet edicem diye korkuyordu beli ki . Onlar dışarı çıkar çıkmaz polis sorularını sormaya başladı .

- neden intihar etmeye kalkıştınız

- depresyondaydım ailemin benimle ilgilenmesini istedim bu yüzden yaptım

Arya Where stories live. Discover now