episode four • when it comes to you

147 23 43
                                    

"sürekli incineceksek eğer neden kalıyoruz?
neden çoktan gitmiş bir şeye tutunuyorum?
neden kendin dışında herkesi seviyorsun?
neden uzun zamandır aradığım cevaplara sahip olamıyorum?"

"sürekli incineceksek eğer neden kalıyoruz?neden çoktan gitmiş bir şeye tutunuyorum?neden kendin dışında herkesi seviyorsun?neden uzun zamandır aradığım cevaplara sahip olamıyorum?"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Gaon sonunda tamamen ayıldığında güneş neredeyse batmak üzereydi. Gecenin bir yarısı mide bulantısından dolayı uyanmış ve midesinde ne var ne yoksa hepsini çıkartmak için klozet başında saatlerini harcamıştı. Sabahın erken saatlerinde gözlerini bir kez daha açtığında ise klozet başında uyuyakaldığını fark etmiş, ağzındaki iğrenç hissi gidermek için neredeyse yurgezer bir halde dişlerini fırçalayıp yarım şişe su bitirmişti. Ve bu kez yerde uyuyakalmak yerine kendini zorla yatağa sürüklemiş, zonklayan başına rağmen kolay bir şekilde uykuya tekrardan dalmıştı.

Yatağın ortasında bağdaş kurarak oturmuş halde kendine gelmeye çalışırken iyice kabaran saçlarında elini gezdirmiş, bir duşa ihtiyacı olduğuna karar vermişti. Yataktan kalktığında camı aralamış ve anca o zaman saatin kaç olduğunu merak eder olmuştu. Yatağın içinde kaybolan telefonunu bulduktan sonra zihnine düşen anı kaşlarını çatmasına ve kendisini kötü hissetmesine neden oldu çünkü rüyasında Elijah'ı görmüştü.

Gerçi tam olarak gördü denilmezdi, sadece telefonuna bir mesaj geldiğini ve o mesajın Elijah'tan olduğunu görmüştü. Rüyanın gerisini hatırlamıyordu fakat o mesajın gerçekten telefonuna gelmesi için, rüyasının gerçek olması her şeyini verebilirdi.

Ve gariptir ki Gaon uzun zamandır ilk kez kötü bir kâbus görmemişti. Hatta daha da gariptir ki Elijah'tan gelen mesaj dışında görmüş olduğu hiçbir rüyayı hatırlamıyordu. Gördüğü rüyaları ya da kâbusları hatırlamadığı zamanın üzerinden öyle çok uzun bir vakit geçmişti ki epey bir garipsemeden edemedi.

Telefonu masanın üzerine bırakıp hızlıca banyoya gitti ve kısa bir duş alıp üzerine kalın kıyafetler geçirdi. İşler o kadar yoğundu ki geçen ay faturayı ödemeyi unuttuğu için evi pek sıcak değildi. Evden çıktığında ilk iş olarak faturayı ödemek olacaktı yoksa kış kapıya dayanmışken her an hasta olabilirdi ve o zaman da yanına gelecek, ona bakacak hiç kimsesi yoktu.

Kendine gelebilmek için sert bir kahve içmeyi ve boş midesini doldurmak amacıyla kahvenin yanında ufak bir sandviç tüketmeyi tercih etti. Artık yediği yiyecekleri kendisi hazırlamıyordu, bu yüzden buzdolabı hazır market yiyeceklerinden oluşuyordu.

"Yemek yapmayı nerede öğrendin?"

"16 yıl boyunca restoran sahiplerinin oğluydum ve 13 yıldır yalnız yaşıyorum."

Elijah'a daha çok şey anlatmış ve öğretmiş olmayı dilerdi. Nasıl büyüdüğü ve büyürken ne gibi hatalar yaptığını anlatıp onun da bu hataları yapmamasını öğretmesi gerekirdi. Ama özellikle her zaman hazır yemeklerle beslenmemesi gerektiğini ve kendi yemeğini kendi pişirmesi gerektiğini de öğretmesi lazımdı. Keşke Gaon bu kadar kısa bir vakitleri olacağını biliyor olsaydı...

the tortured lovers departman | kang yohan&kim gaonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin