episode five • nice to hear your voice

132 21 69
                                    

"bana geri döndüğünü görüyorum,
sen benim ilahi acımsın."

"Ve sonra bana, benden hoşlandığını itiraf etti

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Ve sonra bana, benden hoşlandığını itiraf etti."

"Birdenbire?"

"Değil mi, ben de epey şaşırdım zaten."

"Peki sen nasıl bir cevap verdin?"

"Ondan hoşlandığımı söyledim."

Elijah'ın verdiği yanıta karşılık olarak Gaon, "Ne?" diye bir tepki verdi, gözleri kocaman oldu. Böyle bir cevabı kesinlikle beklemiyordu. "Ama o çocuktan hoşlanmadığını sanıyordum."

"Evet, hoşlanmıyorum," dedi Elijah ve sanki çok normal bir şeymiş gibi, "Ama o kadar da kötü biri olmadığını fark ettim. Yanlış mı yaptım yoksa?" diye sordu.

Gaon hafifçe gülerken bitirdiği kahve bardağını tezgaha rastgele bıraktı ve yatağa doğru ilerledi. "Tabii ki de yanlış bir şey yaptın, Elijah. Sonuçta hoşlanmadığın birisi, senin için belki bir şey ifade etmese bile karşındaki için çok şey ifade edebilir." Yatağa uzandı ve bir yandan Elijah ile konuşurken bir yandan da camdan dışarıya, gökyüzüne baktı. "Ondan hoşlandığını söylemeden önce bir kez daha düşünmen gerekiyordu."

"Alt tarafı bir hoşlantı, Gaon. Bence aşırı büyütüyorsun olayı," Duraksadı ve sonra, "Yoksa senin hoşlandığın birisi senden hoşlanmadığı için mi bu kadar bilgilisin?" diye sorarken sesinde bariz bir alay vardı.

"Hayır, tabii ki de," diye yanıtladı, kısa bir anlığına Soohyun aklına gelince ise gülümsedi. Onunla olan ilişkisi her zaman karışıktı fakat hiçbir zaman karşılıksız değildi, itiraf etmeseler de daima biliyorlardı hislerini. "Sadece empati yapıyorum. Hem düşünsene, sevdiğin birisinin seninle aynı hisleri taşımaması eminim ki kötü olmalı."

Elijah durdu, Gaon ondan mantıklı bir yaklaşım beklerken genç kız, "Düşündüm ve hâlâ çok kötü bir şey olduğunu düşünmüyorum." deyince gözlerini devirdi.

"Çünkü doğru düşünmüyorsun. Şimdi şöyle düşün, beni seviyor musun?"

"Sevdiğimi biliyorsun, Gaon."

"Peki, senin beni sevmene rağmen benim seni asla sevmediğimi düşün. Ne yaparsın?"

"Seni gebertirim."

Gaon kahkaha attı. "Bunun olasılığının epey yüksek olduğuna eminim," dedi ve yattığı yerde sol tarafına dönerken gülmeye devam ediyordu. "Şimdi anladın mı karşındaki kişinin ne hissedebileceğini?"

the tortured lovers departman | kang yohan&kim gaonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin