Tanıtım

3K 205 14
                                    

Yeni bir hikaye yeni bir ben:) Hikaye size tanıdık gelebilir çünkü daha önce bu kurguyu kaleme almıştım ama bir buçuk yıl önce silmiştim o yüzden şaşırmayın sadece isimleri, şehri ve bazı yerleri değiştirdim.

Keyifli okumalar 🥰

Sınır koymayacağım çünkü Mübrem final etmeden yeni bölüm atmayacağım:)

....

Hayat başlı başına bir aldatmacaydı
kimine acının verdiği duygu seliyle tonlarca milyonlarca göz yaş akıtıp yere  düşürürken, kimine de mutluluktan akan göz yaşı düşürürdü.

Adalet terazisi hiç mi hiç haklıdan yana olmazdı? Olmazdı! Her zaman mı doğru olan tarafta olmak yerine güçlü hangi taraftaysa o tarafta olurdu? Olurdu!

Birilerin yaşaması için birilerin yanmasıgerekiyordu? Evet gerekiyordu!

İnsanoğlu kendi hayatı kendi kurtuluşu için bir anda tüm dengeleri sarsıp,  nefsinin peşine düşüp kötü demeden iyi demeden o seçtiği sonu görünmez yoldan ilerlemiyor muydu? İlerliyordu!

Lalezar YILDIRIM'DA öyle yaptı cehhenem diye nitelendirdiği hayatından, zorla nişanladığı nişanlısından kurtulmak için Maraş'ın ileri gelen ailelerinden biri  olan Zemheroğlu'ların en büyük oğlu  Ezman Zemheroğlu'na bir gece yarısı yara bere içinde kaçarak sığındı...

Zemheroğlu konağı kendisine cehennem mi olacaktı yoksa cennet mi onu da görüp, yaşayacaktı!

...

Instagram hesabım; elfesyaam.mm

ZEMHEROĞLU (Bey Serisi 2)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin