Merhaba canlar💗
İkinci bölümle sizlerleyim normalde dürdane'nin finaline doğru bölümleri atacaktım ama çok ısrar olunca sizi kıramadım.
Keyifli okumalar!
Vote vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın ⭐️
Sınır; 300 vote
...Ezman Zemheroğlu'dan
Üzerime geçirdiğim beyaz gömleğin düğmelerini tek tek iliklerken kapıyı çalma zahmetine dahi girmeden paldır küldür odama giren annemle sabır çekerek kızgın bakışlarımı o yöne çevirdim.
Kaç yaşında adamdım ama hala Fatma hanım dünkü çocukmuşum gibi davranıyor mahremimi, mahremi diye görüyordu.
"Daye senin geldiğin odanın kapısı yok mu?" Dedim kendimi tutamayarak sesimi sert çıkardım. Gerçekten bir erkek olduğumu unutuyordu yirmi sekizine gelmiş erkek! Evlensem boyum kadar çocuklarım olacaktı da Allah'tan evlenmiyorum yoksa o zaman da kadınla basılacak ikinci gün boşanacaktım.
"SUS eşeğin oğlu!" Dedi kendisine kızmama hoşnut olmayarak azarlardı.
"Daye sence bu yaptığın doğru mu?" Dedim tekrar gömleğimin düğmelerini iliklemeye devam ederek.
"Doğru!" Dedi asla kendinden taviz vermeyerek. Kadın hiç yanlış görmüyordu yaptıklarını hep haklıydı hep haklıydı! Ben konuşsam ne konuşmasam ne!
"Peki daye ne diye geldin sabahın köründe kahvaltıya inmemi bekleyemedin?"
"Ezman." Dedi kendisinden beklenmeyecek tatlılıkta gülümseyerek, küçük küçük adımlarla yanıma geldi. Hayır olsundu! Kıyamet kopmuyordu inşallah!
"Buyur daye ne diyeceksin?" Dedim sabırla içinde tutuğunu dile getirmesini isteyerek. Yüksek ihtimal hoşuma gitmeyecek bir şey diyecekti yoksa hiç böyle şirin şirin gülmez ağzına geleni sayardı ama olsun ben yine de sinirlenmeyecektim.
"Oğlum, Seyit'in kız kardeşi bir büyümüş bir serpilmiş bir serpilmiş görenin içi gidiyor. Maşallah bir biçim su..." Siyah hareleri resmen ışıldamıştı hayranlıkla anlatığı bacım gibi gördüğüm kızdan.
"La havle vela kuvvete illa billahil aliyyil azim!Daye sen benim bu dünyada ki sınavımısın!" Dedim dişlerimi kırarcasına gıcırdatım. Bu kadın nerede sinirleneceğim bir şey vardıysa onu bulup önüme koyuyordu.
"Niye öyle diyorsun oğlum? Berivan çok güzel kızdır!" Güzeldi ama bana değildi. Hiç ilgimi çekmemişti bugüne kadar ki bugünden sonra da çekmezdi. Benim kalbim başkasıyla doluyken bir masumun günahına girip de onu kendimle beraber mutsuzluğa sürükleyemezdim. Son nefesime kadar tek yaşardım yine olmazdı...
"Daye, ben çirkin bir kız demiyorum ama biliyorsun o gözle bakmadığımı."
"Kestirip hemen atma oğlum. Bir görüşün belki düşüncen değişir." Dedi verdiği karardan inatla vazgeçmeyerek benimde uslu bir şekilde kabul etmemi isteyerek ama ben onun oğluydum. İnadım da öfkemde hepsi kendisinden geçmişken yola gelmeyeceğimi bilmez miydi?
"Daye kurbanın olayım uzatma! Kalbimde birinin olduğunu biliyorsun nasıl gideyim isteyeyim masum, günahsız birini?" Dimdik duran omuzları önce düştü ardından siyah harelerini hüzün çöktü. Derdimi bilirdi o yüzdendi çabası ama boşaydı. Bu yürekte biri yıllarca çıkmamışken başka biri için mi iki günde çıkacaktı?