"Felix, yarın akşam için randevu aldım sana"
abisinin odaya girmesiyle birlikte ona bakmıştı Felix. "Ne randevusu?" diye sordu siyah saçlı oğlan. "Dişçiye gideceğiz" dedi abisi Minho."Gitmeyeceğimi biliyorsun hyung" onu umursamadan elindeki telefonla uğraşmaya devam etti siyah saçlı oğlan. "Her seferinde aynı şeyi yapıyorsun, bu sefer kaçış yok Felix, gerekirse zorla götüreceğim."
Tekrardan karşısındaki abisine baktı Felix.
"Fobim var diyorum! Hayatta gitmem."
Yüzünde ciddi bir ifade oluşmuştu Minho'nun."Ya uyuşturacaklar zaten, hiç bir şey hissetmeyeceksin" Minho'nun bu söylediğine karşı sadece oflamıştı. "O aletlerin sesleri bile gerilmeme yetiyor hyung!"
"Ölmezsin Felix."
Bunu dedikten sonra odadan çıkmıştı Minho. "Hay amına koyayım ya." Yine telefonuna bakmaya devam etti. İnternette gezinirken karşısına çıkan videodan dolayı korkusu daha da artmıştı.
"Bu ne ya, bildiğin oyarak yok ettiler dişi."O videodan sonra telefonu kapatıp yanına bıraktı ve gözlerini kapattı. "Lanet olsun."
...
"Kahvaltıyı dışarda yapalım mı?" abisinin bu sorusunu başıyla onayladı Felix.
İlk önce sıcak bir duş aldı, ardından saçlarını kurutup üstünü giyindi ve abisi Minho'nun yanına gitti.
"Ben hazırım hyung" oturma odasında oturmuş, kardeşinin hazırlanmasını bekleyen oğlan, "sonunda" demişti. "Çıkalım".
Evden çıkıp arabaya binmişlerdi.
"Lix, arka koltuğa geç" siyah saçlı oğlan göz devirmişti abisine. "Çocuk değilim ben, burada oturacağım.""Çocuksun, benim gözümde hâlâ çocuksun"
abisini dinlemeden çoktan ön koltuğa oturmuştu bile. "Oturdum artık, kalkmam" Minho'da ona göz devirip arabayı çalıştırdı."Seni sevgilim ve arkadaşlarımla tanıştıracağım bugün" Felix abisine doğru çevirmişti başını. "Senin sevgilin mi vardı? Neden hiç söylemedin? Adı ne?" Bir yandan araba kullanan kahverengi saçlı oğlan gözünü yoldan ayırmadan konuşmuştu.
"Adı Jisung. Han Jisung.""Güzel mi?" Yüzünde bir gülümseme oluşmuştu Minho'nun "çok.."
"Peki arkadaşların? Onlar kim?"
Yüzündeki gülümsemeyi söndürmeden tekrar konuştu Minho "Chan ve Seungmin, ikisi sevgililer.""Merak ettim, bir an önce tanışmak istiyorum onlarla" Hızla önüne gelen bir motora çarpmamak için direksiyonu kırdıktan sonra ani fren yapmıştı Minho. "Şerefsiz herif! Ne diye şerit değiştiriyorsun?"
Hemen kardeşine bakmıştı Minho.
Korkudan titriyordu, gözü dolmuştu.
"İyi misin Lix?" Başını hafifçe aşağı yukarı salladı sadece küçük olan.Bir süre sonra kahvaltı yapacakları mekana geldiler. Minho arabayı ve anahtarı valeye bıraktıktan sonra içeriye doğru yürümeye başladılar. Felix etrafa bakınıyordu, lüks bir mekandı burası. "Hey Minho!" Sesin geldiği yöne doğru baktığında Chan, Seungmin ve Jisung'u görmesiyle gülümsedi Minho, ardından masaya doğru ilerlemeye başladılar.
Masaya oturmuştu ikisi.
"Geldi benimki" demişti Jisung gülümseyerek. "Sen Felix olmalısın, Minho senden çok bahsetti bize, cidden dediği kadar varmış" dedikten sonra ona elini uzatmıştı Chan. Felix ise elini sıkmıştı karşısındakinin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dentist / Hyunlix
Teen FictionKüçüklüğünden beri dişçiden korkan Felix, diş doktoru Hyunjin..