4. Kitabıma hoş geldiniz! Sınavlardan ötürü pek bölüm atamayacağım ama 2 hafta sonra tekrar bölümlere başlayacağım. İyi okumalaaarrr..
Işık Şehri' nden ayrıldıktan sonra Elementler biraz garipleşmişti.
Son olay olayda tüm sel suları havada birleşerek bir kuş oluşturmuş ve yağmur bulutlarını dağıtıp gitmişti. Bu gerçekten benim gibi güç belirtileri yeni yeni ortaya çıkan biri için çok fazlaydı. Bunu Elementler' le konuşmak istiyordum fakat bu garipliklerine bir anlam veremiyordum.
Elementler, artık sürekli bana bakıp sırıtıyorlardı. Misty bana güç belirtilerim hakkında anlatım yapmayı arttırmıştı, Silvia ile olan dövüş eğitimlerimde Silvia daha ser ve hızlı bir şekilde saldırmaya başlamıştı.
Şu an Elementler ve ben Yıldız Vadisi' ne gelmiştik. Burası bana inanılmaz tanıdık geliyordu, sanki daha önce gelmişim gibi.
"Dikkatini benim üzerimde yoğunlaştır Elena!" dedi benim üstüme asasıyla saldıran Silvia. Onu son anda babamın kılıcıyla engelledim ve arkaya doğru bir takla attım.
"Senin neyin var? Bu sefer hiç dikkatini bana vermiyorsun." dedi Silvia tek kaşını kaldırıp bana bakarak.
"Sadece, burası bana biraz fazla tanıdık geliyor. Sanki daha önceden gelmiş-" derken bir anda bağıran Misty' nin sesini duyduk ve ona döndük.
"DİKKAT EDİN!" diye bağırdı Misty. Hızlıca bize doğru gelen bir Hava Kesiği' ni fark ettim.
Hava Kesiği, Hava Elementi Misty tarafından havanın bükülerek keskin bir bıçak ucuna dönüşen saydam bir silahtı.
Hızlıca Silvia' nın, Hava Kesiği' nin önüne geçtim ve onu son anda yok ettim. Bana saplanmasına ramak kalmıştı.
"ELENA!" dedi Silvia endişeli bir şekilde. Misty koşarak yanımıza gelmişti.
"Sakin olun bir şeyim yok." dedim ikisine bakarak. Maya' da koşarak yanımıza gelmişti, o da endişeli görünüyordu.
"Çok özür dilerim. Maya' yla eğitim yaparken kontrolümden kaçtı." dedi Misty üzgün ve suçlu bir ifadeyle.
"Önemli değil Misty. Banada oluyor." dedim ona gülümseyerek.
Üçü aynı anda gülümsedi. Bir anda üçünün de gözleri parlamaya başladı. Misty' nin gözleri beyaz, Silvia' nın gözleri yeşil ve Maya' nın gözleri mavi bir şekilde parlıyordu.
"Eeee. Misty? Silvia? Maya? Siz iyi misiniz?" dedim gergince.
Bir dakika kadar sonra üçününde gözleri normale döndü ve şokla birbirlerine baktılar.
"NE?!" dediler aynı anda. Ardından üçüde şokla bana baktılar. Ben ise onlara anlamamış şekilde ve hâla gergince onlara bakıyordum.
Onları böyle görmek beni biraz tedirgin etmişti. İlk defa böyle bir şey oluyordu.
"S-siz iyi misiniz? Ne oldu az önce size?" diye sordum gergince.
Silvia, Misty ve Maya bana şokla bakmaya devam ettiler. Ardından Misty derin bir nefes aldı ve konuşmaya başladı.
"İyiyiz, merak etme Elena. Sadece Elementlerin Ruhları bizimle iltibata geçti." dedi Misty biraz kafası karışık bir şekilde bana bakarak.
Elementlerin Ruhları mı?!
Yıldız Vadisi bu kitapta önemli bir yere sahip ve size şöyle bir spoiler vereyim; Elena' nın arka plan hikayesi bu kitapta açıklanacak. Okuduğunuz için teşekkürler :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ELEMENTLER: ATEŞ
Adventure3. Element olan Su Elementi Maya' yı bulduktan sonra 4. ve son Element olan Ateş Elementi Janset' i bulmak için bizim ekip Ölüm Yanardağları' na doğru yola koyulur. Fakat Kara Leydi Luna, bu sefer o kadar sakin olmayacaktır..