Yeni bölüüüüümmm! İyi okumalaaarrr..
Elena' dan
Silvia, Misty ve Maya, Elementler' in Ruhları ile konuştuğu günün akşamıydı. Yıldız Vadisi' nin sonuna yakın bir yerde kamp kurmuş ateşin başında oturuyorduk.
Hiç kimse konuşmuyordu, Silvia gözünü gökyüzündeki yıldızlara dikmişti, Maya akşamın sessizliğinde duyulan tek sese, ateşe bakıyordu. Misty ise gözlerini doğrudan bana dikmişti, birşey söyleyecekmiş gibiydi. Ben ise elimdeki Sağlığın Sırları kitabımı okuyordum.
Misty bir anda konuşmaya başlayınca üçümüzde yerimizden sıçrayıp ona baktık.
"Yıldız Vadisi' nin Hikayesini hiç duydunuz mu?" dedi Misty.
"Hayır, Yıldız Vadisi' nin hikayesini hiç okumadım." dedim. Utandım, bilmediğim birşey buldum.
Silvia ve Maya gözlerini Misty' e çevirdiler, Misty' de onlara bakıyordu. Misty derin bir nefes aldı ve dikleşip anlatmaya başladı.
"Yaklaşık 17 yıl önce uzayda bir yıldız patlaması gerçekleşti. Yıldızın kütlesi o kadar büyüktü ki bazı parçaları Dünya' ya düştü, fakat çoğu atmosfere girince yok oldu. Sadece bir ışık hüzmesi tam bu vadinin ortasına düştü. Fakat daha sonrasında ne olduğu kesin değil. Söylentilere göre, yıldızın parçası bu vadide bir yerlere saklanmış. Bu yüzden buraya Yıldız Vadisi denildi." dedi Misty.
Şaşkınca ona bakıyordum, hiç böyle bir efsane okumamıştım.
"Vay canına. Bu efsaneyi ne okudum ne de duydum." dedim şaşkınca Misty' e bakarak.
Silvia' da hafif şaşkındı ama Maya kadar değil.
"Yani senin demek istediğin E-" diye lafa girişti Maya büyük bir heyecanla ama Silvia onun ağzına elini o kadar sert kapattı ki Maya az daha oturduğu ağaç kütüğünden düşüyordu.
"Maya! Çeneni tut!" dedi hafif bir sinirle Silvia.
"Uf! Abla elin ne ağırmış! Çenem kırıldı!" dedi Maya çenesini ovuştururken.
Misty elini alnına vurdu.
"Ben siz iki baş belasıyla nasıl yaşayacağım?" dedi kendi kendine.
"İkizimi bulalım, o zaman rahatlarsın abla." dedi Maya.
"Evet. O katı Ateş Topu seninle denk. Ama yinede sen bir tık daha iyisin Misty." dedi Silvia.
"Ben yatıyorum, efsaneleri dinledikten sonra uykum geliyor." dedim ve çadırıma girdim.
"İyi geceler." dedim ve çadırın fermuarını çekip uyku tulumuma girdim ve uyudum.
Diğer kitaplara çok odaklandığımı fark ettim ama merak etmeyin okulda Elementler kitabını yazıyorum ve defterde 8. bölüme başladım. Okuduğunuz için teşekkürler :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ELEMENTLER: ATEŞ
Aventura3. Element olan Su Elementi Maya' yı bulduktan sonra 4. ve son Element olan Ateş Elementi Janset' i bulmak için bizim ekip Ölüm Yanardağları' na doğru yola koyulur. Fakat Kara Leydi Luna, bu sefer o kadar sakin olmayacaktır..