3. Bölüm: Elementlerin Geçmişi

58 8 2
                                    

  Kitaplarımı buraya kadar okuyan tüm okurlarıma çok teşekkür ederim! İyi okumalaaarrr..

  Kara Leydi Luna' dan

  4 Büyük Elementin Ruhları' nın yanından ayrıldıktan sonra gözlerim normale döndü ve tam karşımda bana endişeli bir şekilde bakan General Dark' ı gördüm.

  "Luna- yani Leydim, ne oldu size?" dedi endişeli bir ses tonuyla.

  Derin bir nefes aldım ve konuştum;

  "4 Büyük Elementin Ruhları ben, Hava Elementi Misty, Doğa Elementi Silvia ve Su Elementi Maya ile iltibata geçti. Birkaç şey anlattılar." dedim düşünceli bir şekilde.

  General Dark bir anlık şoka girmiş gibi göründü ardından ise hemen kendini toparladı ve ciddi bir ifade takındı.

  "Mahsuru olmazsa ne anlattığını sorabilir miyim?" dedi.

  "Bana Karanlık Element olduğumu söylediler." dedim.

  General Dark hiç şaşırmadı, aksine bunu biliyormuş gibi bir hali vardı.

  "Hiç şaşırmadım Leydim, gücünüz ve Elena Black bunun baş kanıtıydı." dedi.

  "Çok doğru. Ama başka birşey daha anlattılar." dedim düşünceli bir şekilde.

  "Ne anlattılar Lu- yani Leydim?" dedi General Dark meraklı bir şekilde.

  General Dark' a Karanlık Elementin Ruhu' nun bana, Misty' e, Silvia' ya ve Maya' ya anlattıklarını anlattım.

  Anlattıktan sonra General Dark şoka girmişti, birkaç dakika konuşamadı. Ardından konuşmaya başladı;

  "O kızda o şeyin olduğunu biliyorduk. Fakat bu." dedi ve sustu.

  "Bana Asırlar Boyu Sihir kitaplarının 12 cildinide gönder. Efsanevi Element hakkında daha fazla şey bilmemiz gerekiyor. Ayrıca askerleri bu konuda bilgilendir." dedim.

  General Dark selam verip çıktı. Birkaç dakika sonra Karanlıktan Gelenler' den dördü Asırlar Boyu Sihir kitaplarının 12 cildinide getirdiler ve çalışma masama bırakıp selam verip çıktılar. Ben ise çalışma masama oturup 1. ciltten okumaya başladım.

  Her ne kadar Kara Leydi olsamda bilgileri başkalarının ağzından almak yerine kaynağından almayı tercih ediyordum, her zaman. Çünkü bu dünyada kimseye kolay kolay güvenemem.

  Yaklaşık 4 saatin sonunda 7. ciltte aradığımı bulmuştum. 7. cilt sadece Efsanevi Element' e ayrılmıştı.

  İnsanlığın en başlarından bu yana 5 Büyük Elementin Ruhları 5 Element Hükümdarları' nı dünyanın düzenini sağlamasıniçin seçerlermiş. Fakat Elementler bu gücü nasıl kullanmaları gerektiğini bilmedikleri için 5 Büyük Elementin Ruhları Efsanevi Elementi seçmişler. İlk Elementlerin Hükümdarları' ndan sonra gelen Elementler içinde Efsanevi Element seçilmiştir. Her 1000 yılda bir seçilen 5 Element' e bir Efsanevi Element gönderildi.

  "Yani Elena Black gerçekten de Efsanevi Element. Ama o kız, nasıl bize kendi güçlerimizi öğretecek ki? O henüz 17 yaşında." dedim kendi kendime.

  Ayağa kalkıp odamın balkonuna yürüdüm ve balkona çıkıp demirleri sertçe tuttum.

  Bu kız, Elena Black, gerçekten Efsanevi Element' ti ama onun geçmişi..

  Yeni bölüm afiyet ola! Okuduğunuz için teşekkürler :)

ELEMENTLER: ATEŞHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin