7. Bölüm: Ateş Elementi

50 6 5
                                    

  Bölüm emrinizde! İyi okumalaaarrr..

  Misty, Silvia ve ben şaşkınca ve kafa karışıklığıyla Maya' ya baktık.

  Maya ise bize arkası dönük bir şekilde durmaya devam etti üstünde çatlamış olan taşın durduğu platforma doğru yürürdü.

  Platformun yanına gelince hafifçe titreyen elini çatlamış taşın üstüne koydu. Misty, Silvia ve ben Birleşik Işık Kalkanı' nı kapatmış ve Maya' nın tam arkasına gelmiştik.

  "Merhaba ikiz." dedi Maya ve hemen ardından taştaki çatlaklar dahada büyüdü. Taş çatlayıp kırılmaya başlarken 6 Ölüm Yanardağları büyük bir gürültüyle patladı, etrafı toz duman kapladı.

  Duman kalkınca tam karşımızda Ateş Elementi Janset duruyordu.

  Gözlerinin içinde bir yangın varmış gibi kıpkırmızı gözleri vardı. Saçları uzundu ve kızıl saçlarını arkadan at kuyruğu yapmıştı. Üstünde siyah bir kazak ve ateş kırmızısı uzun bir ceket, altında ise siyah bir pantolon vardı. Ten rengi diğer Elementler' e göre daha koyuydu.

Sert gözlerini bizim üzerimizde gezdirdi ve bakışları Maya' da durdu. Maya' nın ağzı kulaklarındaydı, koşup Ateş Elementi Janset' in boynuna sarıldı.

  "Merhaba ikiz!" dedi tekrardan Maya.

  Janset' te ona sımsıkı sarıldı, daha sonra Misty ve Silvia' ya baktı.

  "Merhaba kardeşlerim." dedi onlara küçük bir tebessümle.

  Misty ve Silvia' da gülümsüyordu, ikiside birbirine sımsıkı sarılan Maya ve Janset' e sarıldı.

  "Seni özlemişim Ateş Topu." dedi Silvia.

  Janset, onlara sıkıca sarılırken kırmızı gözlerini bana çevirdi ve yüzünde ciddi bir ifade oluştu.

  "Bu küçük kız kim?" dedi ciddi bir ses tonuyla sarılmayı bırakarak.

  "Bu Elena Black. Bizi hapsolduğumuz taşlardan o kurtardı." dedi Maya bana gülümseyerek.

  Gergince gülümsedim, Janset gerçekten korkutucu ve her an üstüme saldıracakmış gibi görünüyordu. Janset gözlerini kısıp beni boydan boya süzdü.

  "Bu kız henüz reşit değil, sırtında taşıdığı asa ve kılıç onun annesi ve babasının değil mi?" dedi gözleri benim üstümde gidip gelirken.

  "Doğrudur." dedim dikleşerek. Janset gözlerime baktı ve bir an için onun gözleri kırmızı renkte parladı ardından gözlerini Maya' ya çevirdi.

  "Hiç değişmemişsin ikiz." dedi Janset daha yumuşak bir tonla. Konu değiştirme hızı bizim küçükken ki ders kaynatma hızımızdan daha hızlıydı.

  Maya gülümsedi.

  "Sende ikiz." dedi Maya.

  "Hadi gidelim yoksa kızartma olacağız!" dedi Silvia 6 yanardağdan bize doğru alarak yaklaşan lavları göstererek.

  "Ateş Elementi Janset' in taştan kurtuluşu bir şekilde Ölüm Yanardağları' nı etkilemiş olmalı!" dedim lavlara baktıktan sonra Elementler' e bakarak.

  Janset tek kaşını kaldırmış bana bakıyordu. Diğer Elementler ise ne yapacaklarını tartışıyorlardı.

  Turuncu ve kırmızı bir şekilde Işık açarak bize doğru her geçen saniye daha da yaklaşan lavlara baktım. Ne kadar tehlikeli olsada etkileyici bir yanı vardı.

  Bir anda Ateş Elementi Janset lavların önüne atladı ve elini akan kaynar lavlara doğrulttu.

  Lavların akışı bir anda durdu ve aralarından Yıldız Vadisi' ne doğru bir yol açıldı. Lavlar Ateş Çemberi' nin içinde bize çok yakın bir şekilde durmuştu.

  "Çabuk olalım. Siz bu 6 yanardağın sıcaklığına dayanamazsınız." dedi Ateş Elementi Janset net bir talimatla.

  Misty ve Silvia en arkada, Maya ve Janset en önde ben ise ortalarında yürüyordum.

  Ölüm Yanardağları, hâla patlamaya devam ediyordu, yer her bir patlamada sarsılıyordu.

  Maya' nın yürürken bir kolunu Janset' in omuzlarına attığını görünce hafifçe gülümsedim, Janset katı biri gibi görünüyordu, hatta baya katı biri, ama içten içe kardeşlerini seviyor gibi görünüyordu.

  Yıldız Vadisi' ne doğru yürürken bir kayanın arkasında bir anlığına yine aynı karaltıyı fark etmiştim, Karaltı hakkında bazı fikirlerim vardı ama emin değildim.

  Bunu artık Elementler' e söylemeliydim. Önemsiz olabilirdi ama söylemek istiyordum.

  Sessizce yürümeye devam ettik.

  Yeni bölüm atayım dedim ama haberiniz olsun stok bitti yani okulda aklıma gelmediği sürece. Okulda aklıma geldikçe yazmaya çalışacağım. Yorumlara aklınızda sorular varsa veya kitabın ilerleyişi için fikirleriniz varsa yazabilirsiniz! Okuduğunuz için teşekkürler :)

ELEMENTLER: ATEŞHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin