6. Bölüm: Ateş Çemberi

32 5 0
                                    

  Bölüm yazmaya niye bu kadar üşeniyom la ben? Var mı çareniz? Varsa yorumlara yazın bölüm sayısı artsın. İyi okumalaaarrr..

  Gözlerimi açtığımda 6 yanardağın ortasında duruyorduk. Işık Kalkanı' nın dışına, etrafa baktım, 6 yanardağdanda lavlar akıyordu. Havada küller uçuşuyordu, etrafta hiçbir canlı belirtisi yoktu. Cehennemden farksızdı.

  Bir anda Su Kalkanı' nın ışığı zayıflamaya başladı, hemen Maya' ya baktım.

  Maya terlemeye başlamıştı, bana yakın olduğu için onu kolundan tutup onu ayakta tutmaya çalışırken ona baktım.

  "Maya, Su Kalkanı' nı bırakmalısın." dedim sakince.

  "Elena haklı Maya." dedi Silvia kesin ve emreden bir ses tonuyla.

  "A-ama.. Ah, peki." dedi Maya sadece ve Su Kalkanı' nı kapattı, ardından ise kementini indirdi ve etrafa bakınmaya başladı. Bir süre sonra sağda bir yeri göstererek;

  "Abla! Şuraya bakın!" dedi Maya.

  Hepimiz Maya' nın gösterdiği yere baktık, orada bir Ateş Çemberi vardı.

  Ateş Çemberi, tarihte eski zamanlarda şövalyelerin seçimi için yapılan olimpiyatlarda kullanılan bir tür engel sihriydi. Yerde büyükçe alev alev yanan bir çemberin içinden çıkmaya veya içine bırakılan herhangi bir nesneyi, örneğin bir bayrağı, almaya çabalarlardı. Fakat şövalyeler Ateş Çemberi' ne yaklaştıkları an çemberin  o kısmından yukarıya doğru ateşler ve alevler yükselirdi, bu da şövalyelerin işini çok zorlaştırırdı.

  Daha dikkatli bakınca Ateş Çemberi' nin ortasında bir platformun üzerinden duran çatlamış bir taşı fark ettim.

  "Taş.. Çatlamış." dedim gözümü platformun üstündeki taştan ayırmayarak.

"Bu ne demek?" diye sordu Maya hafif endişeli bir şekilde.

  "Bu.. Çıkmaya çalışmış ama başaramamış demek." dedim şaşkın ve etkilenmiş bir şekilde.

  "Ama oraya hiç birimiz giremeyiz. Bu aşırı derecede riskli." dedi Misty.

  "Ben girerim." dedi Maya. Yüzünde karalı ve ciddi bir ifade vardı.

  "Olmaz! En küçüğümüz sensin! Seni riske atmam! Hiç birinizi atmam!" dedi Misty.

  "Burda Romeo Ve Juliet oynamıyorum abla! Ordaki taşın içindeki benim ikiz kardeşim! Onu bırakmayacağım!" dedi Maya ve ani bir kararla Işık Kalkanı' ndan çıktı ve son hız Ateş Çemberi' ne koşturdu.

  "MAYA!" dedik Silvia, ben ve Misty.

  Maya Ateş Çemberi' ne yaklaşırken o kısımdaki alevlerin boyutu yükseliyordu. Maya Ateş Çemberi' nin yanına geldiğinde ise yaklaşık 5 metre yüksekliğinde alevler gökyüzüne yükseldi.

  Maya durdu ve cebinden ufak bir kutu çıkarıp kutunun içindeki mavi ve kırmızı parlayan şeyi gökyüzüne delirmişçesine yükselen Ateş Çemberi' ne doğrulttu.

  Tam o anda gökyüzüne yükselen alevler yere gömüldü ve Ateş Çemberi söndü.

  Kısa bölüm ama bence iyi oldu. Hadi size spoi verem bir sonraki bölüm karşınızda Ateş Elementi Janset olacak! Okuduğunuz için teşekkürler :)

ELEMENTLER: ATEŞHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin