Ruh fikrini aklıma gelmesini sağlayan NihatEfe0571' e teşekkürler! İyi okumalaaarrr..
"Elementlerin Ruhları mı?!" 5 Büyük Elementin Ruhları mı?!" dedim şokla.
5 Büyük Elementin Ruhları; Elementler' e güçlerini veren asıl ruhlardı. Doğa Elementi Ruhu Silvia' ya tüm doğal olan şeylere hükmetme gücünü, Su Elementi Ruhu Maya' ya suya hükmetme gücünü, Hava Elementi Ruhu Misty' e havayı ve bulut oluşumlarını hükmetme gücünü, Ateş Elementi Ruhu Janset' e ateşe ve volkanik patlamalara hükmetme gücünü veriyordu.
Fakat kimsenin 5. Element Ruhu ile alakalı çok bir fikri yoktu. Söylentilere göre bu Karanlık Elementin Ruhu' du.
Misty hâla kafası karışık bir şekilde bana bakıyordu ama şaşkınlığı biraz dinmişti.
"Evet." dedi sadece. Silvia ve Maya' da aynı şekilde bana bakıyorlardı.
"Neden bana öyle bakıyorsunuz?" diye sordum hem meraklı hemde hâla biraz tedirgin bir şekilde.
Üçüde bir süre bakıştılar, ardından Maya bana bakarak konuştu;
"Elementlerin Ruhları biza senin hakkında bir şey anlattı." dedi Maya, sanki zorla söylüyor gibiydi.
Şaşkınlıkla ona bakıyordum. Benim hakkımda mı? Ama 5 Büyük Elementin Ruhları benimle ilgili ne anlatmış olabilirlerdi ki?
"Benim hakkımda mı? Ama ne?" diye sordum meraklı bir şekilde.
"Maalesef bunu şimdi söyleyemeyiz Elena. Elementlerin Ruhları' nın emri." dedi Maya bana bakarak.
5 Büyük Elementin Ruhları' nın emri mi?
Kafam çok karışmıştı, hâla benden gizledikleri birşey vardı ve buna şimdide 5 Büyük Elementin Ruhları' nın emri ile bana söylenmeyen bir şey eklenmişti. Biraz kızsamda onları zorlama hakkım yoktu.
"Elena dinle, senden senden sakladığımız şeyler evet seninle ilgili. Fakat henüz sana kesin olmadan bunu anlatamayız. Son birşey kaldı. Ondan da emin olduktan sonra sana anlatacağız. Hemde herşeyi." dedi Silvia bana bakarak. Gözlerinde hafif bir parıltı vardı, çok değerli birşeye bakıyormuş gibi.
"Anlıyorum Silvia, sorun değil. Ama son bir sorum var." dedim onlara bakarak.
"Dinliyoruz." dedi Misty, hafif rahatlamış hafif ise tedirgin bir şekilde.
"5 Büyük Elementin Ruhları beni tanıyorlar mı?" diye sordum merakla.
Misty, Silvia ve Maya bana gülümsediler. Aynı anda;
"Evet, hemde bizden bile iyi tanıyorlar." dediler.
Şaşkınca onlara baktım ve güldüm.
"Siz bunu denk getirmek için çok mu çalıştınız?" diye sordum.
Üçüde gülmeye başladı.
"Yok bu iç güdü." dedi Silvia gülüp saçlarımı karıştırarak.
Kara Leydi Luna' dan
İşlerim bittikten sonra odamdaki yatağıma oturmuştum.
Elena' da eğer o şey varsa ne yapacağımı bilmiyordum. Ne kadar düşünürsem düşüneyim olmuyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ELEMENTLER: ATEŞ
Adventure3. Element olan Su Elementi Maya' yı bulduktan sonra 4. ve son Element olan Ateş Elementi Janset' i bulmak için bizim ekip Ölüm Yanardağları' na doğru yola koyulur. Fakat Kara Leydi Luna, bu sefer o kadar sakin olmayacaktır..