HEYYO. NASINIZ? GEÇEN YAZMAYA ERİNDİĞİM BÖLÜMÜN DEVAMI. BÖÜN İNŞ 2 BÖLÜM GELECEK. AMA İNŞ GELECEK DEĞİL.
BU BÖLÜM KISA OLACAK. ÇÜNKÜ GEÇEN BÖLÜMÜN DEVAMI AZ KALMIŞ ÖYLE. NEYSE O ZAMAN OKU VE GEÇ👇🏻👋🏻👐🏻
Halama ablamın nerede olduğunu anlatığım sıra babamın arabası uzaktan gözüme ilişti.
Babam arabayı gelişi güzel park ettiğinde direk arabadan inip yanımıza geldiler.
Annem çantasını bana uzatıktan sonra bana soru yağmuruna tutmaya başladı.
Halam araya girerek
"Sevim kızım dur bi' kız ne yaşadığını bilmiyor az sakinleşsin çocukta."dedi.
"Biliyorum abla ama bendeki de panik yani başka bir şey değil ki."deyince halam annemde hak verdiği anlaşılır bir şekilde anneme olanları anlatmıştı.
Ardından ben söze girerek olayın tümünü anlatmıştım.
Annem babama dönerek
"Mert sen Hilal'in peşinden git hadi bekleme."dedi.
Babam kafasını sallayıp annemin dediğini yaptı.
Halamla annem konuşurken annemin telefonu elimde titredi. Telefonun ekranına baktığımda 'Ezgi okul yardı' yazıyordu. Annem neden E. M. Yardımcı yazmıyordu. Bu ne ya? Okulumu yardım ben. Çok kötü.
Her neyse daha büyük bir şey vardı şuan.
Bir anda ayağa kalktım ve Büşra ablanın elinden tutup sürüklemeye başladım.
"Nereye Ezgi, Büşra?"dedi annem arkamızdan."Harbi nereye?"dedi aynı sitemle Büşra abla .
"Anne geleceğiz şimdi. Abla işimiz var."dedim ve hemen arabanın arkasına geçtik.
"Abla sorgulanma aç telefonu anlatacağım her şeyi. Ama şuan n'olur telefonu cevapla."dedim telefonu uzatarak.
Telefonu aldı ve
"Hadi hayırlısı. Bir iş var bu işin içinde ama neyse hayırlısı."dedi ve telefonu cevaplayıp kulağına götürdü.
"Alo. Merhabalar."
"Yakınıyım evet. Büyük kuzeniyim neden?"
"Evet"
"9. Sınıf B şubesiydi galiba."
"Ha evet evet."dedi ve biraz bekledikten sonra bana kızgon bir şekilde bakarak konuşmaya devam etti. Ha birde sesi geleceğinden daha karanlıktı.
"Okulda arama yapıldı ve Ezgi'nin çantasından olmaması gereken şeyler çıktı. Yanlış anlamıyorum değil mi?"
"Yanlış anlaşılma yok değil mi?"
"Birde bir hafta uzaklaştırma.""Anladım hocam sağ olu- "dedi ve devam etti "Ha tabii hocam tabii söylerim annesine babasına siz hiç merak etmeyin."
"İyi günler. Sağ olun kokay gelsin."dedi ve telefonu kulağından uzaklaştırdı.
Gözlerimin zaten içine bakmıyormul gibi dahada gözlerimin içine bakıyor ve gözlerimi evrenden silmeye çalışıyor gibi gözüküyordu.
"Sen"dedi ağır ve sinirli bir şekilde. Ardından devam etti.
"Okula götürülmemesi."dedi ve kendini düzelterek "Hatâ kullanılmaması gereken şeyler mi götürdün?" dedi sanki her şeyin yanlıl anlaşılma olmasını ister gibi. Ama zaten öyleyedi.
"Hiç bi-"derken annem belirmiş.
"Napıyorsunuz burada? Buraya gelin."dedi.Annemin arkasından giderken Büşra abla dibime girip kulağıma eğildi ve
"Bizde kal ve her şeyi anlat."dedi ve benden uzaklaştı. Benden onay beklemiyordu bana yapacağım şeyi söylüyordu.
Annemin peşinden halamkn yanına gelmiştik.
Halam bi' anda söze atlayarak
"Bizde kalın bugün. Zaten çocukların okulu yakın olur."dedi ama bilmiyordu ki ben bir hafta okula gidemeyecektim.
Zaten halamın sözüyle Büşra abla bana bakarak.
"Aynen daha yakın olur. Bizde kalın."dedi.
"Yok ya biz bırakırız çocukları size yük olmayalım daha fazla. Arzular da kalırız biz. Teşekkür ederiz."dedi annem halama doğru.
"Yok ne yükü kız. Kalın işte bizde oraya doğru gitmeyin daha."dedi ama annemin inadı inattı.
"Yok yok. Gideriz ne olacak."
Büşra abla söze girerek.
"O zaman Ezgi kalsın bizde."dedi.
Annemde kendisinden beklenmeyecek bir şekilde.
" Tamam o zaman Ezgi sizde kalsın."dedi ve bana döndü "Yaramazlık yapma sabah sen kendin kalk git insanların uykusunu bölme ben seni arayamam işim olur ama sen okula giderken bana yaz."dedi.
Mutlu olmuştum. Anında kafamı 'Tamam' anlamında saladım.
BİTTİ 4. BÖLÜMÜN DEVAMI BELKI AKŞAM BİR BÖLÜM DAHA ATARIM AMA BELKİ.
UMARIM BEĞENMİŞSİNİZDİR DEĞERLENDİRMEYİ UNUTMAYIN BENİDE TAKİP EDİN. O ZAMAN BEN KAÇANZİİİİİİİİ BAAAAAYYY
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SON DÜŞÜNCELERİM
Teen Fictionİnsan bazen pişman olur yaptıklarıyla yapamadıklarıyla sözleriyle davranışlarıyla yanlışlar pişmanlıklar insanı insan yapanlardır.... Bana yaptığını sindirememiştim bir plan yapmış ondan intikamımı alacaktım. Bu plandada sevdiği adam vardı. Başa baş...