BÖLÜM 4: DAVETSİZ MİSAFİR:)

6 4 0
                                    


      HEYYO NASINIZ GIII??

       BENİ SORMAYIN  SORAMAZSINIZ ZATEN  NEYSEEEEE OKU VE GEÇ:)

    YENİ BÖLÜM SİZE HEMEN HEMEN ATMIYORUM AMA ŞUAN (14.03.23 PERŞEMBE)  8. BÖLÜMÜ BİTİRDİM. AMA SİZ BEKLEYECEKSİNİZ:))

   NEYSE FAZLA BOŞ YAPTIM O ZAMAN OKU VE GEEÇ👇🏻👇🏻👇🏻



    Okuldan çıkıp eve yürümeye başladım. Anne ve babam evde olmadıkları için rahattım. Ama kesinlikle geldiklerinde kıyamet erkenden kopacaktı. Evrende falan bir değişiklik olursa merak etmeyin sadece ailem azcık birazcık minnacık kızdı.

  Okul bahçesinden çıktıktan sonra aklıma gelen bir planla halamı aradım.

   " Alo. Sen okula gitmedin mi?"diye sordu şaşkınlıkla. Yani en azından ben öyle anlıyordum. Sesi bana öyle geliyordu.

   "Gittim gittim de bir şey soracağım."

   "Sor kuzum."
  

   "Evde misiniz? Müsait misiniz? Misafir gelecek mi?"

   "Yok da ne oldu? Bak panik yapıyorsun insanı anlatacak mısın?"

   "Akşam size gelebilir miyim? Anlatırım her şeyi."dedim.

   "Gel çocuğum gel yavrum. Annenin babanın haberi var mı?"

   "Var var"dedim. Yalandı.

   "Tamam o zaman geç kalma."

   "Kalmam kalmam."

   "Hadi görüşürüz ben akşam yemeğini hazırlıyorum kuzum hadi güle güle dikkat et."

   "Tamam geç kalmam görüşürüz sizde dikkat edin."dedim ve telefonun kapanmasını bekledim.

   Evin kapısının önüne geldiğimde annem arıyordu. Ahanda boku yemiştim. Telefonun sesini kısıp anahtarlarımı çıkarmaya çalıştım.

  Telefon kapandığında tekrar arıyordu ve yine annemdi.

  Artık cevap veriyordum ne oluyorsa olurdu artık yapacak bir şey yok diyerek çantamı yere bıraktım ve telefonu açtım.

  "Alo."

  "Alo. Nerdesin sen?"

  "Evde."

  "Ne işin var evde." Galiba itiraf etmemi istiyordu  ama ben sonuna kadar direneceğim.

  "Öğlenden sonraki derslerimiz boştu hoca yolladı."dedim bir yalan  salayarak.

   "Anladım. Berat amcan görmüş senide okuldan kaçtın falan zannetmiş."

    "Yok be anne. Tamam o zaman ben dışarı çıkarım hazırlanıp. Belki hakanlara geçerim."

   "Tamam geç kalma baban kızar biliyorsun."

  "Biliyorum biliyorum neyse kapatıyorum."

  "Tamam dikkat et bak ara beni halanlara geçince."

  "Tama  anne tamam. Sende dikkat et ararım. Hadi görüşürüz."

  "Görüşürüz."dedi ve kapatım.

  İçeri girmek için anahtar lazımdı ve tabii ki de anahtarlarım çantamdaydı.

  O Ezgi sende gelişme var. Bazen cidden beni şaşırtıyorsun.
 
    Çantama eğilip çantamı almaya çalışırken dengem bozulup kapıya doğru savruldum.

SON DÜŞÜNCELERİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin