🪐
" Did I deserve this?"
🪐
Martin'in oda arkadaşları, ki bunlar Draco, theo ve blaise'di sorgular gibi bana baktılar Martin ise elimdeki sandığı alıp yatağının kenarına bıraktı,
" Hermione ile olanlar yüzünden mi? "
" Oda aşırı huzursuz, Pansy ve Mirach'ın oda arkadaşlarının da beni pek sevdiği söylenemez. Gryffindor'daki herkes Herm'e bulanık dediğimi öğrenmiş, yine nefret edilen insan olmayı başardım yani "
Yaklaşıp bana sarıldı,
" saçmalama, yaz tatili geliyor, döndüğünüzde unutulmuş olur, hem başka çareleri yok. Bu sene Quidditch kupasını biz kazandık, seneye kaybetmemeleri için sana ihtiyaçları var "" Oynamayacağım ki "
" Ne? Bir sorun mu var? "
" Sadece , Quidditch'i kendim için oynuyordum Marty, şimdi ise etrafımdaki herkese mecbur olduğum bir sorumluluk haline geldi artık Gryffindor'da oynamak eğlenceli bir fikir gibi gelmiyor, aksine korkutucu çünkü etrafındakiler seni en ufak hatanda yeniden nefretleriyle boğabilecek insanlar. Ellerine bu gücü vermek istemiyorum "
" Haklısın ama insanlar öyle istiyor diye zevk aldığın bir şeyden vaz geçemezsin "
" Sadece uyusak olur mu? "
Yatağa uzanıp ince battaniyeyi kafama kadar çektiğimde o da yanıma uzanıp kollarını belime sardı,
1 hafta boyunca odaya bir kez bile çıkmadım, derslerde de olabildiğince uzak kaldım, sonunda eve dönme zamanı geldiğinde, aklımda Gryffindor'a unutulmaz bir son gün şakası yapmak vardı,
Neville'le birlikte şişman hanım portresinden içeri girdiğimizde etrafın kalabalık olmasından kimse bizi fark etmemişti,
Neville'in kurbağasına çoğaltma büyüsü yapıp beklediğimizde çok geçmeden ortak salon kurbağa dolmuştu, ikimiz dışarı çıkıp şişman hanımı kapıyı açmaması için oyalamaya başladık,
" Madam sizin sesiniz ne kadar güzel, şarkı söyler miydiniz? "
" Bir zamanlar bayılırdım çocuk! Hatta opera sanatçısı olmayı düşünürdüm, size söylememi ister misiniz? "
" Çok memnun oluruz Madam "
(...)
Yaklaşık yarım saat sonra kapı açılıp içeriden saçları başları dağılmış Gryffindor'lular çıkınca, eserimizden duyduğumuz gururla trene bindik.
Gryffindor'luların çoğu trene geç yetişmişlerdi, Hermione ve Angelina da onların arasındaydılar.
Kapı açılınca onlara baktım, Draco, Luna ben ve Martin oturuyorduk, Angelina Luna'nın yanına oturduğunda Hermione ayakta kalmıştı, gözleri bana döndü.
" Kayarsan kenara oturabilirim "
" Ya da gidip başka bir yer bulabilirsin "
Bir şey demeden kompartmandan çıktığında, Angelina da onunla birlikte dışarı çıkmıştı. Luna bana döndü.
" Heath, sen benim 16 yıllık arkadaşımsın. Ne olursa olsun senin yanında dururum ama... zorbalık yapmak doğru mu sence? "
" onun yaptığı da doğru değildi, ama onu destekledin değil mi? "
" Hermione için seninle kavga etmeyeceğim Heather, sadece annem de bir Muggle doğumlu ve senin ona Bulanık demen benim de kanıma dokundu "
" Kavga etmek istemiyorsan bana karşı onu savunmayabilirsin? Ve Lily'nin bununla hiçbir alakası yok "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝙈𝙖𝙧𝙖𝙪𝙙𝙚𝙧𝙨 𝘼𝙜𝙖𝙞𝙣 - Tamamlandı
ФанфикVoldemort'un var olmadığı bir evrende Çapulcuların çocukları Hogwarts'ta🪄 1-#harrypotter 1-#regulusblack 1-#çapulcular 1-#narcissamalfoy 1-#chochang 1-#lilypotter