yeni öğretmen

345 15 14
                                    

"okula yeni hoca gelicek diyolar bizim şu gıcık matematikçinin yerine"

Jimin konuştu

"Jimin, öğretmenimiz gıcık değil Tanrı aşkına sadece sen çok salaksın"

Omzuna yediği yumrukla gülerek sustu

"Joonie beni üzüyorsun..."

Sahte bir üzgünlukle söylediğinde herkes gülmüştü.

"Birdaha müstakbel kocamı üzersen seni mahvederim kim namjoon"

Namjoon korkuyla kook'a sarıldı.

"Kook hoseok beni tehtid ediyor, hyung koru beni."

"Hyung! Bebeğimi korkutmazsın"

HAHAHAHAHAHAHAHAHA

...

Öğlen arası bitmiş bizde sınıflara çıkmıştık kook ve hoseok ile aynı sınıftaydık ben kook ile hoseok ise arkamızda oturuyordu.
Bir kaç gündür lafı edilen matematik hocası bu ders gelicekti yani sanırım matematik hocamız uzun zamandır yok ve tete'nin söylediğine göre müdür ona yeni öğretmen hakkında birşeyler zırvalamış,evet kendisi okulumuzun müdürü kim seokjin ile sevgili...
Yanıma gelen bir kaç kızla birlikte düşüncelerimden sıyrıldım.

"Hey Joon yeni hoca ödev verirse benim için halledersin öyle degilmi?"

Tanrım...

"Mia daha adamın gelip gelmiycegini bile bilmiyoruz Tanrı aşkına nesin sen?!"

"Lütfen..."

Yine yapıyordu o yavru kedi bakışlarını ahh

"Tamam ya kıyamıyorum ki sana!"

Aralarında birşey yok sadece namjoon çok sevilen ve zeki biri.

"Oh yerim seni!"

Sarılıp gitmişti.
Yanıma döndüğümde bana sırıtan kook ile yüzyüze geldik

"Ne var kook?"

"O o oooooo ne oluyor..."

"Saçmalama be biliyorsun ben herkesle böyleyim pislik!"

"Tamam tamam kızma "

Konuşmamız kapının açılması ve içeri birinin girmesi ile bölünmüştü.
Herkes ayağa kalktığında hiç sınıfa bakmadan masaya doğru yürüdü elindeki siyah çantayı masaya bıraktığında en sonunda yüzünü görme şansımız olmuştu.
Simsiyah saçları ince ama kırmızı dudakları küçük burnu ve taktığı kemik gözlüklerle harika bir adamdı.

"Pekâlâ oturun."

Otoriter sesiyle konuştuğunda herkes oturmuş oturdukları gibi konuşma sesleri yükselmeye başlamıştı.
Adeta dilim tutulmuş adamı izliyordum.
Yavasca beyaz gömleğinin kollarını yukarı doğru kıvırdı.

"Oha oğlum bu adam ne,taş amk"

Arkamızdan konuşan hoseok ile kook da bende aynı anda kafa sallamıştık

" sana sugar daddy bulduk."

"Salak salak konuşma be!"

Hoseok arkadan anirirken sinirle konuştum.

"Pekâlâ ben yeni matematik öğretmeniniz min yoongi, eğer sormak istediğiniz bir soru yoksa derse başlayacağım"

Kaç yaşında acaba?

"Pekâlâ madem yok derse başlıyoruz, kitaplarınızı açın."

....

"Evet tahtadaki skruyu çözmeniz için bir kaç dakikaniz var sonrada zil çalıcak"

Teacher's PetHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin