Zil çaldıktan sonra bizimkilerle vedalaşıp sınıfa geçmiştim.
Öylece yeni gelen hocayı düşünüp geçirmiştim.
Şimdi ise son zil çalmış çantamı topluyor biryandanda kook ve hoseokla konuşuyordum.Jh"Diyorum ki burdan sonra biryerleremi gitsek."
Kook çantasını tek koluna takıp konuştu.
Jk"Aslında olabilir hem chan'ıda çağırırım belki gelir"
Jh"Tanrım, geçici bir hevesdi saniyordum."
"Cidden hyung chan'i gerçekten seviyor musun yani?"
Dudaklarını büzdü
Jk"Evet bebeğim"
"O zaman onunla konuşmak için sadece böyle anları beklememelisin peşinde bir sürü kız var ve bir tanesini kabul etmesi hiç zamanını almaz."
Jk"Biliyorum Joon lütfen hatırlatma"
İçeri büyük bir kahkaha ile giren çocuklarla gülümsedim.
"evet ne yapıyoruzzz?"
"Bilmem hoseok hyung biryerlere gidelim diyor ama ben katılamayacam"
Jk"neden güzelim?"
"Hyung sınav haftası yaklaşıyor daha fazla çalışmam lazım."
Jh"ah kook joonie haklı sonuçta bizde ondan kopya alıyoruz."
"pekala bebeğim o zaman sen burda kal biz takılalım olur mu?"
"Tabii."
Kafamı salladığımda içeri giren seokjin hyungla yerimde dikelmiştim
Tae hyungda arkasından geliyordu.Jin" çocuklar tae dışarı çıkmak istediğini söyledi."
Jh"evet hyung öyle düşünüyorduk bizde."
Jin" e tamam işim yok birlikte güzel bir yemeğe gidelim."
Jk"of harika."
Jh"ya onu birakinda benim kocam nerde?!"
JM"BURADAYIMMMM"
içeri büyük bir neşeyle giren Jimin hyungla herkes gülümsemişti gelip hoseok'a sarıldığında konuşmaya dahil oldu
"E hadi geç kalicaz gidelim hemen"
Tae"evet sevgilim hemen gidelim."
Jin"tamam bebeğim."
"Ah görüşürüz."
Jk"görüşürüz bebeğim "
....
Yoongi
Yorgunlukla kendimi sınıftan dışarı attığımda üzerindeki gömleğin bir kaç düğmesini çıkardım.
Bugün cidden yorucu geçmişti ama aklım hala namjoon denen cocuktaydı
Bay kim'in dediğine göre okula başladığından beri birincilikten düşmüyor sadece akademik olarak değil diğer sosyal faaliyetlerde de başarı gösteriyordu. Öğretmenleri hatta öğrenciler tarafından çok sevilen bir çocuktu.
Özel hayatı hakkında da biraz bilgi almıştım.
Herneyse şimdi İse okulun kütüphanesine doğru ilerliyordum ilk gün yorucu geçmişti yarında böyle olmaması için programlarımı düzenlemem gerekiyordu.
Sonunda kütüphaneye vardığımda boş bir masa arıyordum burası nitelikli bir okuldu ve inek öğrenciler hayli fazlaydı.
İlerde gördüğüm boş masa ile neredeyse koşar adım oraya atıldım. Bugün dersine girdiğim bir kaç öğrenci selam veriyordu ama umursamadan masaya ilerliyordum en sonunda kendimi sandalyeye attığımda kolumdaki çanta yanımdaki çocuğun koluna çarpmıştı.