Hobi"dikkatli otur Joon."
Jk"evet güzelim."
Şimdi ise ikiside koluma girmiş beni sıraya oturuyorlardı.
"Ya hyung benim bir yerimde bir şey yok ki gayet rahat yürüyorum sanki bir yerim kırık gibi davranmayı kesin."
Tae"sus konuşma sen."
"Tamamya"
"Geçmiş olsun joonie."
"Teşekkür ederim Mia."
"Joon senin için endişelendim kanka."
"İyiyim Lee, teşekkürler."
Bir kaç geçmiş olsun aldıktan sonra ders zili çalmıştı hakkımda nasıl abarttılarsa millet sanki ölümcül bişey geçmiş gibi davranıyor bizimkilerde gittikten sonra içeri bay Yoon girmişti.
Hepimiz saygı anlamında ayağa kalktığımızda oturmamizı işaret etti.
Çantamdan kitaplarımı çıkarıp.
Kalemimi elime aldım.Jk"senin için not tutabilirim."
"Ah hyung fikrin için teşekkür ederim ama ben iyiyim.
Nolur bu kadar büyütme.""Peki."
Somurtarak önüne döndüğünde bu haline güldüm.
"Ya tamam üzülme. Ama ben tutarım hee çok istiyorsan kendin için tut."
Hobi"jungoo bırak şu çocuğu."
Jk"tamam,tamam."
Yoongi"evet artık derse başlayalım nerde kaldık jk?"
Jk sıraya yasladigi kafasını yavaşça kaldırdı. Göz göze geldiklerinde yoongi hyung her zamanki gülüşünü yapıp jk'e baktı jk çokta mutlu görünmüyordu açıkçası,her sinirlendiğinde olduğu gibi dilini dudaklarında dolaştirdi.
Jk"koskoca sınıfta ben mi kaldım."
"Evet sen kaldın,benimle düzgün konuş ve cevap ver."
"Bilmiyorum."
Onu kurtarmak adına parmağımı kaldırdım.
Gözleriyle bana söz verdi."... Bay Yoon."
"Dimi jungkook?"
"Hm hm aynen."
Bunların arasında ne vardı Tanrı aşkına jk insanları severdi yani ne oluyordu şimdi?
Elimi koluna koydum"Hyung?
İyimisin?""İyiyim güzelim biraz sinirliyim sadece buda üstüme gelince."
"Anladım..."
Hobi"tamam jungoo sakin ol."
"Tamam hyung."
....
Ders bitmişti nerdeyse kimse kalmamışti sınıfta aşağıdaki sergiye iniyorlardı bende inmek isterdim ama kendimi iyi hissetmiyordum hyunglarin yanında dik durmaya çalışsamda gözlerimden gitmiyordu.
O günler aklıma geliyor gözlerim doluyordu. Kafamı sırama koyup biraz uyumak iyi olurdu belki.
Tam sırama yaşlandığım sırada gelen ayak sesleriyle.
Kafamı kaldırdım. Bay Yoon başımda dikilmiş bana bakıyordu."Bay Yoon?"
"Bay yoon?"
"Yani şey okuldayız diye demedim."
"Sonuç olarak burda kimse yok Joon."
"Tamam hyung.
Bir sorun mu var?""Babanla konuştum ilaçlarını vermemi istedi."
"Ne?"
Kafasını salladı.
"Ya siz ne alaka ben alicam zaten ilaçlarımı?"
"Hmm belli alırsın kesin."
Birden ayağa kalktım
"Bay Yoon düzgün konuşun!"
Bana yaklaştı yuzlerimiz çok yakındı.
"Ne yaparsın?"
....
Joon birden dudaklarını bay yoon'un dudaklarına bastırdığında yoongi gerçekten şok içindeydi ama gülümsemedende edemedi elini ince bele sardiginda biraz kendise çekti.
Yoon dudaklarını daha sert öpmeye başladığında joon'dan ufak bir inleme kazandı."B-bay Yoon..."
"Imm..."
Ayrıldıklarında Yoon ona bakarken namjoon tepki bile veremiyordu bu yaptığı şey...
Yanlıştı
Çok.
Geri çekildiğinde Yoon belinden tutup kendine çekti."A-ama kız arkadaşınız-"
"Siktir et onu."
Tekrar dudaklarına yapıştığında namjoon'da elini ensesine sarmıştı.
Aynı şekilde devam ederken.
Yoongi birden namjoon dan ayrıldı burda yakalamaları an meselesiydi.
Joon ona ve dudaklarına bakarken ellerini birleştirip onu peşinden çekti.
Birlikte alt kattaki temizlik odasına indiler katları indikçe azalan seslerle odaya girmişlerdi bu odada daha doğrusu bu katta kimsecikler yoktu.
Yoongi elindeki siyah çantayı firlatircasina yere attı.
Namjoon gülümseyerek onu izliyordu.
Tekrar dudakları birleştiğinde Yoon iştahla öğrencisini öpüyordu.
Bedenini yavaşca namjoon'a bastırdığında namjoon ufakça inledi."Bay Yoon bu kadar y-yaklaşmayın"
Yoongi yutkundu
Fazla ileri gitmişti adeta gözü dönmüştü.
Namjoon'dan ayrılıp üzerindeki gömleğe çeki düzen verdi.
İksiide nefes nefese birbirlerini izliyorlardı."Bana ne yapıyorsun bilmiyorum ama"
Burun buruna geldiler.
"Kız arkadaşımı seninle aldattım."
Hızla odadan çıktığında Namjoon yüzündeki zafer gülümsemesine engel olmaya çalışıyordu.
"Ah bay Yoon...
Yazık oldu. Bak çok üzüldüm siz birde ayrilirsiniz falan tüh (!)"Birden kahkaha attığında üzerindeki formayı düzeltti ve odadan çıktı.
Hızla yukarı doğru çıktı.
Ve çalan zille birlikte sınıfına gitti.