⋆ ˚。⋆୨୧˚ RHYTHM OF LİNES ˚ ୨୧⋆。˚ ⋆

26 1 0
                                    

ARADAN 1,5  AY GEÇMİŞTİ ÇOKTAN AMA BANA HALA BİR RÜYA GİBİ GELİYORDU BUGÜNE KADAR OLAN ŞEYLER…O GÜN TAM DÜŞCEKKEN BELİMİ KAVRADIĞI ANDAN BERİ SANKİ BİRAZCIK DAHA YAKINLAŞMIŞTIK EUNLA.ONUNLA KATAOTALK UYGULAMASINDAN KONUŞMAYA DEVAM EDİYOR OLSAKTA YETERİNCE YAKIN DEĞİLMİŞ GİBİ HİSSEDİYORUM…BELKİ DE DAHA ERKEN OLDUĞUNU DÜŞÜNMEYE ÇALIŞIRKEN KENDİMİ AVUTUYORMUŞUM GİBİ HİSSEDİYORUM..HALA ARKADAŞIMLA KONUŞMUYORDUM BANA ARADA YAZIYOR OLSA BİLE  YAZDIKLARINI GÖRMEZDEN GELİYORDUM [YAPTIĞIM ÇOK YANLIŞTI O ZAMAN ŞU AN OLACAKLARI BİLEMEZDİM NEDE OLSA]

AKLIMDA BİNLERCE DÜŞÜNCE İÇERİSİNDEYKEN OTOBÜS DURAĞINA VARMIŞTIM ÇOKTAN AMA NEDENSE KENDİMİ BİRAZ GARİP HİSSEDİYORDUM..BİRKAÇ DAKİKA SONRA OTOBÜS GELDİ AMA BU SEFER DOLU GELMİŞTİ İLK DEFA ARKA KAPIDAN BİNMEK ZORUNDA KALMIŞTIM.OTOBÜSE BİNİP DÜŞMEYECEĞİM ŞEKİLDE TUTUNMAYA ÇALIŞTIM [ÇOK BECEREMİYOR OLSAM DA] OTOBÜS KARTIMI CEKETİMİN CEBİNDEN ÇIKARIP YANIMDAKİ BAYANA KİBAR BİR ŞEKİLDE UZATIP “HANIMEFENDİ KARTIMI UZATIR MISINIZ LÜTFEN” DEDİM.BİRDEN SANKİ KAÇ YILLIK DÜŞMANIYMIŞ GİBİ EGOİST VE TRİPLİ BİR YÜZ İFADESİYLE BAKARAK “GİT KENDİN BAS KÖLEN Mİ VAR BURDA CANIIM TCH TCH BU ZAMANE GENÇLERİ DE NE ÜŞENGEÇ VE KENDİNİ BİLMEZ SAYGISIZLAR” DEDİ.

HANIMEFENDİNİN YAPTIĞI SAYGISIZLIĞI GÖRMEZDEN GELEREK KİBAR VE MAHÇUP BİR SES TONUYLA “ŞEY HANIMEFENDİ OTOBÜS BİRAZ KALABALIK ORAYA GİTMEM ZOR OLUR VE SADECE YANINZDAKİ BEYEFENDİYE UZATMANIZ YETERLİ OLUCAKTIR” KADIN SERT BİR BAKIŞLA BAKARAK “ BİRDE EMİR VERİYORSUN DEMEK SENİ KÜÇÜK HADSİZ VELET” DİYEREK BAĞIRMAYA BAŞLADI O ESNADA ETRAFIMIZDAKİ İNSANLAR DA RAHATSIZ OLMUŞ GİBİ BAKIYORLARDI BENSE HEM UTANMIŞ HEM DE PİŞMAN OLMUŞTUM OTOBÜSE BİNDİĞİME KEŞKE DİĞER GELECEK OTOBÜSE BİNSEYMİŞİM BİRAZ GEÇ KALMIŞ OLACAKTIM…AMA EN AZINDAN BU SAYGISIZ VE NE DEDİĞİNİ BİLMEYEN KADIN YÜZÜNDEN UTANÇTAN YERİN DİBİNE GİRMEZDİM DİYE DÜŞÜNÜRKEN KADININ YANINDA DURAN BEYEFENDİ GERGİN BİR SES TONUYLA ”HANIMEFENDİ LÜTFEN ABARTMAYIN SİZDEN SADECE KART UZATMANIZI İSTEDİ GENÇ, UZATMAK İSTEMİYORSANIZ DÜZGÜN BİR DİLLE ANLATABİLİRSİNİZ HEM BEĞENMEDİĞİNİZ VE BİTMİŞ DEDİĞİNİZ GENÇLER SİZDEN DAHA KİBAR VE SAYGILI” DEDİ. BİRKAÇ SANİYE SONRA OTOBÜS BİR DURAKTA DURUNCA KADIN HAKSIZ OLMANIN VERDİĞİ SİNİRLE OTOBÜSTEN İNDİ VE BİRAZ OLSA DA RAHATLAMIŞTIM DAHA FAZA MUHATAP OLMAK ZORUNDA KALMAYCAĞIM İÇİN VE BENİ DESTEKLEYEN BİRİSİ OLDUĞU İÇİN.BEYEFENDİ BANA BAKARAK “BÖYLE KENDİNİ BİLMEZ HADSİZ İNSANLARI KAFANA TAKMA” DEDİ HAFİF BİR GÜLÜMSEMEYLE. BAŞIMI ONAYLAR BİR ŞEKİLDE SALLAYIP TEŞŞEKÜR ETTİM.

BEYEFENDİYE OTOBÜS KARTIMI UZATTIM ODA YANINDAKİNE UZATTI VE BİRKAÇ SANİYE SONRA OTOBÜS KARTININ ÜSTÜNDEKİ ADIMI OKUYUP KİMİN DİYE SORDU BİRİSİ BENDE GERGİN VE UTANGAÇ BİR ŞEKİLDE “BENİM KARTIM” DEDİM AMA KİMSE DUYMADI BİRKAÇ SANİYE SONRA ADAM TEKRAR SORDU BENDE TAM TEKRAR CEVAP VERECEKKEN YANIMDAKİ ADAM BENİM YERİME CEVAP VERİP OTOBÜS KARTIMI BANA VERİP “BİRAZCIK DAHA YÜKSEK SESLE KONUŞMALISIN BÖYLE YERLERDE”  DEDİ HAFİF BİR GÜLÜMSEMEYLE, BENDE HAFİF BİR GÜLÜMSEME VE MAHÇUP OLMUŞ BİR ŞEKİLDE “TEŞEKKÜRLER DAHA DİKKAT EDERİM ARTIK” DEDİM TAM O ESNADA OTOBÜS İNECEĞİM DURAĞA GELMİŞTİ.ZORDA OLSA İNEBİLMİŞTİM OTOBÜSTEN..ESKİDEN KALABALIK OLUNCA İNEMEZDİM VE BAŞKA DURAKTA BAŞKALARI İNERKEN İNERDİM VE OKULA YÜRÜMEK ZORUNDA KALIRDIM….BİRDE BENİM KARŞIMA NEDEN BÖYLE APTAL VE SAYGISIZ İNSANLAR NEDEN ÇIKIYORDU ANLAMIYORDUM..BİRDE BU DURUM HEP GERGİN VE KENDİMİ KÖTÜ HİSSETTİĞİM ZAMAN BAŞIMA GELİYORDU NEDENSE..DÜŞÜNCELER İÇİNDEYKEN OKULA DOĞRU YÜRÜMEYE BAŞLADIM.

BİRDE BUGÜN NEDEN KALABALIKTI EMİN DEĞİLDİM GALİBA BUGÜN ÖZEL BİR GÜNDÜ NORMALDE BİNDİĞİM OTOBÜS BU KADAR KALABALIK OLMAZDI…BİRKAÇ DAKİKA SONRA OKULUN BAHÇESİNE GELMİŞTİM VE YÜRÜDÜĞÜM MESAFE KISA OLMASINA RAĞMEN YORURMUŞTUM.ETRAFA BAKINARAK BOŞ BİR BANK ARAMAYA BAŞLADIM VE BİRKAÇ SANİYE ETRAFA BAKINDIKTAN SONRA BOŞ BİR BANK BULMUŞTUM BİRAZ RAHATLAMIŞTIM ÇÜNKÜ BACAKLARIM AĞRIMAYA BAŞLAMIŞTI BİRAZ GALİBA SON ZAMANLARDA SPOR YAPMAYA ARA VERDİM DİYE OLUYOR BUNLAR…BANKA DOĞRU İLERLEDİM VE SANKİ KAÇ SAATTİR KOŞMUŞÇASINA OTURDUM.NEDENSE BUGÜN BİRAZ GARİP HİSSEDİYORDUM PARMAK UÇLARIM KARINCALANIYOR VE KARNIMDA BAYKUŞLAR VAR GİBİYDİ…ONU GÖRECEĞİM İÇİNDİ GALİBA…ONU DÜŞÜNDÜĞÜM ZAMAN YÜZÜMDE APTALIMSI BİR GÜLÜMSEME OLUŞUYORDU VE DAVRANIŞLARIM BİRAZ GARİPSELLEŞİYORDU..UTANÇ DUYGUSU YÜZÜME İŞLİYORDU HER ONUNLA İLGİLİ OLAN DÜŞÜNCEMDE….NEDEN BÖYLE OLDUĞUNU TAM ANLAMIYORDUM ÇÜNKÜ TANIŞALI DAHA 1,5 AY OLMUŞTU VE BANA  GÖRE AŞK DUYGUSU DEĞİLDİ BAŞKA BİR DUYGUYDU [O ZAMAN DUYGULARIMDAN TAM EMİN DEĞİLDİM BUNUN SADECE KÜÇÜK BİR HOŞLANTI OLDUĞUNU BİLE DÜŞÜNMÜŞTÜM BİR ARA]

✴️While my ashes are scattered around✴️(LGBT)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin