Merhaba adım sinem. Size başımdan geçen ve uzun zamandır hafızamdan silemediğim bir olayı anlatmak istiyorum. Biz dört kardeşiz. Bir ablam, bir abim ve birde benden küçük bir erkek kardeşim var. Ben ablamla aynı odada yatarken diğer kardeşimlerde farklı bir odayı paylaşıyordu. Biz de ablamla ranzada yatıyorduk.
Bir gece, tahminimce 4 veya 5 sıralarında kulağıma gelen bir sesle uyandım. Kalkıp başımı çeviridğimde annemin odaya geldigini gördüm.Bizi kontrole geldiğini düşünerek durumu umursamadan uykuya kaldığım yerden devam ettim. O sırada annemin kulağımın yanına eğilerek bir şeyler fısıldadığını duydum. Ağzımda sanki birşeyler geveleyip duruyor bana birşeyler anlatmaya çalışıyordu. Ben duruma anlam veremedim
"Büyük ihtimalle dua ediyor veya üstümü örtmediğim için bana söyleniyor" diye düşündüm. Sonra bir anda sesin kesildiğini fark ettim.Annemin gittiğini düşünerek gözlerimi açmamla birlikte o şeyi gördüm. O varlığı gördükten sonra bağırmak istesem de bir türlü bağıramıyordum. O benim karşımda dikilmiş ve işaret parmağımı sıkıyordu. Sonra üstüme büyük bir ağırlığın çöktüğünü hissettim. Hareket edemiyordum.
Bir anda gözlerim kapandı ve kendimden geçtim.Gözlerimi açtığımda sabah olmuştu. Bu olaydan sonra her gece korkutulmaya devam ettim. Korkunç rüyalar görüyor cinler tarafından takip ediliyordum. Bu sorunun neden başıma geldiğini araştırmaya başladım. Bunun için bir hocadan yardım istedim. Haca bana kahve falı baktığımı bu nedenle bunların başıma geldiğini söyledi. O günden sonra kahve falını tamamen bıraktım...