Cin Mahkemesi ❣

1 0 0
                                    

Rahmetli dedemin başından geçen bir olayı anlatmak istiyorum. Dedem, gençken atıyla bir mezarlık yanından geçerken atı huysuzlanmış, geri geri gitmek istemiş. O sırada bir kayalık başında duran dedemin tabiriyle "yırtıcı bir hayvan" şeklinde bir varlık dedemin üzerine atılıp, saldırmaya kalkışmış. O esnada dedem hemen belinden tabancasını çıkarmış ve üzerine gelen o şeye birkaç el ateş etmiş!

Gerek üzerine gelen varlığın gerekse de dedemin ateşlediği silahın sesinin etkisiyle iyice ürken at, şahlanmış. Atını güç bela kontrol altına alabilen dedem doğruca evine, atıyla beraber ahıra girmiş...
Dedemin anlattığına göre o gece dedemi rüyasında cinler mahkeme etmişler. Asker üniformalı iki kişi dedemin koluna girip, onu bir mağaraya götürmüşler.

Cinlerin dedemi götürdükleri mağaranın içi bildiğin bir mahkeme gibiymiş. Hatta hakimleri de varmış kürsüsü de...
Cin mahkdmesinin hakimi, rahmetli dedeme " Oğlum Mehmet, gel" diye adıyla seslenmiş. Bu sırada bir tarafta da dedemi görünce çok korkan bir başka cin varmış. O cin topallayarak yürüyormuş.

Hakim dedeme sormuş" Oğlum Mehmet, sen neden bu cine ateş ettin?" dedem cin mahkemesi hakimine cevap vermiş
"Ben buna ateş etmedim ki! Ben, bana saldıran bir varlığa ateş ettim" Dedemin bu sözleri üzerine cin mahkemesi hakimi olayı anlamış ve dönüp bizim topal cine demiş ki
" Biz seni nereye görevlendirdik, sen kimin önüne çıktın?"
Sonra askerlerine emir vermiş "Atın bunu buradan, Cezasını verin!" diye.

Sonra dedeme dönüp demiş ki " Oğlum Mehmet, seni beraat ettiriyorum ve bundan sonra da sana bizden yana kimse görünmeyecek..."
O olaydan sonra dedem bir daha bu tarz olaylar yaşamamış... Allah rahmet eylesin bu olaydan önce yaşadığı başka şeylerde varmış dişi cin musallatı gibi ama bu cin mahkemesi olayından sonra birdaha hiç olmamış.

KORKU HİKAYELERİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin