Bir köy imamının büyü bozma hikayesi 💛

1 0 0
                                    

Kırklareli D... Köyünün imamıyım, imamıydım daha doğrusu, 2007 yılında. Bu mektupu size yazmamdaki amaç büyünün ne kadar kötü olduğunu anlatmak. Ben olayı anlatayım da ibret alıp almamak size kalmış....

Bir gün öğle namazını kıldırıp eve geçtim. Yemeğimi hazırlarken kapı çalındı. Genç bir kadın " Hocam, ne olur yardım et!" diyerek ağlamaya başladı. İçeri aldım.
"Hele derdini anlat bakalım kızım" dedim. Anlattığına göre, kocasına ifrit cini musallat olmuş. " Sabah vakti gelirim." deyip, kızı evden yolladım.

Sabah namazını kıldırıp, kızın evine gittim. Evde kocası yoktu. "Sen dışarı çık" dedim. Ve evi aramaya başladım. Dolap, yatak, halı demeden her yere baktım. Muskayı, televizyon masasının altında, sıkışmış durumda buldum.
Kızı yanıma çağırıp, durumu anlattım. " Hemen gidip çözelim" dedim. Benim eve geçtik. Ben malzemeleri hazırlayıp, Kuranı Kerimi elime aldım. Kızdan saçından bir tel kesip bana vermesini istedim. Elinden de birkaç damla kan alıp, suya attım.

O an, suda cinlerin bizi izlediğini gördüm. Büyüyü bozmak için gece vaktini bekledim. Gece vakti olunca mezarlığa gidecektim. İfrit musallatından kurtulmak zordur. Gece 2 gibi mezarlığa gittim. Muskayı yere koyup, tılsımlı dualardan okudum ama nafile ifrit inat ediyordu.
O an etrafımı saran gölgeler gördüm. Hızlı bir şekilde etrafımda dönüyorlardı. Benim de başım dönüyordu ama bozmam gerekiyordu büyüyü... Son çare, ifriti yakacaktım...

Dua okuyarak, muskayı yakıp çukura attım. Üzerine kum atacağım esnada bir çığlık duydum ama kulak zarımı patlatacak şekilde bir sesti. 10 saniye sürdü sürmedi ses kesildi. Oh çektim, eve geçtim. Abdest alıp, sabbah namazına geçmeden önce bir ara aynaya baktığımda, göz altlarımın morarmış olduğunu gördüm ve burnum kanıyordu...

Kötü birşeyler olacağını hissedip, kızın evine gittim. Işıklar kapalıydı. Kapıyı çaldım, açan olmadı. Omuz atarak açtım kapıyı. İçeride kızın cesedi vardı. Kocası evde yoktu. O an arkamda bir el hissettim. Nasr suresini okudum benden uzaklaştı ifrit... Apar topar eve gittim. Eşyalarımı toplayıp uzun zaman izin yaptım.

Şu an bile ruh sağlığım bozuk... Köyden gelen bilgiye göre, kızın kocası ormanda ölü bulunmuş. Büyüyü yapan da adamın annesiymiş. Daha sonra emekli olmaya karar verdim.

Büyü zarardır, haramdır unutmayın...

KORKU HİKAYELERİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin