Jeongin: Off sıkıldım ben hadi bi şeyler yapalım ya.
Chan: Harbi içelim diye çağırdınız herkes kendi halinde takılıyo.
"Ne yapsak ki?"
Felix'in sorusuyla herkes düşünmeye başlamıştı. Sessizliği bozup ilk konuşan Minho olduğunda tüm gözler onu buldu.Minho: Hyunjin baya sarhoş olmuş, bence yüzünü boyayıp ağzına peçete sokup fotoğrafını çekelim. Ayıldığında tehdit ederiz.
Seungmin: Ben okeyim.
Onay dolu bakışlarını diğerlerinin üzerinde gezdirerek konuşmuştu.Changbin: Ben peçete getireyim.
Kaslı oğlan kalmak için hareketlendiginde Chan tişörtünden çekip durdurmuştu.Chan: Changbin bi dur sen de.
Felix: Taş kağıt makasa ne dersiniz.
Grupça sevdikleri bir etkinlikti bu. Hepsi de çok ciddiye alır oyun deyip geçmezlerdi.Jeongin: Klasik ama eğlenceli.
Minho: Taş kağıt peçete yapsak biz onu.
Chan: Hyunjin kendine gel taş kağıt makas yapcaz hadi. Lan kime diyom?
Sona doğru sesini yükseltip sarhoş oğlanın sıçramasına sebep olmuştu.
Hyunjin: Vallaha Seungmin'in evindeki antika vazoyu kırıp parçalarını çekmeceye saklamadım.
Seungmin: Lann ne zaman yaptın manyak herif.
Hyunjin: Dün.
Changbin Seungmini tutup sakinleştirmeye çalıştığı sırada birden ayaklanan Jisunga dönmüştü tüm gözler. Tüm ciddiyetiyle konuşmaya başladı sincaba benzeyen oğlan.
Jisung:72. geleneksel taş kağıt makas turnuvasına hepiniz hoşgeldiniz. Hızlı eller ve keskin gözler hepsi tek bir amaç uğruna savaşıyor. 'Kutsal dilek hakkı'.
Digerlerinin gözlerinin içine bakarken elini ortaya doğru uzatıp konuşmasına kaldığı yerden devam etti.
Jisung: Kim kazanırsa kazansın, ne dilerse dilesin yapılacak.
Her seferinde yaptıkları gibi sıra en sevdikleri üzerine yemin etme kısmına gelmişti. Tek tek ellerini ortaya uzatarak yemin etmeye başladılar.
Hyunjin: Kkami üzerine yemin ederim.
Seungmin: Annem üzerine yemin ederim.
Jeongin: Namjoonun göğüsleri üzerine yemin ederim.
72. kez aynı yemini etmesine rağmen herkes hayretle bakıyordu küçüğe. Ama ciddiyeti bozmadan devam ettiler.Changbin: Annem üzerine yemin ederim.
Chan: Berry üzerine yemin ederim.
Jisung: Minho üzerine yemin ederim.
Minho: Jisung üzerine yemin ederim.
Felix: Kız kardeşim üzerine yemin ederim.
Yeminler bitince hepsi ellerini çekmişti. Kura ile kimin kimle yarıştığını belirleyip tekrar yerlerine oturdular. Tüm süreç boyunca ciddiyetleri bir an olsun bozulmadı çünkü kutsal dileğin gücünü hepsi biliyordu.
Eşleşenler tek tek yarışırken ilk elenen tabiki de sarhoş Hyunjin oldu.
Jisung...
Changbin...
Seungmin...
Chan...
Jeongin...
Hepsi sırayla tek tek elenirlen finale Minho ve Felix kalmıştı. Heyecanlı gözler ikisini izlerken onlar ellerini esnetiyorlardı.Minho: Paraları hazırlayın, hepinize onar paket peçete aldırıcam ve hepsini yediricem.
Hyunjin: Felix yalvarırım taşşaklarına kurban olurum kazan.
Chan: Hadi 3 2 1 başla!
Hepsi aynı anda: Taş kağıt makas. Taş kağıt makas. Taş kağıt makas.
Üçde üç yapan Felix boşluğa uçan tekme atıp sevinirken Minho dizlerinin üstüne çökmüş asık suratıyla Felixe sarılan hyunjini izliyordu.Herkes sakinleşip Felixi tebrik ettikten sonra oturup onun ağzının içine bakmaya başladılar. Gerçekleştirmek zorunda oldukları dileği dinlemeye başladılar.
Çilli çocuk ona bakan meraklı gözlere dönerek dudaklarını araladı.
Felix: Changbin ve Chan hyung sevişecek.
__________________________
Hehehehe🐸
💙💙💙💙💙💙💙💙
ŞİMDİ OKUDUĞUN
taş kağıt sex/changchan
FanfictionJisung: 72. geleneksel taş kağıt makas turnuvasına hepiniz hoşgeldiniz. Hızlı eller ve keskin gözler hepsi tek bir amaç uğruna savaşıyor.'Kutsal dilek hakkı' {minific} smut var ona göre yan shipler minsung seungin hyunlix #1 (2chan)🥇 #1 (changcha...