11

205 31 58
                                    

Ben geldim 🐸

_________________________________________________________

Kaslı olan Chan'ın arkasından gittiğinde kısa bir süre şarkı söylemeye devam etmişti kalanlar. Onun uzaklaştığından emin olunca sırıtarak birbirlerine bakmaya başladılar.

Felix petrolde konuştuklarını diğerlerine de anlattı.

Jisung: Of ne olur ekmek suratlı bunu da bilsin.

Seungmin: Tatile çıkmak istemesinin sebebi de budur belki. Chan'ın duygularından emin olmak istemiştir.

Felix: Peki ya tüm bunları kafamızda kuruyorsak? Chan hyung çok üzülür.

Minho: O zaman gerçekten de aşık ederiz.

Jeongin: İçekler nerde?

Seungmin: Şu çantada.

Bebek ekmek çıkardığı içecekleri bardaklarla beraber getirip tekrar oturdu. Bardakları tek tek doldurup herkese verdi. Son bardağa cebinden çıkardığı küçük paketi boşaltmaya başlayınca herkes şaşkınca onu izliyordu.

Jisung: O ne ekmek?

Felix: Azdırıcı mı lan o?

Jeongin sırıtarak kafasını sallamış ve içeceği karıştırmaya başlamıştı.

Minho: Sende ne işi var onun?

Jeongin: Sizin haberiniz yok mu? Azdırıcılar benim kanımdan yapılıyor.

Hyunjin: Oha! Çok para veriyorlar mı bari?

Jeongin: Hem de çok.

Hyunjin: Ama bu yine de çok iğrenç insanlar senin kanını içiyor.

Felix: Söylemeyin şöyle şeyler, inanıyor işte. Mantı suratlım inanma sen bunlara şaka yapıyorlar.

Hepsi Hyunjin'e gülerken sorulması gereken asıl soruya gelmişti sıra.

Seungmin: Kime vereceksin onu?

Jeongin: Normalde herkesin içeceğine paylaştırmayı planlıyordum ama Changbin hyung bütün gün "Öpüşmeyin, yiyişmeyin, azmayın" deyip durdu. Bu yüzden tüm paketi onun içeceğine kattım.

Minho: Öhm.

Büyüğünün uyarısıyla ikilinin geri geldiğini anlayıp hemen susmuştu. Onlar oturup içeceklerini ellerine alırken diğerleri merakla onlara bakıyordu.

Seungmin: Ne yaptınız ormanda baş başa?

Chan: Muhabbet ettik.

Gözlerini kısarak konuşmuştu Chan ve içeceğinden bir yudum aldı.

Changbin: Oyun falan getirecektiniz nerede onlar?

Hyunjin çantaların birinden aldığı küçük kutuyu açıp içindeki kartları çıkarttı ve kutunun arkasını okumaya başladı.

Felix: Ne oyunuymuş?

Hyunjin: Sadece sırayla kartları çekip üstünde yazan sorulara cevap verip görevleri yapacakmışız. Zor bir şeye benzemiyor.

Changbin: Tamam hadi koy kartları ortaya.

Cümlesini bitirdikten sonra içeceğinden bir yudum alınca Chan hariç hepsi önce kaslı olana ardında birbirlerine bakıp sırıtmıştı.

Hyunjin kartları ortaya koyunca sincap kılıklı olan merak edip ilk kartı çekmek istemiş, hepsi onu onaylamıştı.

Jisung: Yaşadığın en saçma olay?

taş kağıt sex/changchanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin