12

312 28 74
                                    

Önceki bölümü okuduğunuzdan emin olun
🐸

Çok azıcık 🤏smut var minnacık

Hayalet okuyucu olmak yerine oy verip yorum yaptığınızda dünyam✨💕🌟⭐💖💫🌸💞

Bu seferlik erken atıyom ama bir dahaki bölüm ÇARŞAMBA gelcek

_____________________________________________________________

Changbin: Chan?

Chan: Efendim Binnie.

Changbin: Biliyorum bu biraz fazla olacak ama...

Durmuştu çünkü devamını getirip getirmeme konusunda kararsızdı ama canının daha fazla acımasına dayanamayıp devam etti.

Changbin: ...bana yardım eder misin?

Hala kesik kesik nefes almasından canının yandığı ortadaydı. Chan bu duruma daha fazla dayanamıyordu çünkü şuan oldukça seksi gözüküyordu.

Hafifçe koltuğundan kalkıp kolunu Changbin'in koltuğunun diğer tarafına uzattı ve oradaki tuşa basarak koltuğu geriye yasladı. Kaslı olan koltuğa iyice yerleşirken Chan elini şortun belinde gezdirdi.

Chan: Önce şu canavarı serbest bıraksak iyi olacak.

O, şortu çıkarırken kaslı olan da kendisini hafifçe kaldırıp ona yardımcı olmuştu.

Chan elini çamaşırdan içeri sokup sertliğe temas ettiğinde kaslı olan inlemiş, ne kadar zor durumda olduğu tekrar anlaşılmıştı.

Boxerdan çıkardığı penise hayretle bakarken yutkundu Chan. Daha önce sex yapmışlardı ama hiç yakından bakmamış ve incelememişti. Kas adamın acı çektiğini hatırlayınca hayran olma işini sonraya bırakma kararı aldı.

Changbin, canının acıması bir yana dursun, az önce yaptığı teklif yüzünden zaten utanırken bir de şuan erkekliğinin incelenmesiyle iyice koltuğa gömülmüştü. Acı ve utançla gözlerini kapattı.

Çok geçmeden hissettiği ıslaklıkla, inleyerek, gözlerini araladığında Chan'ı bu şekilde görmeyi beklemiyordu.

Eliyle sımsıkı kavradığı sertliğin ucuna dilini sürtüyor, etrafını yalayıp ıslatıyordu. Changbin'i daha fazla zorlamamak için dudaklarının arasına aldığı sertliği yarısına kadar ağzına aldı.

Kaslı olan hissettiği sıcaklık ve ıslaklıkla bir inleme daha sunduğunda Chan, ona haz verdiğine emin olup boğazına değene kadar ittirdi kendini.

Kafasını aşağı yukarı hareket ettirip yetişemediği yerleri eliyle çekiştirirken dilini kullanmayı da ihmal etmiyordu.

Changbin'in yanakları utançtan ve aldığı zevkten kırmızının en seksi tonuna bürünmüştü.

İnlemelerini dışardakiler duymasın diye bastırmaya çalışıyordu ama Chan ona ağız işi verirken sadece ona bakması bile inlemesi için yeterli oluyordu.

Chan yanaklarını içine çekip penisi daha sıkı kavradığında kaslı olan istemsizce elini onun saçlarına atmıştı. İçinden bir ses bunu yapmaması gerektiğini söyleyince birkaç saniye geçmeden hemen elini geri çekti.

Kas adamdan aldığı inlemelerle hırslanan Chan daha da hızlanmıştı. Yıllardır en sevdiği lolipopu yememiş bir çocuk edasıyla emiyordu sertliği. En derinine kadar itiyordu.

Dolgun dudakların, penisinde yaptığı gelgitleri zevkle inlerken izliyordu kaslı olan.

Changbin: ~dur g-geliyor~

taş kağıt sex/changchanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin