6

397 33 34
                                    

🐸
______________________________

Chan: Sevgiliye ihtiyacım var.

Hepsi: NEE!?

Gözleri fal taşı gibi açılmış, şaşkınla en büyüklerine bakıyorlardı. Chan ise onların bu tiplerine gülüyordu.

Felix: Ne demek sevgiliye ihtiyacım var?

Büyük olan yerinde dikleşerek konuya açıklık getirmeye başladı.

Chan: Biliyorsunuz ki her gün az önceki gibi teklifler alıyorum ve birçoğunu kabul ediyorum.

Onu dinleyen çocuklar onay dolu mırıltılar çıkarırken konuşmasına devam etti.

Chan: Ama bundan sonra kabul etmeyi düşünmüyorum.

Hyunjin: Yoksa birine aşık mı oldun?

Chan: Hayır sadece böyle yaşamaktan yoruldum. Tek gecelik ilişkiler ve tüm bu flört işlerini bırakmak istiyorum ama ben bıraksam da insanlar peşimi bırakmayacak. Çünkü bilirsiniz karşı konulamaz bir çekiciliğim var.

Son cümlesini söylerken bir yandan da elini saçlarına atmıştı. Diğerleri kıkırdayarak onu onaylamışlardı.

Minho: Yani onlar peşini bıraksın diye sahte sevgili mi yapmak istiyorsun?

Chan: Aynen öyle kardeşim.

Seungmin: Ama bu kişi güvenilir olmalı.

Jeongin: Ve sevgili oluğunuza inanılacak kadar seninle zaman geçirmiş biri olmalı.

Felix: Ve bu şıllıklar sana her yürüdüğünde, her numaranı istediklerinde yanında olacak kadar yakın olması lazım.

Chan: Kısacası bu gruptan biri olması lazım işte.

Gözlerini hepsinin üzerinde gezdirirken sıra çilli oğlana geldiğinde kimse fark etmeden göz kırpmıştı. O ise büyük olanın planını anlamış ve neden bu kadar ani fikir değiştirdiğini merak etmişti.

Felix: E biz sevgiliyiz biz elendik.

Hyunjin çilli çocuğa sokularak onu onaylamıştı. Minho da kolunu sincabının omzuna atmıştı o sırada.

Jisung: E biz de sevgiliyiz. Kalan yarışmacı arkadaşlara başarılar.

Jeongin tam konuşacaktı ki kaslı oğlan yerinde dikleşip ondan önce atıldı söze.

Changbin: E Seungmin de bugün bebek ekmeği eve atacak yani geriye tek seçenek olarak ben kalıyorum. Sana uyarsa tabii.

Diğerleri sırıtırken büyük olan gergin bir şekilde kıpırdandı. Dışarıdan gayet rahat gözükse de heyecandan parmak uçları karıncalanıyordu.

Chan: Sana uyarsa bana da uyar.

Changbin: Kısmetim kapanacak ama sen şu yaşam biçiminden kurtulacaksan bana uyar.

Felix: Orası belli olmaz belki kısmetinin yolu açmış olursun.

Changbin: Anlamadım?

Felix: Bu çilekli pasta çok güzelmiş diyorum.

Saatlerce orada burada takılıp eğlendikten sonra herkes evlere dağılmıştı. Seungmin ve bebek ekmek Seungminin evine gitmişlerdi.

Seungmin: Ben rahat bir şeyler giyinip geliyorum.

Seung odasına çıktığında koltukta oturan bebek ekmek ayaklanıp ondan sonra yukarı çıktı. Kapıyı tıklatma gereği duymadan içeri daldığında kollarını tişörtten geçirmiş olan seungmin kafasını da geçirip tamamen giyindi.

taş kağıt sex/changchanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin