🐸
Belki okumak istemezsiniz diye cinsel içerikli kısmın başına(!) ve sonuna(*) işaret koydum
_______________________________________
Changbin: Dojinden hoşlanıyorum ben.
O an hissettiği baskıyla konuşmuştu ama hoşlandığından emin değildi. Dojin güzel, nazik biriydi ve bir zamanlar ondan hoşlanıyordu. Aldığı itiraf onda bir şeyleri harekete geçirmişti sanki. Ama az önce Chan'ı kıskanması kafasını karıştırıyordu.
Kimse cevap vermemişti. Mekanda her ne kadar müzik duyulsa da masaya sessizlik hakimdi. Dakikalarca devam eden sessizlik...
Bardağın sert bir şekilde masaya bırakılmasıyla hepsi Chana dönmüştü. Kaşları çatıktı, yüz hatları gergindi, bakışları bardağına takılıp kalmıştı. Gözlerindeki ifadeden anlaşılıyordu ne kadar sinirli olduğu. İçinde kopan fırtınalar, dişleriyle dudaklarını parçalamasından anlaşılıyordu.
Minho: Sanırım kalksak iyi olacak. Zaten ikisi de sarhoş oldu. Hyunjin Changbini tut sen.
Uzun olan Changbini yerinden kaldırırken Minho da Chanın kolundan tutmuştu. Chan ilk başta kolunu geri çekse de dengesini kaybedince tekrar tutunup yürümeye başladı. İkiliyi arabanın yanına kadar zorla getirmişlerdi.
Minho: Changbinin cebinden anahtarı alın da kapıları açın.
Changbin: ~Ellemesene götümü sapık ~
Seungmin: Ne yapayım ben senin götünü be. Rahat dur anahtar alıyorum.
Changbin: ~İmdat arabamı çalıyorlar~
Seungmin: Sus be.
Aldığı anahtarla kapıları açarak ikiliyi arabaya bindirmelerine yardım etti. Anahtarı alan Minho şoför koltuğuna oturduğunda Hyunjin de yan koltuğa oturmuştu.
Minho: Napıyorsun?
Hyunjin: Taşımana yardım edeceğim ya ben de geliyorum.
Minho: Git arkaya otur. Sincabım da geliyor.
Hyunjin: O otursun arkaya.
Minho: Arkada iki sarhoş kas yığını var. Ezerler benim minik sincabımı.
Hyunjin: Keşke.
Arabadan inerken söylese de şoför koltuğundaki bunu duymuştu.
Minho: Seni hava yastığı yapar direksiyona sokarım Hyunjin.
Uzun olan arkaya geçip Chanı itekleyerek oturmuş, Jisung da ön koltuğa yerleşmişti. Diğerleriyle vedalaşıp yola koyuldular. Üç genç de yürüyerek ilerlemeye başladılar.
Felix: Chan hyung gerçekten kötü oldu.
Seungmin: Sonuçta aşık olduğu kişinin başkasından hoşlandığını öğrendi.
Felix: Keşke söylemeseydim Dojini ne güzel unutmuştu şimdi eskiye döndü.
Jeongin: Hoşlanmıyor.
Seungmin: Nereden biliyorsun?
Jeongin: Hoşlansa neden Chan hyungu öpsün?
Felix: Sarhoştu.
Jeongin: Sarhoş olduğu için derindeki duyguları açığa çıkmıştır belki. Hem kas adamı tanırsınız Dojinden gerçekten hoşlansa şimdiye kadar onunla flört ederdi, çekinmezdi. Geçen sefer de hoşlanıyorum diyordu ama sonradan sadece geçici bir heves olduğu ortaya çıktı.
Seungmin: Haklısın hoşlansa yürürdü çocuğa.
Felix: Size inanmak istiyorum. Chan hyung daha fazla üzülmesin, çok sinirliydi bir de of.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
taş kağıt sex/changchan
FanfictionJisung: 72. geleneksel taş kağıt makas turnuvasına hepiniz hoşgeldiniz. Hızlı eller ve keskin gözler hepsi tek bir amaç uğruna savaşıyor.'Kutsal dilek hakkı' {minific} smut var ona göre yan shipler minsung seungin hyunlix #1 (2chan)🥇 #1 (changcha...