Çilli çocuk ona bakan meraklı gözlere dönerek dudaklarını araladı.
Felix: Changbin ve Chan hyung sevişecek.
Kimsenin beklemediği bu sözler üzerine şaşkın gözler, kahkaha atmaya başlayan Changbine dönmüştü.
Changbin: Tamam güldük eğlendik şimdi dileğini söyle.
Kaslı oğlan dışında herkes ciddi duruyordu çünkü dilek konusunda asla şaka yapmazlardı. O da bunu biliyordu ama bir umut şaka olmasını istedi.
Felix: Şaka yapmadığımı sen de biliyorsun. Ben çok ciddiyim. Sevişeceksiniz.
Sevimli yüzünün aksi olan kalın sesini daha da otoriter çıkararak konuşmuştu çilli olan.
Changbin: Niye lan, niye biz? Minhoyla Jis sevişsin.
Felix: Onu bütün ailemi yemeden önce düşünecektin.
Chan hariç herkes ikiliyi eğelenerek izliyordu. O ise sanki orada değilmiş gibiydi.
Changbin: Lan akşam yemeğinde tavuk sipariş verdim diye yapılır mı bu?
Felix: Seni uyarmıştım, yeme demiştim ama sen tek lokmada hepsini yuttun.
Diğerlerinden onay dolu mırıltılar yükselirken kaslı olan merakla sordu;
"Chan'ın ne suçu var peki"
İsmini duymasıyla tekrar aralarına dönmüştü Chan. Önce kaslı olana sonra çilliye döndü sert bakışlarıyla.
Chan: Evet, niye ben?
Felix: Sen arada kaynadın canım kusura bakma.
Biraz ürkek ve çekingen gözüküyordu konuşurken.
Hyunjin: İtiraz etmenin bir anlamı yok yeminler edildi. Yapmak zorunda olduğunuzu biliyorsunuz.
Seungmin: Bakıyorum da ayılmışsınız adi şerefsiz beyefendi.
Hyun yastığın arkasına saklanarak seungun delici bakışlarından korunmaya çalışırken küçükleri lafa atıldı.
Jeongin: E tamam hadi şimdi sevişin.
Minho: Yavaşşş amına koyim. Bebek ekmek dedik bağrımıza bastık, canlı porno istiyor.
Chan: Ben seni böyle yetiştirmedim. Ben terbiyeli, ahlaklı bir dilim ekmek yetiştirdim.
Jisung: Bu ekmekten daha azgın biriyle tanışmadım henüz.
Felix: Konuyu kaynatmayın sevişip videoya alıp bana atıyorsunuz, ben de porno koleksiyonuma ekliyorum. Duydunuz mu beni?
Jisung: Lafımı düzeltiyorum. Bu ikisinden daha azgınını görmedim ben.
Changbin: Tavuk yedim diye başıma gelene bak amına koyim. Bir daha da ağzıma sürersem sikim parçalansın.
Felix: Aminnnn.
Seungmin: Hadi biz kalkalım artık.
Hyunjin: Aynen kalkalım biz. Sizin şimdi işiniz falan var.
Minho: Bence sen dayak yemeden bir sus, kas adamı durduramayacağız.
Hyun koşarak kapıya yönelirken diğerleri de ayaklanmış vedalaşıyorlardı. Kaslı olan Felixi ikna etmeye çalışırken çilli çocuğun umurunda bile değildi. Hepsi kapıdan çıkarken Jeongin duraksayıp arkada kalan ikiliye seslendi.
"Kamera açısını iyi ayarlayın tamam mı?"
Kahkahalar eşliğinde evden ayrıldılar.
Chan kapıyı kapatıp ortalıktaki paket ve şişeleri toplayan Changbine yardım etmeye başladı. İkisinden de adeta çıt çıkmıyordu. İşi bitirdikten sonra sessizliği ilk bozan, çekinerek konuşan Changbin olmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
taş kağıt sex/changchan
FanfictionJisung: 72. geleneksel taş kağıt makas turnuvasına hepiniz hoşgeldiniz. Hızlı eller ve keskin gözler hepsi tek bir amaç uğruna savaşıyor.'Kutsal dilek hakkı' {minific} smut var ona göre yan shipler minsung seungin hyunlix #1 (2chan)🥇 #1 (changcha...