~"Ölüm kendi gücünü yitirir, sen ona gülersen." ~
Lise sonlarındayım. Beni tanımayanlar için ismim Nora. Ailem beni pek umursamaz.Bu günü kadar Hiç kendilerinden sevgi görmedim. Ariana küçüklükten beri en yakın arkadaşım. Onun sayesinde azda olsa sevgi gördüm. Şimdi Hikaye e başlıyoruz.
Günümüz:
Tam çantamı alıp çıkıcaktım ki, annemin sesini duydum. Babamla kavga ediyorlardı. Bu durum hep BÖYLEYDİ. Evden çıkıp okula gittim. Ariana okul kapısının önünde telefona bakıyordu. Beni görünce gülümsedi.
"Naber?" diye sordu neşeli ses tonuyla. "Sanırım bir şey oldu?" sorunca "Hiç... Aynı şeyler. Anne ve babam kavga ediyorlardı. Hadi sınıfa çıkalım." dedim.
Sınıfa girip sıralarımıza oturduk. Çok uykum vardı. Kopuşonumu çekip sıraya uzanıp uyumaya başladım. Öğretmenin sesiyle irkildim. "Sınıfımıza yeni bir öğrenci geldi. Kendi i tanıt tatlım."
"İsmim Brendon. 18 yaşındayım"
"Peki tatlım., Ariana 2 sıra öne geç. Brendon Nora'nın yanına otur." Ariana homurdanarak ön sıraya geçti.
" Selam" dedi neşeyle yanımdaki çoçuk. Cevap vermeyip başımı yine kollarıma gömdüm. Ve düşünmeye başladım. Herkes çok neşeli, aile hayatı çok iyiydi. Ben keşke onlar gibi olsam...🤍
Zil çalınca her kes toparlandı ve çıktı. Ariana ile vedalaşıp eve doğru geldim.
"Nora!" diye bağırdı bir ses. Arkamı döndüğümde gelen kişinin şu yeni çoçuk olduğunu gördüm.
"Bu ne hız böyle! Az bi yavaş gitsene kızım!" dedi nefes-nefese.
"Ne var?" dedim sinirli bir sesle.
"Tamam şampiyon. Sakin ol." Biraz bekledi "Sen beni hiç sevmedin galiba?" dedi.
"Boş konuşanları sevmem. Rahat bırak beni artık! " Arkama bile bakmadan gittim. Sanırım fazla sert çıkışmıştım.
Kapıyı açtım. Hiç kimse yoktu. Sanki ev terk edilmişdi. Hemen formamı çıkardım. Altıma siyah kargo bir pantolon giydim. Üstüm için siyah ve bol bir tişört seçip kemerle tamamladım kombin. Ve evde çıktım.🤍
Benim nereye gittiğimi merak ediyorsunuz. Ben bir çetenin üyesiyim. Burada diğer üyelerle eğitim görüp görevlere çıkıyoruz. Burada çok fazla çete var.
Bunu yapmamın sebebi kardeşim Evira'nın intikamını almak.Bu çetelerin kurucusu benim kardeşimin katili olmuşdu. Ama bir şey den habersizdi. Bende onun katili olucağım.
"Nerede kaldın ?" diye sordu Darian. "Geldim işte!" diyerek odaya geçtim. Eğitmenlerden sadece 2 tanesi burdaydı. "Her kes burada. Bu gün göreve çıkmıyorsunuz. Onun yerine bir-birinizle dövüşeceksiniz. Bakalım ne kadar güçlüsünüz..." Bu iyiydi. Gayet iyi dövüşüyordum.
Dövüş odasına gelince her kes bir-birine eş seçti . Bana da Darian kalmışdı . İlk biz başlamışdık .
"Hazır mısın Nora?" diyerek sırıttı ukala-ukala. Dudağımı ısırdım.
"Her zaman" diyerek cevap verdim.
Ve dövüş başladı. Daha adım atamadan karnıma muhteşem bir acı girdi. Bu tekmeyle birlikte yere savruldum. Ayağa kalktım ve tüm gücümle üzerine atıldım. Suratına ilk yumruğu atınca geriye doğru sendeledi. Bu benim için bir fırsattı. Yumruklarım havada uçuşuyordu. Birden yakamdan tutdu. "Noldu? Yoksa ağır mı geldi bir kadına yenilmek" diyerek kahkaha attım. Adeta burnundan soluyordu. Yumruğunu suratıma geçireceği anda elini sıkıca kavradım ve büktüm. Yakamı burakınca son yumruğumla yere serildi. " Şimdi... kabul ediyor musun yenildiğini?!" diye bağırdım.
"E-evet. Kabul ediyorum. Bu maçın bir rövanşı olucak ama Nora... " dedi yorgun ve bitkin bir ses tonuyla. Yerime geçtim. Her kes şok içinde bana bakıyordu. Daha sonra sıra Kylie ve Renaya geldi.🤍
Saate baktığımda çok geç olduğunu fark edip hızla yürümeye koyuldum. Eve girince herkesin uyuduğunu varsaydım. Odama doğru ilerlediğimde "Hoş geldin" dedi bir ses. Babam anlaşılan uyanıktı ve sarhoştu. Bir anda yüzüme çok sert bir tokat attı. Küçük bir sarsıntı geçirdim. Bana yaklaşmaya başladı. Sonra belimi kavradı. Tişörtümü çıkarmak isteyince onu ittim ve bir tekme attım.
"Seni küçük -" Saçımdan tutup çekiştirmeye ve beni sürüklemeye çalışınca elini sıkıca tutup ısırdım... Evet ısırdım. Biraz komik gelebilir tabi size. Saçlarımı kurtarıp odama koştum. Aynanın önünde derin nefesler alıyordum. Bana dokunmalarımndan nefret ediyorum. Ama şimdi bedenin onun kirli elleri tarafından kirlenmişti. Bir insan kızına, öz kızına böyle bir şey yapa bilirmiydi? Çekmeceni açıp bir makas aldım. Saçlarımı yavaş- yavaş kesmeye başladım. Artık içimde büyük bir boşluk hissi vardı...Evettt! Yeni kurgumla karşınızdayım. Bu bölümden sonra karakterlerin fotolarıda gelecek.
Acaba sonraki bölümlerde Nora'nın başına ne gelecek??