8 Bölüm

27 24 2
                                    

Çok garip bir durumun içindeydim. Ne yapıcağımı bilmiyordum. Belki de Ariana haklıydı. Belkide intikam almakla boşuna zaman geçiriyordum.  Belkide yanılıyordum.

Gerçekleri kabullenmek bazen ağır gelirmiş insana... Ben intikam alıcam diye kendi başımı yakacaktım. Ne yapıcağımı bilmiyordum. Bu lanet olası durumdan kurtulmalıydım ve bunu her zamanki gibi kendi başıma yapıcaktım.

Belki de problemim buydu... Hiç kimseden yardım almadan meseleni kendi başıma çözmemdi. Daha doğrusu çözememem.

Bir an önce plan kurmalıydım. Çünki bütün polisler o suçluyu yani beni arıyırdu.

Tesise doğru giderken yolda bol-bol düşünmü fırsatım oldu. Ama yapamıyordum... Bir çıkış yolu bulamıyordum. Beynim durmuşdu. Ama her an hazırlıklı olmalıydım. Yakalanmamam lazımdı. Bu işi artık daha saklı hale getirmeliydim.

Tam kapıdan içeri girecekken Kylie ve Leo'nu kol-kola geliyorlardı. "Bunlar ne ara sevgili oldu" diye düşünürken Kylie'nin sesi düşüncelerimi böldü.
"Selam!" cıvıldadı neşeyle.
"Selam..." defim onlara bakarak.
"Noldu pek bir gözün kaldı?!" dedi Leo iğneyeliyici bir sesle.
Kylie kulağına eğilip "Leo! Biraz nazik olsana..." diye fısıldadı.
"Ah... Önemli değil Pamuk şeker. Artık onu ciddiye almıyorum. Alamıyorum..." dedim ve içeri girdim. Tamam! Bu günlük bu kadar yeter. Zaten hayatımızda çok salak var!

Her kes oradaydı. Ben girdikten bir kaç dakika sonra Leo ve Kylie geldi. Darian boğazını temizledi ve söze başladı.
" Bu gece beraberiz. Hap beraber bir göreve çıkacağız." dedi ve elindeki dosyayı masaya fırlattı. "Burda detaylı bilgiler var." dedi. Nedense sesi biraz sinirli gibiydi.
"Bu gün beraberiz. Bu iyi..." dedi Almina ellerini bir-birine çırparak. O sırada masaya uzanıp dosyayı incelemeye başladım.

"Zor bir görev..." dedim. Her kes bana döndü.
"Zor..." diyerek beni onayladı Darian.
"Aslında zor değil. Sadece yaralanma ihtimalimiz çok fazla." dedim fikrimi değiştirerek.

Lowell "Ah... Şu dosyayı bizede verseniz biz de baksak" diye sitem edince ona uzattım dosyayı.
"Buraların en ünlü mafyası Erid..." dedi kısık sesle Lowell. " Bir ceset mi?!" diye bağırınca her kes şok içinde ona doğru döndü.
"Ne alaka? Ceseti napıcaklar ki?" diye sordu Leo Darian'a.
"Ne biliyim ben?! Bana verilen dosya ve bilgiler bunlar" dedi. Derin bir iç çektikten sonra "30 dakika sonra her kes burda olsun." dedi.

Her kes ayaklandı. Ben hariç... Odada ben ve o kalmıştı bir tek. Kaşlarını çatdı. "Bir problem mi var Nora?"
"Yaran nasıl?" diye sordum. Dudağının kenarı yukarı doğru kıvrıldı. "Ne o? Merak mı ettin beni?" dedi.
"Ne?! Hayır! Evet yada hayır!" dediğimde kahkaha attı. Bana birşeyler oluyordu ama ne?

"Evet, iyiyim. Merak etme." dedi. Bana doğru bir kaç adım attı. Biraz daha yakınlaştı. "Şimdi git hazırlan. Göreve birazdan başliyacağız Kelebek." dedi sırıtarak. Başımı olumlu anlamda sallamakla yetindim. Ve odadan çıktım. Bana bir şeyler oluyordu...Garip bir duyguydu...

Yine en son gelen ben olmuştum galiba. Kapıyı açınca ben hariç her kes oradaydı." Her kes burada olduğuna göre bunları alın. " dedi ve her birimize telsiz gibi bir şey verdi.Sorgulayıcı gözlerle ona bakınca "İletişim kurmak için" dedi hafif gülümseyerek.

Siyah büyük bir arabaya bindik. Mafya filmlerinde olan türdün bir arabaydı bu. Darian kullanacaktı arabayı. "Hazır olun millet! Şu anda meşhur mafya lideri ile dövüşmeye gidiyoruz!" diye bağırdı Leo arkamdan.
"Millet stresden iki büklüm vaziyyetde sen şaka peşindesin" dedi Lowell endişeli sesle.
"Biraz relax olmalısınız." dedi Leo.

Oraya vardığımızda buranın bir çeşit bar olduğunu gördük. Evet! Sessiz-sessiz arabadan inip silahları hazırladık. Darian en önde, ben ve Rena onun arkasında, diğerleri bizim arkamızdaydı. Darian tekmeyle kapıyı açıp içeri daldı. Bizde peşinden gittik. Etrafı incelerken bir silah sesinden sonra "Hoş geldiniz. " diyen koca cüsseli ve göbekli adamın bize doğru ilerleyişini izledik. Hemen silahları ona doğrultduk. Ellerini teslim olarcasına kaldırdı. "Ah... Hadi ama çoçuklar. Size böyle şeyler hiç yakışmıyor." sırıtarak "Ateş edin!" diye emir verdi. Ve havada kurşunlar uçmaya başladı.

¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬

-Biliyorum bölümler çok geç geliyor. Hepinizden bunun için özür diliyorum. Fikirlerinizi, tahminlerinizi bekliyorum bu bölümlü ilgili...

Görüşmek üzere!!

Kalbimizdeki kelebekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin