4.🌧️

4.6K 115 42
                                    

Ölmek istiyorum. Güzel kalmak için yapabileceğim tek hareket bu.

Oğuz Atay🖋️

Gözlerimi aralığımda kendimi yatağımda bulmuştum .

Derin derin nefesler almaya çalışırken nefesimin tıkandığını hissettim.

Odamda olduğumu algılayınca neden bu kadar korumaya muhtaç olduğumu anlamlandıramıyorum .

Yatağın çarşafını sıkarak nefesimi düzene sokmaya çalıştım.

Neden olmuyordu? neden yapamıyordum. Her ayağa kalktığımda yeniden daha sert yere kapaklanmam haksızlık değil miydi ?

Benimde hayatım vardı .Bende normal insanlar gibi yaşamak istiyordum .

Her toparlanmaya çalıştığımda sanki hayat buna hakkın yok dermiş gibi yeniden aynı noktaya atıyordu beni .

Gözlerimden akan yaşlara engel olamazken akan göz yaşlarıma hıçkırıklarımda eklenmişti.

Burnumu çekerek Yataktan kalkmaya çalıştım .

Odanın kapısı çalınmasıyla gözlerimi oraya çevirip gelen kişinin girmesini bekledim .

İçeriye babamın girmesiyle arkamı dönüp yatağa uzandım.

Yatağın diğer tarafının çökmesiyle oturduğunu anlamış oldum.

Yastığa dökülen saçlarımı okşadıgını hissediyor gibiydim

" Saçların çok güzel olmuş"

Gerçekten şuan hiçbirşey olmamış gibi saçlarımdan mi bahsedecekti .

Beni hala 10 yaşında zanediyor olması canımı sıkıyordu .

Nefret ediyordum .

Neden herkes gibi olamıyordum .

Neden herkes gibi gezip dolaşamıyordum.

O adamların annemi alması yetmiyormuş gibi daha ne istiyorlardı.

O gün orda beni görmelerine rağmen çekip vurmamışlardı.

Keşke orda annem ile birlikte bende öldürülseydim.

Hepsi babamın yüzündendi, onun düşmanları yüzünden annemi kaybetmiştim .

Ve hayatım elimden alınmıştı.
Hayatım, hayallerim , umudum

Dayanamıyordum artık.

Sertçe arkamı dönüp oturur pozisyonda ellerimi kaldırıp herzamanki sesiz çırpınışlarımı izlemeye başladı .

'Çocuk muyum ben. Yeter artık ben bu acıya katlanamıyorum. Ölmek istiyorum anlıyor musun izin ver rahata kavuşmama izin ver artık '

Kollarımdan tutup sertçe sıktığında gözlerimden akan yaşa engel olamadım.

" Çok bencilsin. Senin için yaptığım onca şeyi görmüyorsun .Ben senin için yaşıyorum sense ölmekten bahsediyorsun .Yeminim olsun ki kendine zarar verirsen Ablanı' da Araf'ı da yaşatmam duydun mu beni "

HALEL(+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin