1🌧️

10.5K 161 78
                                    

Çok şey vardı anlatılacak O yüzden sustum Birini söylesem; diğeri yarım kalacaktı.

Sen

Duydun mu sustuklarımı?

Oğuzatay

Babamla dersaneye girerken bütün gözlerin bizde olduğunu hissediyordum .

Artık insanları pek umursadığım söylenemezdi .

Bunu yapmayı bırakalı epey olmuştu.

Babamın etrafa çatık bakışlarını görmemle gülüşümü tutamadım.

Bu sefer kaşları çatık bana bakarken göz devirmişti bu artık gülmeyi kes demek oluyordu galiba .

Onu zorla getirdiğim o kadar belli oluyordu ki .

Evet babam dersaneye gelmemi istemiyordu çünkü bana zorbalık yapacaklarını düşünüyordu.

Dersaneye gitmem yerine yurtdışına gidip hem okuyup hemde tedavi olmamı istiyordu.

Onlardan ayrılmak istemediğimi asla anlamak istemiyordu.

Oysa bencil olmamı istiyordu . Burdan gidip kendime yepyeni bir hayat kurmamı istiyordu.

Benim onlarsız bir hayatım olmadığına birtürlü inandıramıyordum onları.

Müdür yazan kapıya 5' inci gelişimdi .

Defalarca gelip kayıt yapmama aldırmayıp yeniden bıkmadan usanmadan kayıtlarımı sildiriyordu .

Eli kapı koluna gittiğinde bana emin misin der gibi bakıp kaşlarını çattı.

Kafamı sallayarak gülümsedim.

"Tamam küçük kızım artık büyüdün galiba nasıl istiyorsan öyle yaparız ama tedavi işini de düşün olur mu "

Başımı sallayarak onaylayıp koluna uzanıp öptüm.

Çatık kasları düzelince derin nefes alıp kapıyı açmasını izledim.

" Merhaba hoş geldiniz"

Ben başımla cevap verirken babam gülümseyerek kadına elini uzattı.

Kadın babamı baştan sona süzmesiyle rahatsızca yerimde kıpırdanıp yandaki koltuğa oturdum .

" Merhaba kayıt için gelmiştik biz "

Kadın başını sallayarak bilgisayara bakıp gülümseyerek bize döndü.

" Hangi sınıftı acaba"

Babam tam cevap verecekken artık duydukça igrendiğim telefon sesi odayı doldurdu

" Ahh pardon üzgünüm buna bakmam gerekiyor"

Diyerek sırıtarak odadan ayrıldı.

HALEL(+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin