🥀GEÇMİŞİN KALINTILARI 🥀

7.6K 552 875
                                    

Evet Selâm canlarım yeni kurgum ile geldim umarım beğenirsiniz.

İlk bölümlerden sınırları olacağını dile getirerek başlıyorum. Ben diğer kitaplarım da başlarken sınır koymadım lakin baktım ki kimse emek vermiş yazar deyip te bazı okurlarım hariç kimse vote tuşuna basmıyor.

Bu yüzden de bütün kitaplarım da sınırlar olacak.

YENİ BÖLÜM SINIRI.

YORUM-750
VOTE-225

SINIRLAR DOLDUĞU AN BÖLÜM GELİR.

Hadi başlayalım ❤️

***********
Mart ayının soğuk havasını doğan güneş ısıtmıştı bu sabah. Dağların arkasından vuran güneş ışıkları Amed topraklarının geceden yağmış olan yağmurun izleri ile birleşmişti.

Sêngêr konağı oldukça hareketli başlamıştı güne. Çünkü bugün konağın büyük oğlu Rizwan askerden dönüyordu.

Rizwan 28 yaşında 1.88 boyunda yakışıklı bir gençti. Askerliğinin bu kadar geç kalmasının sebebi ise tıp fakültesin de okuyor olmasıydı.

O şimdi Amed topraklarının büyük aşiretinin cerrah doktoru idi.

Hamit ağa ve Sidan hanım'ın beş çocukları vardı. En büyükleri Rizwan sonra Reha.

Reha abisinden iki yaş küçüktü. 26 yaşında abisinden biraz daha kısa boylu idi.

Daha sonra ise Hazal o ailenin ilk kız çocuğu idi. İki gözümün bir çiçeği derdi babası ona. 25 yaşına yeni basmış orta boylu uzun siyah saçları ile dikkat çekici bir kızdı.

Sonra ise xezâl 24 yaşında uzun kahveye yakın saç tonu aynı tondaki kahve gözleri ile babasının ceylanım diye sevdiği kızıydı.

En son ise Zafer o ailenin en küçüğü idi henüz liseye başlamıştı. Yaşına göre uzun boylu bir gençti.

**************
Bir kara gün yakmıştı bir anne ve babanın yüreğini.

Jêhat düştüğü yerden kalkamamış ve ömrü boyunca tekerlekli sandalye ye mahkûm kalmıştı.

12 yaşına kadar eğlenceli güler yüzlü olan çocuk gitmiş yerine sanki bambaşka bir çocuk gelmişti.

Hastane den çıktığı gün odaya kapanmış insanlar ile olan iletişimini sıfıra indirmişti.

Jêhat xemgîn erîvân aşiretinin büyük oğlu cengiz Ağa'nın ilk göz ağrısı idi.

Cengiz ağa ve ikiz kardeşi cemal ağa. Zamanında ağalık için Cemal ağa çok kin gütmüştü kardeşine. Babaları cengiz daha merhametli daha adaletli diyerek vermişti ona ağalığı.

Ama cemal ağa hiç bir zaman sindiremedi bunu içine. Oda karısı Dilşah da  kin ve nefretle doluydular.

Dilşah hanımın üç çocuğu vardı. En büyükleri Jêhat ile bir hafta arayla doğan oğlu Selim.

Sonra bir kızı oldu. Kıvırcık saçlarının yüzune kattığı güzellik ile büyüyen neşeli bir kız çocuğu.

Beş yaşına geldiği gün ise kaçırılmış ne kadar aransa da bulunamamıştı.

Yürek yangını olarak kalmıştı Dilşah hanıma. Ondan üç sene sonra da kızı Zeynep dünyaya gelmişti.

Dilşah hanım oğlu Selim'e kin ve nefret işlerken kızı zeynebe sevgi tohumları etmişti.

Zeynep 18 yaşına yeni girmişti. Bu sene ki üniversite sınavları için hazırlanıyordu.

Cemal ağa o yaptığı pisliklerde boğulmuş tu. Bir gece konağının kapısına cesedi atıldı. Kim neden ve niye yaptı bilinmeden alınıp gömüldü sessiz sedasız. Hem bulsalar ne olacaktı ki kim bilir hangi zehir tüccarı nın ayağına dolanmış tı ki onu uyuşturucu komasına sokacak kadar zehirle öldürmüşlerdi.

XEZÂL Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin