🧚‍♀️ ÇEYİZ 🧚‍♀️

4.9K 398 187
                                    

Evet arkadaşlar yeni bölüm ile burdayım biraz geç geliyor bölümler farkındayım lakin bir hastalık sürecim var ve bu biraz ağır geçiyor bu yüzden sizden de anlayış bekliyorum.

Yeni bölüm için sınır..

Vote-500
Yorum-1000

Satır arası yorumlarınız ve bastığınız yıldız tuşu ile sınırların hemen dolacagini biliyoruz 🥰

Hadi başlayalım ❤️

***************
Bazen kader ağlarını biz gözlerimizi açmadan örer di.

Bazı belirsizlikler, bazı nedenler kaderimizi belirlerdi.

Geçmiş geleceğin planının kurmuştu.

Erîvân konağında güzel ve tatlı telaşlar başlamıştı. Jêhat ın evlenecek olması hemde onun istemeye dâhi gitmemesine rağmen Hamit ağa nın kızını vermesi herkesin için de merak uyandırmıştı.

Ama olmuş ve olacakların büyük habercisi olacaktı bu düğün. Bir evlilik üstü örtülmüş sırları açığa, kaybolmuş insanları meydana çıkaracaktı.

Bugün çeyiz için gelecekti sêngêr kadınları erîvân konağında çeyiz sermesi yapılacaktı.

Sabahın ilk ışıklarıyla yola koyulan sidan hanım görümceleri Esma hanım ve Yelda hanım ile yola koyuldu.

Hazal da xezâl ın ısrarı ile gidiyordu. Pembe nin her tonunun olduğu bir çeyiz gidiyordu.

Her yerden çıkan insanlar jêhat ı fazlasıyla huzursuz ediyordu. Bu kargaşanın arasında bir de Emir gelmişti.

Jêhat aldığı sıkıntılı nefesleri arasında iken gördü Emir'i merdivenleri ikişer ikişer çıkıyordu. Sol elinde ise bir sargı vardı.

Nasılsın kardeşim? Dedi emir elini uzatıp jêhat ile selamlaştı.

Beni boşver asıl seni sormalı? Dedi jêhat gözüyle elini işaret etti.

Emir adımlarını jêhat ın odasına doğru yöneltti. Emir odaya girip pencerinin önünde duran tekli koltuğun tekine oturdu.

Jêhat da içeri girip kapıyı arkasından kapattı. Kilidi de çevirip odaya kimsenin girmeyeceğin den emin oldu.

Gel otur da konuşalım. Dedi Emir ne kadar ilerlemiş olduğunu görmek istemişti.

Jêhat akülü sandalyesinden tutunup yavaşça doğruldu. Önce eliyle destekleyerek sağ ayağını yere indirdi ardından aynı sekilde sol ayağını.

Derin bir nefes alıp tutunarak ayağa kalktı. Tam dik değildi belki ama ayak da durabiliyordu. Adım atmayı denemek istediği ama olmadı. Her seferinde bu oluyordu. Tek başına kalkabiliyor ama adım atamıyordu.

Emir anladı gene olmadığını ama hemen kalkmadı yerinden. Bir iki deneme daha yaptı jêhat. Ardından sinirle yumruk yaptığı ellerini bacaklarına vurdu. Yürüyün artık yürüyün. Diye öfke ile konuştu.

Uğraşıyordu ama bir türlü olmuyordu. Her seferinde yarıda kalmaktan bıkmıştı artık.

Emir kalkıp koluna girdi. İki adım attı zorla jêhat ardından kendini koltuğa bıraktı.

Jêhat uzun bir süre konuşmadı. Emir bir süre bekledi.

En son ise hazırlayıp getirdiği dosya dan bir resim çıkardı. Bu ferman Zaxir. Dedi ve ardından bekledi. Jêhat resmi alıp baktı.

Bu kim ki? Diye sordu.

Xezâl yani sözlünun ölen sevgilisi. Dedi emir sıkıntılı bir nefes alarak.

XEZÂL Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin