Evet yeni bölüm ile geldim canlarım.
Belki bayramdan önce bölüm atamam o yüzden hepinizin gelecek kurban bayramı kutlu olsun.
Yeni bölüm sınır sadece vote arkadaşlar ben ne kadar bölüm sınır dolmadan gelmez desem de bazı okurlarım için her zaman atarım ama yine de siz bölüm başında yada sonunda yıldız tuşuna basmayı unutmayın!!!
Yeni bölüm vote sınırı 500....
Hadi başlayalım ♥️
**************
Bir insanın hayatı bir cümle ile yok olabilir miş. Xezâl kocası yüzünden bugün namussuz olarak anıldı.
Bu evdeki bu hatta ki sınavı yeni başlıyordu belki de.
Yatağın üstüne uzanmış ellerini başının altında getirmiş boş boş duvara bakıyordu. Sabah olanlar neydi niyey'di? Çalan telefonu onu bu soğuk ve derin düşüncelerinden uyandırdı.
Abla. Diye sesini düzeltip açmıştı hemen.
Aşkım, bebeğim, hayatım evet gece nasıl geçti?dedi bir anda Hazal.
Xezâl derin nefes aldı. Ablasının bu ardı arkası kesilmez soruları hiç değişmezdi.
Abla sende başlama Allah aşkına sabah sabah yenge hanım sağolsun konuştu geceyi. Dedi sıkıntılı nefesi ile.
Noldu ki? Dedi Hazal o meraklı sesi gitmiş yerini sert bir sese bırakmıştı.
Xezâl olanları anlatmış Hazal ise onu teselli etmişti.
Telefonu tam kapatırken aklına gelen şeyi sordu xezâl.Abla Emir onu naptın? Dedi bir anda .
Hazal bir an duraksadı. Numaramı verdim ama henüz cevap yazmadı. Dedi yüzü düştü bunları söylerken.
Tamam abla. Dedi xezâl ardından vedalaşıp telefonu kapattı.
O pencereden dışarıya bakarken kapı çalmıştı.gidip kapıyı açtı ardından gördüğü ile yüzünde kocaman bir gülümseme oluştu.
Tekir annem.deyip eğilip oturdu kapıya tekir de onun oturması ile hemen kucağına atladı.
Xezâl tekir ile oynuyor oynarken de biraz olsun olanları unutmuştu.
Boncuk nerde? Dedi jêhat Hazal bir tane daha var demişti.
Xezâl gelen sese bakmış jêhat'ı görmesiyle de tekir'i kucağına alıp ayaklanmıştı.
Cevap vermedin? Diye tekrar etti jêhat.
Xezâl kucağındaki tekir'in kulaklarını kapattı elleri ile. O öldü. Dedi üzgün sesi ile.
Jêhat biraz yaklaşıp xezâl ın kucağındaki tekir'i aldı kucağına.
Ardından bakışlarını xezâl'a getirdi. Yanına arkadaş alırız merak etme tek kalmaz. Dedi düz sesiyle.Gerçekten mi? Harbi den mi? diye sordu xezâl heycanla.
Jêhat xezâl ın bu hâline gülümsedi.
Gerçekten,harbiden,bak vallahi. Dedi gülerek.Ha bak güvercin seversen dama iki tane güvercin gelmiş. Dedi jêhat dün gelmişler hala orda bekliyor oluşları biraz garipti.
Xezâl hızla dama çıkan merdivenlere yürüdü. Olamazdı onlar burda değildir diye geçirirken buldu kendini dam da .
Gördükleri ile de olduğu yere çivi olup çakıldı. Gelmişler.dedi sadece ferman ın güvercinleri onunla birlikte Amed den Rıha ya gelmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
XEZÂL
General FictionXezâl bilemezdi bir söz için görmediği bir adama gelin olacağını. O her şeyini bir söz için bıraktı Amed topraklarından Rıha'ya damatsiz gelin geldi. jêhat xemgîn o bir karanlıktı. Kimseyi görmeye dahil tahammülü olmayan bir adamdı. Evleneceksiniz d...