Sevdiceğim. Böyle seni sevdiğimi ona buna anlatmak yerine sana anlatmak istiyorum artık. Buraya yazmak yerine sana yazmak istiyorum. Yanında olmak istiyorum. Benden nefret etme istiyorum. Gururumu hiçe sayarak sana defalarca mesaj attım. O mesajların cevabının gelmeyeceğini bildiğim halde. Sana kaç defa yazdım gönderemeyecegimi bildiğim halde. Oysa ki ben sana yazmak yerine beni büyüleyen sesini duymayı tercih ederdim.
Sen görüşmeyeli nasılsın? Bilirsin belki seni gülerken görmeyi çok seviyorum. Bana isteyerek gülümseyeceğin günü sabırsızlıkla bekliyorum.
Sana attığım bütün mesajları okuyorsun ama cevap vermiyorsun. Fazla mı düştüm üstüne? Son olaydan sonra mı soğudun benden? Ama benim bir suçum yoktu ki canımın içi. Beni günah keçisi olarak belirledin resmen. Peki ben kimi suçlayacağım benimle konuşmadığın için? Suçlu olan Furkan dı. Seni sevdiğimi bildiği halde o lafları kendisi söyledi. O o kadar onursuzdu ki seni sevdiğimi bildiği halde bana yazdı. Senin diyişinle yavşadı. Sırf onun yüzünden benimle konuşmadığın için senden nefret etmek istiyorum, o güzelim gözlerini oymak istiyorum. Furkan ı da kazığa oturtup işkence etmek istiyorum. Ve daha fazlası. Senin çevredeki kızlara yapamak isteyeceklerimi saymayacağım bile.
Tabi ben herseye rağmen yine de seni deli gibi seviyorum. Sevmek az kalır bunun yanında. Böyle sana sarılıp göğüs kafesimin içine katmak istiyorum. orda seni kimse bulamaz.
Küçücük kalbimde kocaman bir yere sahipsiniz bayım.
Seni seviyorum gülüşü güzel adam....