-4-

18 0 0
                                    

  Her geçen gün sevgim azalmak yerine çoğalıyor. Ne bu? Benimle konuşmadığın süre boyunca senden uzaklaşmam gerekmez miydi? Oysa ben senden uzaklaşmak yerine her defasında sana daha çok bağlandım. Sesini son zamanlarda sadece sosyal hesaba attığın videodan duydum. 10 saniyelik sesin bile yetti özlemimi gidermeye. Ne zaman dayanamayacak duruma gelsem o videoyu açıyorum ve sesini dinliyorum. Hani diyorum bazen "yeter kızım ne diye kendini bu kadar yıpratıyorsun değer mi onun için? ". Ama değer be. Cidden değer. konu seni sevmekse en geride olacağım. Sen diğer kızlarda şansını denerken ben hala seni bekleyeceğim. Ah be canımın içi bir kerecik görsen ya seni nasıl sevdiğimi.

  Ağlamak istiyorum. Hıçkıra hıçkıra ağlamak. Yüzüm ağlamaktan karıncalanıncaya kadar ağlamak. Ama ağlayamıyorum bile. Ağladığım zaman bana destek olacak kimsem yok etrafımda. Beni anlayanilecek kimsem yok. En ufak bir şeye bile gülerim fakat canım öyle acıyor ki. Etrafımda arkadaşlarım var ama hiç birisi bana sıkıca sarılıp "ağla, tutma içinde" demedi. O kadar çok ihtiyacım var ki.

  Hani seni sevdiğimi söyledikten sonra ağlamıştım. Çünkü biliyordum biz imkansızdık. Olamazdık. Sen o beni büyüleyen sesinle "sen benim canım ciğerimsin ağlama" diyişin hala kulaklarımda. Senin canın ciğerindim neden yoksun şimdi yanımda? Neden tek bir "iyiyim" mesajını bile bana çok görüyorsun? Neden? Istediğin gibi bir kız değilim değil mi? Değilim.

  Her kızın bir kahramanı vardır ya. Babasıdır, ilk aşkı, ilk hayal kırıklığı. Ama baba bana armağan olmak yerine, imtihan oldu. Ve ben seni kahramanım olarak seçtim. Beni boğulduğum karanlıktan çekip çıkartırsın sanmıştım. Sen, beni kurtarmak yerine daha çok ittin o karanlığa. Tutunacak bir dalım yok ki benim. Ne olurdu beni itmek yerine kendine çekseydin? Hem benim sevgim ilimize de yeterdi. Kızsan bana, bağırsan yine sesimi çıkartmazdım. Yanımda olduğun için mutlu olurdum. Seni ilk gün ki gibi severdim.

  Bu sana asla söyleyemiyecek olduğum duygularım.

  Seni sevdiğim için üzgün değilim, dünyaya bir daha gelsem her şeye rağmen yine seni severdim.
   
  Ve sevmediğin kızdan bir mektup daha sana.....

Peki Ya Sonra?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin