Asi alaza devam et deseydi..

4.1K 46 8
                                    

Genç kız ağır adımlarla merdivenlerden çatı katındaki alazın odasına çıktı.Yanlışlıkla dudağını kanattığı için şimdi nasıl olduğunu merak etti.Odaya girdiğinde alaz uyuyordu,yanına oturup işaret parmağını alazın kanayan dudağına doğru uzatıp dokunurken alaz"öpte geçsin"dedi.

Asi utanarak parmağını çekerken alaz"neden geldin"sorusuna cevap almak için dikeldi asi"merak ettim"diyip oturduğu yerden kalkıp kapıya doğru ilerlerken alaz"asi sen iyiysen bende iyiyim"diyerek elini genç kızın yanağına doğru götürdü.Alaz"artık bana güvenebilir misin bak yaman sizi bana emanet edecek kadar güvendi sende en azından biraz denesen"dedi.Asi omuz silkerek"bu olaylarda yanımda olduğun için teşekkür ederim ama hangi alaza güveneceğimi bilmiyorum şimdi güvensem yarın bambaşka bir alaz tarafından yeniden terk edileceğim"dedi.İkisininde gözleri dolmaya başlamıştı.Alaz iki eliyle kızın yüzünü avuçlarının arasına alıp kıza yakınlaştı."sana söz veriyorum artık eski alaz olmayacak geride kaldı"derin bir nefes alarak "eskiden sana kapılmaktan çok korkuyordum çünkü bir bakışınla bile öldürüyorsun bak ben bir tek senin yanında nefes aldığımı farkettim sen olmazsan ben ölürüm asi kız"dedi.

Asi artık dayanamayacak hale gelmişti gözlerinden yaşlar süzülmeye başlarken alazın ellerinin arasından kurtulduktan sonra göz yaşlarını silip gitmeye adımlarken alaz kolundan tutup kızı kendine çekti.Asi aniden alazın kokusu ile mest olup gözünü kapatırken alaz dudaklarını kıza doğru yaklaştırıp kısa ama tutkulu bir öpücük kondurdu.Alaz geriye çekilirken asi gözlerini açıp alazın gözlerine bakıyordu.Alaz"devam edebilir miyim..et de..lütfen"diyip asinin gözlerine yavru kedi gibi baktı.

Asi "et"demesiyle aniden alaz kızın dudaklarına yapışmıştı.Alazın ellerinin biri kızın yanağını okşarken diğer eliyle ise kızın belini kavrayıp kendine bastırmıştı.Asi ellerini alazın ensesinden saçlarına doğru götürüp sıkarken aniden alaz kızı kucağına alıp duvara doğru götürüp kızı yasladı.Alaz"ileriye doğru gitmek istiyor musun asi kız"diyerek asiye baktı.Asi cevap bile vermeden alazın tişörtünü çıkardı ve tekrardan dudaklarını alazın dudaklarına bastırdı.Aslında bu hareketiyle istemesini anlamıştı alaz.Genç adam kızı sömürüken yatağa doğru ilerleyip kızı yavaş bir şekilde yatağa bırakırken asinin hırkasını odanın bir köşesine doğru fırlattı.Bir an önce özlemlerini yitirmek istiyorlardı.Alaz asinin crobunu çıkartıp eşofmanının iplerini açmaya başlamıştı.Aside aynı zamanda alazın altını çıkartıp çıplak bıraktığı anda yüzünden mutluluktan hafif gülümseme oluşmuştu.Alaz asinin eşofmanını çıkarmakla meşgul olduğundan asinin tatlı gülümsemesini farketmemişti.Alaz asinin bacaklarından belinden öperek başlayarak göğüslerinin oraya geldiğinde sütyenini çıkarmadığını farketti.Aniden elini kızın sırtına götürüp kopçasını tek seferde açıp parkeye fırlattı.Asi ellerini alazın sırtından yukarıya doğru çıkarırken ensesine geldiği zaman boynuna bastırıp tekrardan dudaklarını birleştirdi.Susamışcasına öperken alaz asinin boşuluğunu doldurup gel git yapıyodu.Asinin inlemesi yüzünden yakalanmamak için alaz piç gülüşü atarak dudaklarını birleştirip asinin boğuk inlemesini sağlamıştı.Asi acıdan tırnaklarını alazın sırtına geçirip gözlerini sıkıyordu.

Sabah olmuştu ikiside yorgunluktan uyuya kalmıştı.Asinin yüzüne doğru güneş ışığı vurmuştu ve uyanıp yanındaki adamın göğsüne çenesini koyup sırıtıp izliyordu.Bir yandanda mutluluktan gülerken uyandırmamaya çalışıyodu.Neslihan kahvaltı için aşşagıdan seslenirken asi yakalanmamak için yerde bulduğu beyaz tişörtü alıp banyoya doğru koştu.Alaz neslihanın sesiyle uyanıp yatağın sağına doğru dönerken asinin olmadığını farketti.Banyodan gelen su sesleriyle rahatladı kalkıp banyoya doğru ilerlerleyip lavabonun yanına yaslandı.Asi su sesinden alazın içeri girdiğini farketmemişti.kabini açtığı an karşısında gördüğü adam yüzünden korkup titredi.Alazın olduğunu farkedince hemen utanıp kabini kapattı"alaz napıyosun korkuttun ya"alaz piç gülüşü atıp"sanki görmediğim şey asi neden utanıyosun"dedi.

Aslaz❤️‍🔥Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin