Barda oturup tolga'yla sohbet ediyorduk. Kafamı kapıya doğru çevirdiğimde ilayda gelmişti. Anlık modumun düşmesiyle göz devirdim. Yanıma oturmuştu.
"Selam tolgiş"dedi. Tolga'da selam vererek "içecek bir şeyler ister misin"diye sordu. İlayda gülümseyip "isterimde alazdan haberin var mı senin ya ulaşamıyorum"dedi. Sabahtan beri benim telefonlarımıda açmıyordu. Artık korkmaya başlamıştım. Tolga "hayır"diyip içecek hazırlamak için bizden biraz uzaklaşmıştı. İlayda bana bakıp "alazın hala seni umursadığını mı düşünüyorsun"dedi. Anlamsızca bakış atıp "ne diyorsun sen ya kes bi"demiştim. İlayda gülerek "dün alaz benimleydi çok kötüydü bir şeyler anlattıktan sonra uzun gece geçirdik.."demesiyle kalbimde bir ağırlık hissetmiştim. Alazla en son dün sabah görüşmüştük. Yaman ailevi mesele dediği için çok takmamıştım.Gece onca mesajıma ve aramama rağmen hiç bir yanıt vermemişti. "..sabah uyandığımda gitmişti"dedi. Üzüldüğümü belli etmeyerek "sen fazla olmaya başladın ama biz alazla sevgiliyiz bilmiyor musun"dedim.
Gözlerini kaçırıp küçümseyerek güldü. "Sence alaz seni gerçekten sevdi mi.."diyerek cümlesine devam etti. "Seni kullandı anlasan mı artık"dedi. Tam bir şey diyecekken alazın geldiğini farkettim. Hemen ayağa kalkıp koşarak sarıldım. Burnuma gelen alkol kokusuyla yüzümü buruşturdum. "Alaz neden aramalarımı açmıyorsun çok korktum"dedim. "Asi"diyerek beni kendinden uzaklaştırdı. "Alaz noldu anlat"diyerek ellerimle yüzünü arama aldım. "Babam"diye başladı cümleye. "Güven..hastanelik etmiş babamı felç kalma ihtimali varmış"diyip ağlamaya başladı. Baş parmağımla akan göz yaşını silip "alaz anneni senelerce uyutmuş ve yamanı kaçırmış haketti"dedim. Elleriyle yüzündeki ellerimi çekti. "Ne diyorsun asi"dedi. "Alaz"diyip söze girecekken "benim babam o ne yaparsa yapsın benim babam o"dedi. Yüzüne acınası bir ifade bırakıp "sen bilmezsin gerçi bu duyguyu"dedi. Cümlesiyle birlikte gözlerim dolmuştu. "Ne diyorsun alaz"dedim. "Güvenilmez herifin tekisin iğreniyorum senden"diyip göğüslerine vurarak ittirdim.
Arkasını dönüp ilaydaya yaklaştı ve öptü onu. Olduğum yerde düşmemek için dişlerimi sıkıp kendime hakim olmaya çalışıyordum. Aynı hissi tekrardan yaşamıştım. Sahnenin ortasında beni bırakıp o kızın elinden tutarak gittiği günkü gibiydi.
Alaz kızın dudaklarından ayrılıp bana döndü. Ellerini iki yana açarak "buyum kızım ben işte bu"dedi. "Alaz Taklacı bu"dedi.İlayda arkadan gülüyordu bana bakarak ama beni üzen şey alaza güvenmiş olmamdı. Gözlerimden akan yaşları umursamayıp elime tezgahın üstündeki alkol şişesini aldım. Ellerim titriyordu.Bedenine doğru yaklaşıp şişeyi kafasında kırdım. Acıdan sendeleyerek geriye doğru düşmüştü. Elini kafasına götürüp akan kanına baktı. "Asi!"diye bağırmıştı. "Nefret ediyorum senden nefret ediyorum"diyip hızlıca mekandan çıkmıştım.
Kalbimdeki acıyla yol boyunca ağlıyordum. İlaydanın dediği gibi kullanıp atmıştı beni. Hıçkırıklarımı bastırmaya çalışsamda çok zor duruyordum. Kendi cehennemime gidemezdim. Beni bulmaları istemiyordum. Yolda yürürken bir tekeli görüp girdim. Cebimdeki bütün parayı verip 2 şişe alkol alıp yürümeye başladım.
Cebimde olduğunu farkedip telefonumu çıkardım. Çağlaya sesli mesaj atıyordum. "Şuan yanımda olmanı istiyorum çağla çok kötüyüm..konum atıcam şimdi gelip beni alır mısın"dedim ağlamaklı bir sesle. Çağlaya konumu atıp kaldırımda oturuyordum. Kendi kendime söylenirken bir şişeyi bitirip kaldırımın köşesiyle şişeyi kırdım. Elime cam parçaları batmıştı. Umursamadan çağla'yı bekliyordum. Sıkılıp biraz daha yürüdükten sonra müzik sesleri gelen mekana girdim.Leş gibiydi. Herkes dans edip içki içiyordu. Pistin ortasına geçip ortama ayak uydurmaya başladım. Bedenim kalabalıktan sürekli birilerine çarpıyordu. Uzun boylu sarışın bir çocuk elime ne olduğunu bilmediğim bir içecek veriyordu. Düşünmeden çocuğa bakıp içmiştim. Kafam birden çok ağrımaya başlamıştı. Yüzümü buruşturduktan sonra bayılıcak gibi olmuştum. Çocuk belimden tutarak kulağıma yaklaştı. "Oyun oynayalım mı"diye sormuştu. Cevap bile veremeden gözlerimi kapatmıştım.
Kucağına alıp mekandan çıkarken cesur ve çağla gelmişti. Çağlaya tek gel dememe rağmen korkup cesuru almıştı yanına. Çağlanın beni görmesiyle "asiii"demişti. Cesur anlamsızca bakarken adam beni kucağından bırakıp kaçmaya başlamıştı. Duvara yaslanıp yere doğru düşmüştüm. Cesur dizlerinin üzerine eğilip kafamı tuttu. "Asi..asii ben geldim korkma güzelim"diyip. Kucağına alıp arabaya doğru koşuyordu. Çağla arka koltuğa oturup kafamı dizine koydu. "Asi bak benim çağla hadi aç gözlerini bir tanem"demesiyle hafif hafif yanağıma vuruyordu. Gözlerimi araladığımda kafam iyice dönüyordu. Uyuşmuş gibiydi. Gözlerimi kapatıp uyumaya geçtiğimde "güvenmiştim"dedim kısık sesle. Çağla ağlayarak "tamam asi şş yorma tamam uyu"dedi.
Cesur hızla arabayı hastanenin önünde durdurmuştu. Tekrardan kucağına alıp doktoru çağırarak sedyeye yatırdı. Alaz da hastanedeydi. Babasının kapısında yerde oturup ağlıyordu. Bizim geldiğimizi bilmiyorlardı. Çağlada babasının bu durumda olduğundan haberi yoktu.
Midemi yıkatıp odaya almışlardı.
Çağladan
Asinin odasının kapısında beklerken rüya gelmişti. "çağla asiye noldu"dedi. "Kafası dağınıktı bana bir konum atmıştı oraya gittiğimde bir tane adam kucağında taşıyordu asi baygındı bizde buraya getirdik bir tane adam uyuşturucu atıp bazı ilaçlar atmış kucağında taşırken gördük midesini yıkadılar uyuyor şuan"dedi. Cesur söze girip "biz gelmesek kıza kim bilir neler yapacaktı şerefsiz herif onu bi bir bulayım sike sike öldüreceğim"dedi. Rüya çağlaya dönüp "çağla senin haberin yok mu"diye sordu. Çağla gözlerini kısarak "neyden haberim yok mu"dedi. "Baban burada ameliyattan çıktı"dedi. Çağla "ne ne ameliyatı rüya ne saçmalıyorsun"diyerek "cesur sen asinin yanında kal"dedi.Aradan bir gün geçmişti. Herkesin durumu iyiydi. Tüm olanları artık biliyordu. Sakinleştirici almıştı.Sürekli aklına geldikçe ağlamaya başlıyordu. Alaz çağlaya sarılmak için gelirken "sen naptın asiye"diyerek iteklemeye başladı. "Nasıl biri oldun ya sen..neden yaptın kız senin yüzünden tecavüze uğruyodu be iğrençsin..ikizim olduğun için senden utanıyorum"dedi. Neslihan teyze sakinleştirmeye çalışsada çağla bağırmaya devam ediyordu. Alaz anlamsız gözlerle bakarak "ne tecavüzü saçma sapan konuşma kızım"dedi. Çağla yüzüne tokat atıp "uyuşturucu vermişler ya"dedi. Hıçkırarak ağlamaya devam ederken "keşke sadece o olsa hayatımda hiç duymadığım ilaçlarda vermişler senin yüzünden"dedi. Neslihan teyze "çağla asi iyi şuan tamam sakin ol lütfen hastanedeyiz"dedi. Çağla kollarından kurtulup "bırak anne ya kız ölüyodu ölüyodu neyden bahsediyorsun sen yaman olsa inletmiştin şimdi buraları"dedi. Alazın yanına doğru yaklaşıp dudaklarını birbirine bastırarak "acıyorum asiye senin gibi birine güvendiği için"dedi.
Gece olmuştu. Alaz asiyi merak ediyordu. Onu hiç incitmemiş kırmamış gibi davranıyordu. Herkes koltukların başında gözleri kapalı bir şekilde oturuyordu. Alaz sessizce kalkıp hemşirelerden asinin oda numarasını öğrenmişti. Odaya yaklaştığında cesura baktı. Ellerini başına koyup derin nefes alıyordu. Kalkıp dışarıya doğru yöneldi. Alaz hızlı bir şekilde asinin odasına girdi. Esmer tenli kız bembeyazdı. Saçlarındaki örgüyü açıp metalleri çıkartmışlardı. Alaz yanındaki koltuğa oturup başını eğerek konuşmaya başladı. "Özür dilerim asi ben çok alkollüydüm. Sana söz vermiştim madde kullanmayacaktım bir daha sözümde duramadım asi kız babamı öyle gördüğümde aklıma başka bir şey gelmemişti. Kendimden nefret ediyorum. Olaylar yine bir şekilde bu konuma geliyordu ve sürekli benim hatalarım yüzünden."dedi. Kızın ellerini kendi ellerinin arasına alıp küçük bir öpücük bıraktı. "Ben buna değmem demiştim sana"dedi. Kızın yüzüne bakıp uzun ve kıvrımlı kirpiklerini inceliyordu. "Seni haketmiyorum çabaladım ama olmadı tekrardan buna izin veremem seni daha fazla kıramam". Göz yaşlarını elinin tersiyle silip "sana dokunan o adamın parmaklarını tek tek kırıcam sonra hayatından siktir olup gidicem"dedi. Ağlamaya başlayarak ayağa kalktı. Asinin kulağına yaklaşıp "seni çok seviyorum asi kız hepte sevicem"dedi.
Kızın kuruyan dudaklarına bakıp son kez öptü.