İteklememle yere düşüp kafasını arabanın altına vurmuştu. Kitlenmiştim. "Alaz"diye seslendim. Cevap vermemişti korkmuştum. Gözlerimden yaşlar süzülmeye başladı. "Alaaaz" diye bağırmaya başladıktan sonra yanına gelip yüzünü ellerimin arasına aldım. Kafasını dizime koymaya çalışırken elimde bir sıvı hissetmiştim. Ellerime baktığım zaman kafasının kanadığını anladım. "Alaz alaz korkuyorum aç gözlerini lütfen alaaaz"diye seslenmemle gözlerini açmamıştı. Ağlamaya başladım. Onu kaybetmeyi hiç düşünmemiştim. Düşüncesi bile korkutuyordu. "Yardım ediin"diye defalarca bağırmama rağmen kimse gelmedi. Cebimden telefonu çıkarıp yamanı aradım. Bana bir tek o yardım edebilirdi. Ambulansı arayamadım ellerim titriyordu korkuyordum. Kanlı ellerimle yüzünü okşarken bir yandanda ellerini öpüyordum. "özür dilerim çok özür dilerim lütfen uyan bak ben sensiz yapamam lütfen alazz"diye kısık sesle konuşurken gözümden yaşlar bir bir yüzüne düştü.Ellerimle yüzüne düşen gözyaşlarımı silerken yaman gelmişti. "Asi..asi"derken alaza bakmıştı. Yüzüne dönüp ağlamaya başladım. "Alaz kardeşim dayan bak ben geldim dayan"diyip ambulansı aradı. Ambulansın gelmemesi ile korkup alazın kolunu başının yanından omzuna sarıp arabaya bindirdi. Arka koltukta oturup alazın kafasını dizlerimin üstüne koydum. Ağlamaya devam ederken kafamı boynu ve köprücük kemiğinin arasına doğru eğdim. "yaman daha hızlı sür lütfen"diye seslendiğim an yaman gaza daha çok basıp "tamam bir tanem korkma yetişecek korkma tamam mı?"dedi. Ellerimle gözlerimi kapatıp of çektim.
Hastaneye geldiğimiz zaman yamanın "sedye getirin"diye bağırdı. Sedye getirdikten sonra yaman kucağımdan alıp alazı sedyeye doğru yatırdı. Hızlıca hastaneye doğru götürürken peşlerinden gittim. Doktorlar durumunu hemşirelerden öğrenirken ameliyathaneye götürdüler. Sırtımı duvara doğru yaslayıp kafamı gömdüm ve tekrardan ağlamaya başladım. Her şey benim yüzümden olmuştu. Tekrardan ağlamaya başladım. Daha yüksek sesle ağlamaya başladığımda yaman dizlerini yere koyup elleriyle omzumu tuttu. "Asi korkma güzelim hiçbir şey olmayacak söz veriyorum bak senin güçlü olman gerek seni her zerresinde hissediyor seni böyle hissederse her şey daha kötü olacak tamam mı güzelim hadi" dedikten sonra kafamı göğsüne yatırdı. Daha çok ağlamaya başladım "benim yüzümden benim yüzümden"diye kendi kafama vurmaya başladım. Yaman ellerimi tuttu "hayır asi şşş hayır bak bana"demesiyle yüzümü ellerinin arasına alıp gözlerine bakmamı sağladı. "sen hiçbir şey yapmadın ki kendini suçlama"dedikten sonra yüzüne uzun uzun bakıp "ben ittim"diyişimden sonra hıçkıra hıçkıra ağlamaya başladım tekrardan. Yaman başımı öptükten sonra ayağa kalkıp neslihan teyzeyi arayıp haber verdi.
Neslihan teyze geldikten sonra yamana durumunu sorduğu an yamanın cevap vermesiyle yere düştü. Çağla ağlamaya başladı. "hayır ya hayır benim ikizim ölemez ne diyorsunuz kendinize gelin"diye bağırmaya başladı. Neslihan teyze yamana "nasıl oldu..kim yaptı"diye sormasıyla sessizlik oluştu. Yamanın bana doğru dönmesiyle herkes anlamıştı. Yaman sesi titreyerek "kafasını arabanın altına vurmuş..çok kanıyordu"dedi. Neslihan teyze yanıma gelip kafasını omzuma koyup tek eliyle sarıldı. Rüyaya doğru bakıp ağlamaya başladım. Rüya anlayıp çağla'yı cesura emanet ederek neslihan teyzenin kolundan tutup yerden kaldırdı.Yaman çağlanın kafasını öpüp okşamaya başladı. Neslihan teyze daha çok bağırarak ağlamaya başladığı an dayanamadım. Yavaş yavaş duvardan tutunarak ayağa kalktım. Ben kalkarken güven abi ve özge abla geldi. Ağır ağır hastanenin terasına çıkmıştım. Aynı bankta oturup bağırarak ağlamaya başladım. Yanıma özge abla geldi.Elleriyle başımı tutup omzuna yasladı. "Benim yüzümden oldu"dediğimde sözümü kesip "şşşş hayır yok öyle bir şey sadece kazaydı sen kendini suçlama sakın"diyip yüzüme baktı. "onu çok seviyorum her şeyden çok seviyorum onsuz yapamam" dedikten sonra özge abla bana sımsıkı sarıldı. "oda seni çok seviyor"diyip teselli etmeye çalışırken tekrardan yüzüme doğru döndü. "korkma bak sen iyi ol ki sağ salim bir şekilde o ameliyat masasından çıksın..senin güçlü olman gerek ki ona güç versin"
Derin bir nefes alarak "çok korkuyorum onu kaybetmekten"dedikten sonra özge abla "sana kıyamam ben ya"diyip omzuna yasladı tekrardan. "Korkma tekrardan kavga etmeye devam edeceksiniz"diyip güldü. "uyansın kafasını tekrardan patlatıcam zaten"dedikten sonra özge abla tekrardan güldü. Özge abla kafamı öpüp elleriyle gözyaşlarımı silmeye başlayınca "biliyor musun ilk burda öptü beni..ilk burda ona teslim olmuştum öptüğünde geri çekildikten sonra kafa attım ona"dedikten sonra omzundan kalkıp gözlerine baktım. "Farkettim ki bana ne kadar yakın olmaya çalışsada ben hep onu kendimden uzaklaştırmaya çalıştım"özge abla dudaklarını büzüp gülerken "kapılmaktan korkuyordun belkide"dedikten sonra kafamı ellerime doğru eğdim "korkuyordum evet çünkü kendime yakıştıramıyordum bu yüzden beni kullanacağını düşünmüştüm"derin bir nefes aldıktan sonra "böyle biri beni nasıl sevebilirdi ki etrafında o kadar güzel kız varken ben olamazdım zaten"dedikten sonra "bence senden çok etkilendi...ayrıca eşsiz bir güzelliğin karşısında duramadı ki seni öptü"sırıtıp kaşlarımı kaldırdım. "hadi yanına gidelim güvene söyleyeyim seni hazırlasın konuş istersen"dedikten sonra "ne kadar istesemde artık istemez bence"diyip kalkarken özge abla "bence şuan en çok seni istiyor..hadi"diyip omzumu okşadıktan sonra ameliyathaneye gittik.
Çağla artık ağlamaktan yorulup uyuya kalmıştı. Neslihan teyze ise uzaklara dalmış gitmişti.Yüzlerine bakamıyordum çünkü onları bu hale getiren bendim. Uzun aradan sonra ameliyathanenin kapısı açılmıştı. Çağla uyanmıştı.Doktorlardan biri yanımıza geldi. Neslihan teyze hemen kalkıp doktora "durumu nasıl"diye sordu. Doktor "durumu gayet iyi şuan odaya çıkarıcaz sadece kafasına aldığı hasardan dolayı ezikler ve küçük bir yarılma var" dedikten sonra herkes derin bir nefes almıştı.Doktora doğru dönerek "görebilir miyiz"diye sordum.Doktor "görebilirsiniz ama kısa olsun"dedi.Neslihan teyze yanıma gelip hafif bir gülümsemeyle "şuan sana ihtiyacı var onu yalnız bırakma olur mu" diye sorduğu an sarıldım. Tamam diyip bir odaya geçip giyindikten sonra alazın odasının kapısını açtım.
Adımlamaya cesaretim yoktu. Ellerimle yüzümdeki yaşları sildikten sonra yavaş bir şekilde tekli koltuğu yanına çektim. Dokunamıyordum. Onu bu halde görmek çok zordu. Kafasında oluşturduğum küçük yarıktan dolayı sargılı bir bez vardı. Ellerimle elini tuttum çok soğuktu. Tekrardan ağlamaya başladım ama bu halimi ona göstermek istemiyordum. "hani bana sana bir şey olursa canım sıkılır demiştin ya benimde canım sıkılırmış alaz oğlan"dedim. Yüzüne bakamıyordum ama aynı zamanda bakmayada doyamıyordum. "alaz ben özür dilerim gereksiz yere çok uzattım...biliyorum şuan beni duymuyorsun ama söylemek istiyorum"diyip derin bir nefes aldıktan sonra "seni seviyorum alaz çok seviyorum"dedikten sonra alnımı eline yasladım. Gözyaşlarımı silip "lütfen uyan alaz yapamıyorum sensiz olmuyo"dedikten sonra kurumuş dudaklarına doğru uzanıp kısa bir öpücük kondurdum. Son kez yüzüne bakıp çıkacakken "asi kız"diye seslendi. Arkamı dönüp yüzüne baktım "alaz"diyip yanına yaklaştım. Mutluluktan tekrardan ağlamaya başladım. "dur bekle doktor çağırayım"diyip uzaklaşırken elimi tutup kendine doğru çekti. "gitme"diyip oturmam için yanında yer açtı. Oturduğum zaman elini yanağıma doğru götürüp gözyaşımı sildi. "öpücük bu kadarcık mıydı"dedi. Gözlerimi devirip gülerken "alaz ya bu halde bile bunu düşünemezsin"dedim. "ee asi kız kuruduk"dedi. Gözlerimi kaçırıp "özür dilerim alaz ben çok abarttım sen haklıydın buralara kadar gelmemeliydi konu"diyip yüzüne baktım. "şşş senin bir suçun yok ben kavgayı başlattım üstelik her şey çok güzel ilerlerken yeniden berbat ettim asıl ben özür dilerim asi sana yaşattığım her şey için"dedi. yüzüne bakarken dudaklarımı büzüştürdüm. "asi..ben sizin çocukluğunuzdaki olayı bilmiyordum..."derken bir anda dudaklarına yapıştım.Konuyu hatırlamak istemiyordum. Dudaklarından çekildikten sonra "ben artık çıkıyım dinlen sende biraz gelirim sonra"diyip kalkarken "senle daha çabuk iyileşiyorum bana iyi geliyorsun"dedikten sonra kaşlarını yukarı doğru kaldırıp gözlerimin en derinine baktı. Kıyamayıp koltuğa oturdum "uyu ozaman alaz yoksa çıkarım"dedim. Ellerini kıvırcık saçlarıma doğru götürüp "tamam"dedikten sonra gözlerini kapatıp uyuya kaldı. Bende onun ellerini okşarken uyuyakalmıştım.