Soğuktan titrediğimde kendime gelmiştim.dizlerimi kendime doğru çekip kafamı koltuğun kenarına yaslayıp denizi izlemeye başladım.aklıma o gece takıldı neden beni bırakıp gitmişti ki gerçi beni bir tek o bırakmamıştı.kimse istememişti alaz soysalan mı isteyecekti.gözlerim upuzun daldıktan sonra gelen rüzgarın etkisiyle dolmaya başladı.koltuğun yanında duran alkol şişesini alıp kafama diklememle başım dönmüştü gözlerimi sıkmıştım.arkadan gelen ayak seslerini ciddiye almadan içmeye devam ettim.çocuklar gelmiştir diye düşünmüştüm ama taki "asi kız"diye seslenmesini duduğumda kafamı sağıma doğru çevirdim.onu görmüştüm.kokusunu yanıma oturunca hemen aldım.içkiden daha çok sarhoş ediyordu."neden geldin"diye sorup dizlerimi göğsümden uzaklaştırıp bacaklarımı aralarken"aklıma takıldın"demişti.aklına neden beni bırakıp gittiği günün sabahı takılmamıştı ki."iyi misin"diye sorduğunda hıhı diye cevap verip ayağa kalkıp gidecekken "nereye"diye seslendi.cevap vermeden eve doğru giderken orta yaşlı bir adamın elinden iki şişe daha alkol alıp ilerlerlemeye devam ettim.peşimden geliyordu.adam parayı vermediğim için kolumu sıkıca tutup çekiştirirken hemen araya girip adama fazlasıyla para verip"uza"dedi.
Arkamı dönüp baktığımda hala beni takip ediyordu."gelme peşimden"dememe rağmen hala geliyordu.sinirlenip elimdeki şişelerden bir tanesini dönüp kafasında kırmıştım."ahh asiii...napıyosun"diye bağırmasıyla"gelme peşimden dedim sana"diye hızlıca uzaklaşmaya başladım.kafası kanamaya başlamıştı ama umursamadan ağır ağır koşarken yanıma gelip kolumu tuttu."neyin var anlat yapma böyle"derken gözleri dolmuştu.şişeyi kafama dikip"asıl senin neyin var salsana bi beni ya yeni mi aklına geldim uzaklaşmamı isteyen sen değil miydin şimdi ne değişti rahat bırak"diye bağırarak iterken kollarımdan tutup kendine çekti."seni daha fazla üzmemek kırmamak için uzaklaşmanı istedim benden zara görme diye"herkes bağırışımdan başıma bişey geldiğini düşünerek yanımıza geldiler"asi abla sorun mu var halledelim istiyorsan"diyip sopaları ellerine almışlardı.alaz kolumdan tutup arabaya doğru çekiştirirken"sorun yok konuşuyoruz sadece"diyip götürmeye çalışırken kolumu acıtmasıyla"bırak canımı acıtıyorsun"dememle aniden bırakmıştı.acının sadece fiziksel olduğunu düşünüyordu ama aslında o gece canım daha çok yanmıştı.fiko cümlemle birlikte alaza sert bir yumruk atarak 3 kişi alazı yere atıp yumruk atarken dayanamayıp ayırmıştım.başını kanattığım yetmiyormuş gibi birde benim yüzümden dayak yemesini istemedim.alazı elinden tutup kaldırırken gözlerinin içine baktım sonra elini tuttuğumu farkedip hemen bıraktım. Arabaya doğru ilerleyip açmasını bekledim. Ön koltuğa oturup eve götürmesini isterken şişeyi bitirdiğimi farkedip giderken camdan çöp kutusuna attım. Tamam demesine rağmen arabayı ıssız bir deniz kenarına sürdü. Başımın ağrımasıyla yol boyu gözümü kapatıp sıkarken buraya geldiğimizi farketmemiştim. Deniz kenarına vardığımızda "sana beni eve götür dedim neden beni buraya getirdin"dedim. Koltuğun kemerini çıkartıp bana doğru döndü "bu halde bırakmak istemiyorum seni"dedi gözlerine şaşırarak aynı zamanda dalga geçermiş gibi baktım"noldu acıdın mı dağınık halde olduğum için mi...böyle olduğum için yanımda duruyorsun ama ufak bir mutlulukta sadece boktan bir not bırakıp gidiyorsun beni kullanıyorsun ya"derken ona doğru dönüp yüzüne doğru bağırarak söyledim "yine naptın bu seferde cesuru mu uçurumdan attın"dedim. Gözleri dolu bir şekilde"kullanmadım sadece son kez senin yanında seninle olmak istedim o gecenin sabahı karakola gidip teslim olacaktım zaten babam durdurdu bırakmadı sana anlatmak istedim ama güçlüydün karşımda tekrardan sana hatırlatmak istemedim her şey olmuştu zaten artık anlatsamda dinlemezdin zaten"diyip arkasına yaslanıp denizi izlemeye başladı. Gerçekten böyle mi olmuştu bilmiyorum ne kadar inanmak istesemde "inanmıyorum sana" demiştim. Gözleri dolu dolu bana bakıp dudaklarını büzüştürmüştü "anlatsan dinlerdim ayrıca" diyip tırnak etlerimi yolmaya başladım "dinlerdin ama anlamazdın yamanı savunurdun"dedi. Ona doğru dönüp "rüyaya duyduğun aşkı kimse anlamazken ben anlamıştım ama"dedim. "Zannetmem o ayrı bir konu ayrıca aşık değilmişim sadece takıntılıymışım aşk öyle bir şey değilmiş"dedi. Son cümleyi kurarken yüzüme upuzun baktı. "Sen ne anlarsın be aşktan"dedim. Gözlerimden bir yaş akarken. Hızlıca arandan inip bagajı açtı elinde bir şişe alkol alıp geldi. "Sen anlat bakalım aşk neymiş çünkü ben bilmiyorum"diyip elindeki içkiyi yudumlamaya başladı. "Birbirlerinden başkasını görmemek onsuz nefes almamak yanındayken güçsüz olmak..onun düşüncesiyle bile yaşamak"dememle elindeki içkiyi tekrar yudumlarken kaşlarını kaldırıp vay be dercesine bir ifade bırakırken elinden şişeyi alıp kafama diktim. Yüzüme uzun uzun baktı " o gece gerçekten gittim çünkü sana yenildiğimi hissettim bu yüzden teslim olmak istedim babam olmasaydı belkide şuan zaten içerdeydim" dedi neden bilmiyorum ama cümlesiyle içimde bir boşluk huzurla doldu gibi rahat hissettim yanında sabah zaten arıyorlardı ama bulamıyorlardı güven abide serhanın sakladığından şüpheleniyordu zaten. Arabayı çalıştırmaya başladı"nereye"dedim "eve gitmek istemiyor muydun"dedi. Artık ona güvenmiştim onun dediği gibi aslında yenilmiştim"evimdeyim zaten şuan"dememle yüzüme döndü. Gözlerime bakarken bakışları dudaklarıma kaydı "dayanamıyorum artık"diyip elleriyle kafamı yüzüne doğru getirip dudaklarıma yapıştı. Kısa bir öpücük kondurduktan sonra "devam edebilir miyim" diye sordu ceketimi çıkartıp dudaklarına uzandım uzunca öpüşürken kafamı yana doğru yatırıp dillerimi kavuşturdum. Dudaklarımız arasında resmen bir savaş vardı. Elleri yanağımdan belimi bulmuştu. Dudaklarımızın arasında sanki bir mesafe varmış gibi ellerimle iyice bastırdım. Elleri belimde dolaşırken gövdemi bedenine doğru getirdim. Belimden tutup hızlıca kucağına oturttu kabanını çıkartıp arka koltuğa attım. Tırnaklarımı boynunda ve ensesinde dolaştırırken tişörtünün arasından sırtına doğru götürüp sırtına tırnaklarımı geçirdim. Dudaklarımdan ayrılıp kısa yeşil bluzumu çıkartıp dudaklarımızı tekrardan buluşturdu. Susamışcasına birbirimizi öperken artık tenlerimizin birbirine karışmasını istiyorduk hızlıca tişörtünü çıkartıp kemerini açmaya başladım. Alazda bir eliyle belimi okşarken diğer eliylede sütyenimin kopçasını açmaya çalışıyordu. Aşamadığı için sırıtıp açtıktan sonra pantolonunu çıkarttım. "Eşit değiliz ama"diyip arka koltuğa kaldırdı beni. Pantolonumu çıkartığım an gelmesiyle bacaklarını yayarak oturup beni tekrar kucağına alıp öpmeye başladı. Soğuk elleriyle kalçamı okşarken tek elini kadınlığıma doğru götürdü. Öpüşürken nefes nefese kalmıştık. Nefes almak için başımı omzuna doğru götürüp nefes alırken alaz hala boynumdan öpüyordu. Elimle boynundaki zincirden çekip kendime doğru çekiştirdim. Alaz parmaklarını kadınlığıma doğru sokmaya başlarken inlemeye başladım. "Alaazz ahh"derken inlememi bastırmak için dudaklarına yapıştım. Dudaklarımızın tekrardan buluşması alazın dudaklarımla uğraşmasını sağladı. Parmaklarını içimden çıkarıp belimi okşamaya başladı. Dudaklarımı dudaklarından ayırdıktan sonra "seni hissetmek istiyorum"dedim. Aniden belimden yukarı kaldırıp erkekliğini içime sokmaya başladı. Yavaş yavaş hareketler yaparken daha çok inlemeye başladım. "Dayan güzelim dayan birazdan çok iyi hissedeceksin"dedi. Kollarımı boynuna dolayıp kucağında başta yavaş yavaş sekerken inlemeye başladı. Belimden sıkıca tutup hareketlerimin hızlanması için bastırıyordu. Hızlandığım zaman nefes nefese kalmamla duraksadım.
Dudaklarıyla boynumu emerken içimden çıkmamak için yavaş bir şekilde beni koltuğa yatırıp ağırlığını vermeden üzerime çıktı. Dudaklarını boynumdan göğüslerime doğru götürüp öpmeye başladı. Tırnaklarımla saçından tutup daha çok bastırdıktan sonra yüzüne bakıp "hadi artık"diyip öperken "bu hallerine bayılıyorum güzelim" demesiyle içimde hızlı hareketler yapmaya başladı. Arabanın içinde ikimizinde acıyla ama aynı zamanda mutluluktan inliyorduk.
Uzun bir aradan sonra derin nefes alıp erkekliğini içimden çıkarıp dudaklarıma kısa ama ömürlük bir öpücük bıraktı. "Seni seviyorum alaz oğlan"dedim. Parlayan gözlerle bana bakarak "bende seni seviyorum asi kız"dedikten sonra uzanıp beni kucağına alarak yorgunluktan arabada uyuduk.