⁓ büyük kavuşma ⁓

2.5K 205 29
                                    

Hayırlı Ramazanlar canlarım. Uyandığınızda sürpriz olsun istedim. Keyifli okumalar diliyorummm ❤❤ yorumlarınızı ve oylarınızı merakla bekliyorum😉❤

ASYA'DAN

Yemeklerimizi yemeyi bitirmiştik ki sonunda Yalınlar da geldi.

"Nerede kaldınız siz ya? Bizi ektiniz sandık." Ayağa kalkıp teker teker hepsine sarıldım ve en son Yalın'la birbirimize nazikçe gülümseyip el sıkıştık. Yalın'ın o anda bana sarılmak için içinin gittiğini biliyordum çünkü benim de içim gidiyordu.

"Kapıda karşılaştık biz de işte. Ayarlasak bu kadar olmazdı. Hepimizin aynı anda işi uzamış. Şaşırtıcı doğrusu."

Yalın planı başlatmak için bizimkilere ilk yemi atacağını söyleyip onlarla önceden buluşacağını dün haber vermişti. Ama söylemeseydi bile, yani birlikte olduklarını bilmesem bile, Berk'in bu açıklamasından sonra kesin beraber olduklarından veyahut bir şeyler karıştırdıklarından şüphelenirdim. Nitekim benim çakal arkadaşım Ceyda da beni aratmayarak "Yalnız bu cevap çok şüpheli oldu. Birlikte miydiniz yoksa?" deyip kaşlarını kaldırdığında Olgun selamlaşma faslını hızlıca bitirerek yerine oturdu.

"Yok ya! Zaten buluşacağız niye öncesinde buluşalım? Yoksa siz öyle mi yapıyorsunuz?"

Çakall! Biri çakal olsa çare bulunurdu da benim arkadaşlarımın hepsi de birbirinden çakaldı. En masumları sandığım Zeynep bile yanıma Çağdaş'ı ajan sokmuş, kendince entrikalara girişmişti. Ama gösterecektik biz onlara entrikayı. Az kalmıştı.

"Yoo! Sizden gizli bir şey konuşacak olunca ayrı grubumuzdan konuşuyoruz zaten. Neden böyle zahmetlere girelim ki?"

Zeynep'in cevabıyla Emir "İyice Kiralık Aşk Koriş'e benzediniz. Herkesin ayrı ayrı dedikodularını yaptığınız gruplarınızın olduğunu düşünmeye başladım." Dediğinde Ceyda Emir sanki saçma bir şey söylemiş gibi "Var ki zaten." dedi.

"Alın diyorum beni de işte aranıza! Valla güzel dedikodu yaparım. Zeynep'ten daha iyisini bile yaparım bakın. Atın onu gruptan beni alın. Pişman olmayacağınızı garanti ediyorum."

"Benim varlığım yeter bir kere. Hıh!" Zeynep Berk'e şımarıkça saçını savurduğunda Emir Ceyda'nın şaka yaptığını anlayamamış ve "Harbiden var mı?" diye direkt bana bakarak sormuştu.

"Yok ya, kekliyor seni. Sadece kızlarla ayrı bir grubumuz daha var o kadar."

Emir bu sefer kötü bakışlarını Ceyda'ya dikti. Berk kendine rakip olarak Zeynep'i gördüğü için ona kötü bakışlar atarken Yalın "Siz bir şeyler yemişsiniz herhalde?" dedi. Masanın üzerindeki üzeri peçetelerle dolu boş tepsilerden sonra bunun bir soru olarak değil de tespit olarak geldiğini fark ettim.

"Evet, acıkmıştık. Siz de hemen gelmeyince biz atıştırdık. Siz aç mısınız?"

"Ben açım aslında biraz."

Yalın'a Çağdaş haricindeki tüm erkekler de katılınca, Çağdaş bizimle yemişti, onlar ne yesek muhabbetine başladı.

Ben telefonumla ilgilenirken karşı tarafımda oluşan hareketlilikle bakışlarımı yukarı kaldırdım ve bizim masaya doğru yaklaşan saçları üç numara kesilmiş, yüzünde aptal bir sırıtış olan Ahmet'i gördüm. Onun gelmesine daha bir hafta var diye biliyordum. Şaşkınlıkla ağzım açılırken tam Ceyda'ya bağıracaktım ki Ahmet parmağını dudaklarına götürüp sessiz olmamı işaret etti.

Otomatikmen kafamı sallayıp merakla Ceyda'nın vereceği tepkiyi izlemeye başladım. Hatta mükemmel bir arkadaş olarak çaktırmadan telefonumu çıkardım ve video çekmeye başladım. Yanımdaki Emir ve Berk de başını kaldırıp Ahmet'i görmüştü ki Berk ağzını açtığı anda karnına bir dirsek atıp susmasını sağladım.

Boşansak da Beraberiz! (Tamamlandı) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin