Schone Schijn - deel 7

75 3 4
                                    

"Wat bedoel je", "zul je zo wel ontdekken", Emma opende de deur. Ze liep naar binnen, alles leek normaal, tot ze de keuken in kwam. In de keuken hingen er artikels op met precies een foto van Caro maar zonder bril en dot. Emma liet haar vinger over wat artikels glijden maar stopte bij een naam die haar opviel, "Karolien De Timmer?", ze keek vragend naar Caro. "Aangenaam", Caro stak haar hand uit. Emma was volledig confused, Caro was, niet Caro?

De meisjes zaten aan tafel, "nu wil ik alles weten Caro.. of Karolien?", "als eerst het blijft gewoon Caro, wat ik nu ga vertellen gaat veel zijn en moet je beloven tussen ons te houden.. je riskeert je leven al door de waarheid te weten..", "uhm oké..", "Karolien De Timmer is de naam die ik bij mijn geboorte kreeg, mijn ouders hadden een criminelen bende, wereldbekend, ondertussen is dit verder gezet door mij en 4 andere, uhm ik koos ervoor een andere naam te nemen want ik wou op mijn 15 naar België dus buiten Frankrijk of ja met bril en dotje is het gewoon Caro en voor jou blijft dit zo hé, vanaf 12 jaar ben ik ook begonnen met misdaden, allemaal opdrachten die we kregen, werk je niet mee, dan ga je eraan, ik denk dat dit kort samengevat is", "wow wtf..", "veel is misschien een leugen geweest en zo want je wist dit niet maar weet al mijn gevoelens voor u zijn echt hé", "yeah.. ik vind het een beetje veel of zo..", "das normaal, weet je nog die juwelenroof in Antwerpen?", "ja?", "dat was de bende dus ook..", "en jij wist dat?", "nee, ik heb toen ik 15 was wel toestemming gehad te doen wat ik wou maar kan altijd terug opgeroepen worden", "ah", "sorry..", "nee uhm ja niets aan te doen ik ben ook niet bepaald een engeltje", "dit is erger hé", "het is oké Carootje, ik hou van je en dit veranderd er niets aan", Caro knuffelde Emma, "zolang je gewoon Caro blijft is het oké", "tuurlijk enkel nu met los haar en lenzen", "top", Caro deed ook effectief de switch.

Ondertussen stond alles op zijn plaats, het was een groot huis met een zwembad aan in de tuin, allemaal helemaal omheind. Emma had ondertussen alles wat kunnen laten rusten, ze kon er mee leven, zolang Caro maar voorzichtig en eerlijk is en blijft. "Vind je het oké als ik je vanavond voorstel aan de rest?", " uhm ja is goed", "zeker", "ja tuurlijk", Caro glimlachte.

Ondertussen waren de meisjes aan het eten. Er gingen ook enkele foto's aan de muur van andere, Caro wees erna, "De eerst dat is Maylee, ofwel gewoon May, zij neemt altijd de leiding maar is ook de moeder van de groep, ze regelt alles en is altijd met iedereen begaan, er naast ik, daar naast Jef, hij is super met computers en zo, er naast J.P, is overal undercover, vooral bij de flikken, ook in Antwerpen dus als Nona klacht indient kan hij het voor je fixen dat je veilig terug kan, en tot slot Jeffrey, de gevaarlijkste, we werken niet met doden maar als iemand klikt of niet meewerkt lost hij het op en als er iets met een lid van de bende gebeurt, lost hij het op, niemand moet aan 1 van ons komen of hij maakt ze af en dan nog Hoger Af, is het hoofd, die zul je zelden zien", "oh..", Emma was sprakeloos en bang. "Emma ze doen jou niks, okey", "ja..", Caro gaf haar een geruststellende knuffel. Daarna stuurde ze iedereen een berichtje.

De deurbel ging, Caro keek nog even geruststellend naar Emma voor ze de deur open doet. Caro deed de deur open en verwelkomde iedereen met een knuffel, ze was blij iedereen terug te zien. Caro stelde iedereen voor aan elkaar. "Dus Emma weet alles?", zei May. Caro knikte, "ze is echt te vertrouwen guys, geen zorgen", "ik hoop het", "ja ja", "ik wil gewoon zeker zijn ctje", Caro knikte. Emma keek jaloers 'ctje', waarom noemde ze haar zo, het is gewoon Caro voor haar.

Ondertussen uurtje verder, iedereen had het wel gezellig met elkaar enkel Emma, zij vond het niet zo gezellig dus besloot naar bed te gaan, "ik ga slapen", "is goed, slaapwel liefje", Caro stond op om Emma een kus te geven maar Emma draaide weg en ging meteen naar boven. "Wat een seut", klonk het bij J.P, "uhm hallo een beetje respect mag wel hé", "het is toch", "oh jong zwijg". De 2 bleven maar bekvechten tot May er tussen kwam, "oké guys genoeg", iedereen zweeg.

J.P, Jef en Jeffrey vertrokken naar huis, May bleef nog even. "Je weet dat je nu terug zal moeten beginnen met opdrachten hé", "hoezo", "je wist dat toch, zodra je Frankrijk terug binnen kwam, moet je meteen weer beginnen", "ik kan Emma dat niet aan doen", "je moet.. je weet wat er anders gebeurt, en ik wil je niet kwijt ctje", "i know..", "bon ik ga naar huis, ik zie je snel", "yes", Caro liet haar buiten en ging naar boven.

Emma keek Caro aan, "sorry", "waarom sorry", "dat ik weg draaide en niet gezellig was of zo", "nee geen sorry, ik merkte dat je niet echt op je gemak was en ik heb daar begrip voor", "zeker", "ja Emmatje", "okey", "en je jaloezie om ctje was ook cute", "sorry", "dat is helemaal okè", "maar je moet terug opdrachten doen heb ik gehoord", "inderdaad..", "doe maar, ik hou je niet tegen, je doet het duidelijk graag dus doe waar je zin in hebt laat me jou niet tegenhouden meid", "zeker", "helemaal zeker", Caro ging naar de badkamer.

Caro kwam uit de douche en ging de kamer in. Ze had enkel haar badjas aan, Emma staarde haar aan "wat", "niets, je bent gewoon zo knap", Caro bloosde van het complimentje, ze zette zich bij Emma in het bed. Emma keek haar verleidelijk aan en kwam dichter, ze kuste haar zachtjes, langzaam werd de kus intenser, samen gingen ze een fijne avond tegemoet. 

Schone SchijnWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu