Obudziłam się okół godziny 11 nadal jechaliśmy. Po długiej podróży samochodem, w końcu dotarliśmy na miejsce.
Dom był przepiękny. Znajdował się w samym sercu miasta, wśród klimatycznych uliczek. Był to stary, klasyczny dom z drewnianą fasadą i wysokimi kolumnami. Balkony były ozdobione kolorowymi kwiatami, a ogromne okna przepuszczały do wnętrza wiele światła. Każdy miał własny pokój z łazienką, może nie był jakiś wielki ten pokój ale za to bardzo przytulnyPo przyjeździe wszyscy rozpakowali swoje walizki i rozejrzeli się domu
Po chwili odpoczynku zdecydowaliśmy się na zwiedzanie miasta. Spędziliśmy resztę dnia na spacerze po wąskich uliczkach, podziwiając piękne budynki, Przechodziliśmy obok rozmajtych restauracji i sklepów, było dużo ciekawego jedzenia, lecz chłopaki zdecydowali się na zwykłą pizze.
Wieczorem wróciliśmy do domu zmęczeni. Zdecydowanie był to fajny dzień, jesteśmy tutaj tylko na 2 tygodnie. Kompletnie inaczej wyobrażałam sobie życie po tym jak Xavier mnie zaadoptował ale no cóż, choć brakuje mi kontaktu z starymi znajomymi z szkoły szczególnie z drużyną koszykarką No ale kontakt się urwał nie ma nic wiecznie, z nudów zaczęłam przeglądać tt i natrafiłam na tan jeden film z typu "szukam dziewczyny" postanowiłam napisać komentarz i poczkać czy ktoś się odezwie, po dłuższym czasie nie było żadnego odzewu więc postanowiłam co coś z sobą zrobić, wzięłam z walizki dresy oraz kosmetyczkę i poszłam do łazienki przebrałam się, zrobiłam wieczorną rutynę, i postanowiłam obejrzeć sobie serial na netflixie stanęło na Outer Banks.
Skończyłam oglądać około godziny 1 wyłączyłam telewizor, ogarnąłem się i poszłam spać
☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆
244 słowa
CZYTASZ
Love In a Foster Family
Tiểu Thuyết Chunghejka wszystkim mam na imię Alison mam 17lat i 170cm wzrostu brąz włosy, i tego samego koloru oczy od 6 lat mieszkam w sierocińcu. Dedytkuje tą książkę Charkie @charkie_