Sinire Bir Adım ~3~

61 0 0
                                    

Her taraf kan kokuyordu.İnsan her kokuya kolayca alışa bilir fakat bu kokuya neden bu kadar zor alışır.Nefesimi her içime cektiğimde akciğerlerim bana küfredercesine tıkanıyor ve öksürükle
buluşuyordum.

O manyak beni bir sandalyeye koymuş , ellerimi ve ayaklarımı sandalyeye bağlamıstı ama iyi haber olarak artık hareket edebiliyordum.

Önümdeki bir sedye üstünde içinde insan olan, kanlı, yeşil bir bez manzarasıyla karşı karşıyaydım.Sedyede yatan kişinin kardeşim olduğunu her ne kadar düşünmek istemesemde tahmin edebiliyordum.Sedyenim hemen arkasında sıralanmış neşter , bistüri ve daha bir çok malzeme beni bu adamın organlarımızı çalacağı korkusuna sokmuştu.

En fazla dikkatimi çekense duvarda asılı olan paslı ve kanlı bir bahçe makası oldu.Bu herif onunla ne kötülükler yapmıştır.Hayir ! Onları yaşamak istemiyordum.

Deli gibi ağrıyan başimdaki büyük yara aldığım darbeler sonucu açılmış olmalıydı.Üstünden zaman geçmesine rağmen hala kanaması bu manyak yuzunden olmasa bile kan kaybından öleceğim düşüncesini tetikliyordu.

Önümde duran sedyede bir kıpırdanma olduğunu farkettim ve " kardesim iyi misin ? cevap ver ! " diye bağırmaya başladım.Sedyeden sadece garip sesler ve acı dolu inlemeler yükseliyordu.

Yine o ayak seslerini duymuştum.Manyak odaya doğru geliyordu fakat tek yapabildiğim şey bağırmak ve olacakları izlemekti.Bende bu ikisinide yapmaya karar verdim.

Avazım çıktığı kadar bağırmaya ve doktora küfür etmeye başladım.Doktor kapıyı açtı ve " bu küçük köpek çok havlamaya başladı susturulması lazım " dedi ve yanında getirdiği bandı ağzıma yapıstırdı.Artık tek yapabildiğim olucakları izlemekti...

DOKTORHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin